Eveo-kanavalta "Olet ihana" Ei saakeli mikä ohjelma :D
Ihan helkkarin vaivaannuttavaa katsottavaa kaikessa kökköydessään.
Kommentit (35)
Amatöörimäisyydestä tulee mieleen jotkut atv:n ja moontv:n ohjelmat siletä vuosituhannen alusta...
Myötähäpeää ! Melkein itku tulee "ihanan muuttujan" lopputuloksesta ja suu auki saa katsoa "stylistien" virityksiä päästä jalkoihin - koko esityksen ajan ! Aivan järkyttävää ...
Yle alas! Lisää kaupallisia kanavia ja laatuohjelmia!!
- persut
Sse kampqaja vaikuttaa ihan "valekampaajalta"... Pöyhii hiuksia ja juttelee ylikorostuneen "kampaajamaisesti", mutta lopputulos on usein, no sanoaatn mielenkiintoinen...
Kaikkien olemus on niin luonnoton ja jäykkä :D
Tietää mikä tv-kanava todennäköisimmin seuraavana lopettaa toimintansa kannattamattomana.
Hym, kaikki kommentoijat kuitenkin antavat tsempit osallistuville.
AlfaTV aikoo tehdä comebackin. Ohjelmistossa mm. Israel-raportti, Päivän Soini (juontajana Timo Soini), Dosentti (juontajana dosentti Arto Luukkanen) ja Ukkola Express (juontajana Sanna Ukkola) ja liuta muita sekoboltseja.
Kuulostaa siltä, että ohjelmassa on kulttiainesta! Pakko kokea itse.
Eveolla on hyvää runnkku matskuu öisin
Minulla ei näy, kellä kaikilla se näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei näy, kellä kaikilla se näkyy?
Mulla näkyy, kaapelissa.
Kyllä on sairasta ohjelmaa: Ymmärrän seksiohjelmat. Sitä en ymmärrä, että nälkäisenä tulee TV ohjelmaan ja yrittää huonolla menestyksellä syödä miehen sukupuolielimen. YÖK!!!
Pakko katsoa teidän kommenttien perusteella, näköjään jaksoja löytyy Googlella hakemalla myös YouTubesta :D
Nyt joku jakso 4 ja oon sanaton 😶
Juontajan kolttu ja kampaajan hiusten hiplaus nyt jäi mieleen, missä näytetään kun se mies leikkaa hiuksia?
Se kampaaja"mies" on mun ehdoton suosikki!