Av-teemaiset pikkujoulut
Voidaanko jo alkaa järjestää vai onko jo pidetty? Moni on ainakin viime päivinä juhlinut jo Porvoossa, joten eiköhän meidänkin palstalla olisi sopivaa virittäytyä joulutunnelmaan. Itse ainakin kaipaan virkistystä pimeneviin iltoihin ja mieli tekisi jo irrottelemaan. Kuka on mukana? Puolestani voimme juhlia vaikka monta päivää ja yötä, vaikka aattoon asti. :)
Kommentit (76)
Mo de vaa nii nurkantakana myös pikkujouluissa. Muistakaa koodikieli! Ja klo 23 nukkumaan!!
Toivottavasti siellä leikitään hauskoja seurapelejä, kuten häissä. Ehdotan aasinhännän kiinnitystä, visailuja ja lopuksi joulukukan heitto olan yli. Se joka ottaa kukasta kopin, saa ensi vuonna olla Lusija-neito.
Minulla poronlihaa pakastin pullollaan. Voisin tehdä lady gagat ja pukeutua poroksi liha-asuun
Vierailija kirjoitti:
Kisaillaan leikkimielisesti siitä, kuka saa pallon pysymään pil **ssa pisimpään. Varmuuden vuoksi joku palomies on oltava ulottuvilla, koska joka kerran se juuttuu kuitenkin jollekin mammalle. Voittaja palkitaan kiertopalkinnolla!
Kuka se kiertopalkinto on? Että osaa olla osallistumatta..
Pitäisikö aloittaa ketju "Korvatkaa ketjusta yksi sana 'rosollilla'?
esim. Menin tekemään valtavan rosollin pikkujouluissa
Alkumetreillä joku heittää kuitenkin pyyhkeen kehään ja hanskat naulaan, koska "mä joudun aina tekeen ihan kaikennnn!!" Yhdessä mammojen tuella aletaan järkätä tyypille eroasuntoa. Koska oma elämä.
Hopeaketulla on jo tonttulakki päässä.
Toivottavasti juhlissa on nuorta mammaa tarjolla koska tämä kettu jaksaa painaa.
SilverFox54
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti juhlissa on nuorta mammaa tarjolla koska tämä kettu jaksaa painaa.
SilverFox54
Tästäpä tulikin jostain syystä mieleeni varmistaa, että onhan siellä juhlapaikassa varmasti defibrillaattori?
Mitä mä teen kaikelle tälle taikinalle, mitä jää yli piparien ympäriltä?
Kaikki jättävät yhdessä sian. Jäähtymään parvekkeelle.
Ei pliis mitään vanukkaita sitten tarjolle. Riita siitä kuitenkin tulee, kun joku ne syö.
En aio osallistua koska ÄITINIKÄÄN ei koskaan joulusta saati minusta välittänyt
???? kirjoitti:
Onhan tämä ketju nyt OFFICIAL?
Joo. Official-hullu on aina paikalla. Pikkujouluissa pakko kai sietää sitäkin.
Mitenkäs perinteinen kännipukki, mahtuuko mukaan?
Mitä jos Taina Licciardo-Toivola tulee?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Taina Licciardo-Toivola tulee?
No, sit ollaan ainaskin jo valmiiksi hereillä klo 03.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SilverFox54Tästäpä tulikin jostain syystä mieleeni varmistaa, että onhan siellä juhlapaikassa varmasti defibrillaattori?
No nyt kuulostaa niin hurjille juhlille, että minä saatan tarvita defibrillaattoria!
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Saako piparia?