Av-teemaiset pikkujoulut
Voidaanko jo alkaa järjestää vai onko jo pidetty? Moni on ainakin viime päivinä juhlinut jo Porvoossa, joten eiköhän meidänkin palstalla olisi sopivaa virittäytyä joulutunnelmaan. Itse ainakin kaipaan virkistystä pimeneviin iltoihin ja mieli tekisi jo irrottelemaan. Kuka on mukana? Puolestani voimme juhlia vaikka monta päivää ja yötä, vaikka aattoon asti. :)
Kommentit (76)
Onko juhlapaikka koristeltu? Jos ei, voin tuoda kausiverhot ja tuikkukupit.
KaleVauva tulee soittamaan, halusit tai et. Ja seuraavan päivän iltis raportoi just SUN sanomiset.
ohis, mut haluaisin just näihin pikkujouluihin ihan oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jättävät yhdessä sian. Jäähtymään parvekkeelle.
Se on aloitusnumerona, ja suoritetaan asap.
Vierailija kirjoitti:
En pääse tulemaan. Suunnittelen juuri silloin seinien pesemisen suunnittelua.
Ja minulla on Wilma-merkintöjen lukemisen suunnittelukomitean kokouksen suunnittelu :(
Tänäkin vuonna moni kiltti mies pettyy, kun naiset piirittävät isoleukaista lentäjä-kirurgi-toimitusjohtajapukkia.
Pukilla vaan piiri pieni pyörii ja naisilla pyörii ku••ikaruselli ja kiltit miehet saavat vain sääliviä katseita osakseen!
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Eli pukki ja naiset bilettää, kmiehet siivoaa. Onpa hyvä, että tuo jälkimmäinen järjestyi näin näppärästi.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Tänäkin vuonna moni kiltti mies pettyy, kun naiset piirittävät isoleukaista lentäjä-kirurgi-toimitusjohtajapukkia.
Pukilla vaan piiri pieni pyörii ja naisilla pyörii ku••ikaruselli ja kiltit miehet saavat vain sääliviä katseita osakseen!
Pukki antaa lahjoja vain kilteille miehille.
Sori, oon vähän myöhässä. Mutta mä tuun puku päällä ja vedän turpiin kaikkia. Tai ainakin meinaan tehdä niin jos kukaan ei anna.
Pidetään naamiaiset, yksi pukeutuu anopiksi, yksi halaaja-mummoksi, yksi Maisa Torpaksi, yksi Norpaksi, yksi on Pervo-Albert ja yksi muuten vaan sekopää...
Lapset mummolaan ja hotelliin yöksi
Vierailija kirjoitti:
No minäpä vaikka tuon ne iänikuiset voileivät. Teenkö ihan perinteisen raikkaat vai laitetaanko kauden kunniaksi joulukinkulla?
Ehdottomasti raikkaat voileivät sopivat pikkutunneille! Mun piti ehdottaa itse niitä mutta sä ehdit ekana :) Mitään tunkkaista voileipäkakkua ei sinne tilata.
Jätinkin sen sian kotiin lasten kanssa tekemään metatyöt, heidän vuoro välillä. Ja minun vuoro syödä lasten vanukkaat. Anoppi lupasi tulla mun karaokepariksi jos joku vantaalla asuva tekee sille munsalan kansallispuvun esitykseen. Voisiko joku vantaalla auttaa ja tehdä anopille munsalan kansallispuvun? Sitten puhumme rahasta. Kai haluatte kuulla kun anopin kanssa laulamma, joten nyt vähän äkkiä tarvittaisiin se munsalan kansallispuku!!
Joko nämä juhlat oli? Ostin ihanan bling bling-haalarin, joka paljastaa täydellisesti muotoni. N150/130
En pääse tulemaan. Suunnittelen juuri silloin seinien pesemisen suunnittelua.