Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-teemaiset pikkujoulut

Vierailija
20.11.2019 |

Voidaanko jo alkaa järjestää vai onko jo pidetty? Moni on ainakin viime päivinä juhlinut jo Porvoossa, joten eiköhän meidänkin palstalla olisi sopivaa virittäytyä joulutunnelmaan. Itse ainakin kaipaan virkistystä pimeneviin iltoihin ja mieli tekisi jo irrottelemaan. Kuka on mukana? Puolestani voimme juhlia vaikka monta päivää ja yötä, vaikka aattoon asti. :)

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse tulemaan. Suunnittelen juuri silloin seinien pesemisen suunnittelua.

Vierailija
62/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko juhlapaikka koristeltu? Jos ei, voin tuoda kausiverhot ja tuikkukupit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KaleVauva tulee soittamaan, halusit tai et. Ja seuraavan päivän iltis raportoi just SUN sanomiset.

Vierailija
64/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis, mut haluaisin just näihin pikkujouluihin ihan oikeesti.

Vierailija
65/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jättävät yhdessä sian. Jäähtymään parvekkeelle.

Se on aloitusnumerona, ja suoritetaan asap.

Vierailija
66/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pääse tulemaan. Suunnittelen juuri silloin seinien pesemisen suunnittelua.

Ja minulla on Wilma-merkintöjen lukemisen suunnittelukomitean kokouksen suunnittelu :(

67/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäkin vuonna moni kiltti mies pettyy, kun naiset piirittävät isoleukaista lentäjä-kirurgi-toimitusjohtajapukkia.

Pukilla vaan piiri pieni pyörii ja naisilla pyörii ku••ikaruselli ja kiltit miehet saavat vain sääliviä katseita osakseen!

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
68/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pukki ja naiset bilettää, kmiehet siivoaa. Onpa hyvä, että tuo jälkimmäinen järjestyi näin näppärästi.

Vierailija
69/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Tänäkin vuonna moni kiltti mies pettyy, kun naiset piirittävät isoleukaista lentäjä-kirurgi-toimitusjohtajapukkia.

Pukilla vaan piiri pieni pyörii ja naisilla pyörii ku••ikaruselli ja kiltit miehet saavat vain sääliviä katseita osakseen!

Pukki antaa lahjoja vain kilteille miehille.

Vierailija
70/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, oon vähän myöhässä. Mutta mä tuun puku päällä ja vedän turpiin kaikkia. Tai ainakin meinaan tehdä niin jos kukaan ei anna.

Vierailija
71/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään naamiaiset, yksi pukeutuu anopiksi, yksi halaaja-mummoksi, yksi Maisa Torpaksi, yksi Norpaksi, yksi on Pervo-Albert ja yksi muuten vaan sekopää...

Vierailija
72/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset mummolaan ja hotelliin yöksi

Vierailija
73/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minäpä vaikka tuon ne iänikuiset voileivät. Teenkö ihan perinteisen raikkaat vai laitetaanko kauden kunniaksi joulukinkulla?

Ehdottomasti raikkaat voileivät sopivat pikkutunneille! Mun piti ehdottaa itse niitä mutta sä ehdit ekana :)  Mitään tunkkaista voileipäkakkua ei sinne tilata.

74/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätinkin sen sian kotiin lasten kanssa tekemään metatyöt, heidän vuoro välillä. Ja minun vuoro syödä lasten vanukkaat. Anoppi lupasi tulla mun karaokepariksi jos joku vantaalla asuva tekee sille munsalan kansallispuvun esitykseen. Voisiko joku vantaalla auttaa ja tehdä anopille munsalan kansallispuvun? Sitten puhumme rahasta. Kai haluatte kuulla kun anopin kanssa laulamma, joten nyt vähän äkkiä tarvittaisiin se munsalan kansallispuku!!

Vierailija
75/76 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
76/76 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko nämä juhlat oli? Ostin ihanan bling bling-haalarin, joka paljastaa täydellisesti muotoni. N150/130

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan