Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se nyt siis niin että jos mies on kiinnostunut niin se kyllä tekstaa?

Vierailija
20.11.2019 |

Tuntuu siltä, että joudun aina itse aloittamaan keskustelun hänen kanssaan. Vastaa kyllä nopeasti aina ja kirjoittaa pitkästikin, mutta mä olen 80% kerroista se, joka aloittaa sen viestittelyn. Tänään kun en ole laittanut mitään viestiä, niin eipä ole miehestäkään kuulunut. Ehdottaa kyllä tapaamisia säännöllisesti kun olen itse aloittanut jutustelun. Ota näistä nyt sitten selvää.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies enkä aina tekstaa vaikka olisin kiinnostunut.

Miksi? T: epätietoinen nainen

Vierailija
42/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekstaa, jos nainen on kiinnostava. Nainen tekstaa, jos ajattelee olevansa kiinnostava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen mies sivusta komppaa. En tekstaa ellei ole syytä uskoa naisen olevan kiinnostunut musta. En uskalla, pelkään pakkeja tai noloa tilannetta.

Vierailija
44/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen mies sivusta komppaa. En tekstaa ellei ole syytä uskoa naisen olevan kiinnostunut musta. En uskalla, pelkään pakkeja tai noloa tilannetta.

Tämäpä juu.

Vierailija
45/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harhaudun mietteisiin että entäs jos mies ei ota yhteyttä koska luulee että olen jo unohtanut tai menettänyt kiinnostuksen. Useimmiten kyllä järkeilen asian niin että kiinnostunut ottaa yhteyttä, eikä aina vain odota toisen yhteydenottoa.

Eli jos aina vaan toinen on aloitteellinen, niin se passiivinen ei ole kiinnostunut tai vain pitää varalla. Itse inhoan epätietoisuutta, olen viesteilyssä aloitteellinen, mutta kyllä minuun iskee mies joka tekee aloitteen vähintään yhtä usein kuin minä.

Vierailija
46/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Vain tietynlaisten (maskuliinisten) miesten kohdalla. Nämä ovat usein muutenkin dominoivia miehiä.

Vierailija
47/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kiinnostunut jo treffaamastani miehestä, olen aloitteellinen.

Jos mies on varasijalla, olen harvemmin aloitteellinen, vaikkakin vastailen.

Jos mies on varattu, en ole aloitteellinen.

Jos mies ei kiinnosta yhtään, kerron hänelle ystävällisesti, tai en ainakaan suunnittele mitään yhteisiä juttuja.

Jos mies ei usko etten halua olla yhteyksissä, jätän vastaamatta kokonaan.

t. Ujohko nainen

Vierailija
48/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei kiinnosta yhtään, kerron hänelle ystävällisesti, tai en ainakaan suunnittele mitään yhteisiä juttuja.

t. Ujohko nainen

Kehotan pientä lisäystä muuten varmasti toimivaan listaasi: jos pidät miestä "varasijalla", ole hyvä ja ilmoita siitä hänelle. 

Vierailija
49/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla joku laittoi tosi hyvän kommentin. Eli JOS mies on kiinnostunut naisesta, kyllä hän sekstaa ja tekstaa :) Se on muuten just näin. Siitä ainakin minä naisena aina tiedän että olen kiinnostava ja haluttava miehen mielestä. Eikä tarvii arpoa ja miettiä onko kiinnostusta vai ei. Ei kannata vatkata näitä asioita, kyllä siis kiinnostunut mies on koko ajan yhteydessä ja halajaa mekon alle :D 

Vierailija
50/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla joku laittoi tosi hyvän kommentin. Eli JOS mies on kiinnostunut naisesta, kyllä hän sekstaa ja tekstaa :) Se on muuten just näin. Siitä ainakin minä naisena aina tiedän että olen kiinnostava ja haluttava miehen mielestä. Eikä tarvii arpoa ja miettiä onko kiinnostusta vai ei. Ei kannata vatkata näitä asioita, kyllä siis kiinnostunut mies on koko ajan yhteydessä ja halajaa mekon alle :D 

Sinä päättelet muutamien yksittäistapausten perusteella jotain koko sukupuolesta? Olet kyllä sekä väärässä että ihan pihalla. Siitä, että JOTKUT miehet ovat lähestyneet, et voi tietenkään päätellä mitään niistä, jotka EIVÄT ole lähestyneet. Et edes sitä, ovatko he kiinnostuneet. 

51/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastavuoroisuus kirjoitti:

Mies on siis tekstannut viimeksi. Jos sinä aloitat radiohiljaisuuden, hän tekee johtopäätöksen, että olet ghoustannut hänet. Siinä se sitten.

Noin se menee.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

52/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinsessa👸

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
53/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee aloitteen ja naisen osa on odottaa. Vitsi. Ei olisi lasta jos odotin mitä tapahtuu.

Vierailija
54/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä pahemmin tekstaile.

Soitan ja juttelen, joskus lyhyesti joskus menee tunteja.

Vierailija
55/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Ujohko nainen

Kehotan pientä lisäystä muuten varmasti toimivaan listaasi: jos pidät miestä "varasijalla", ole hyvä ja ilmoita siitä hänelle. 

Joo, heti kun miehet alkavat tekemään samoin.

Vierailija
56/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiinnostunut tai ei, tuo piirre hänessä selkeästi ärsyttää sinua, tuskin tulee muuttumaan missään vaiheessa.

Kaipaat ihmistä joka viestittää sinulle. Jatka etsintöjä.

Vierailija
57/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä päättelet muutamien yksittäistapausten perusteella jotain koko sukupuolesta? Olet kyllä sekä väärässä että ihan pihalla. Siitä, että JOTKUT miehet ovat lähestyneet, et voi tietenkään päätellä mitään niistä, jotka EIVÄT ole lähestyneet. Et edes sitä, ovatko he kiinnostuneet. 

Teinimeininkiä ettei uskalleta tehdä minkäänlaista aloitetta. En tarkoita että se pitäisi olla mitään ronskia. Tällaisiin tapauksiin olen kolmekymppisenä törmännyt, miehet ovat vasta aikuistuttuaan kehdanneet kertoa mitä teininä ajattelivat.

Ei tarvitse olla mikään "alfamies" että voi puhua kuin ihminen ihmiselle.

Vierailija
58/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kasvanut puhelimeen kiinni samalla tavalla kuin nainen. Se hänen 20% osuus aloitusviesteistä on siis se normaali miehen tahti lätistä puhelimessa. Kaikki on ihan kunnossa.

Vierailija
59/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Ujohko nainen

Taidat tykästyä miehistä joiden kanssa sovitte hyvin yhteen.

Vierailija
60/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Ujohko nainen

Valtataistelu näköjään alkaa ennen kuin on tavattukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi