Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-teemaiset pikkujoulut

Vierailija
20.11.2019 |

Voidaanko jo alkaa järjestää vai onko jo pidetty? Moni on ainakin viime päivinä juhlinut jo Porvoossa, joten eiköhän meidänkin palstalla olisi sopivaa virittäytyä joulutunnelmaan. Itse ainakin kaipaan virkistystä pimeneviin iltoihin ja mieli tekisi jo irrottelemaan. Kuka on mukana? Puolestani voimme juhlia vaikka monta päivää ja yötä, vaikka aattoon asti. :)

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä ketju nyt OFFICIAL?

Vierailija
22/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja anoppi pilasi nämä pikkujoulut :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos täällä kilttejä miehiä?

Vierailija
24/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti makaronien keitinvesi pakastetaan, ettei mene vitamiinit hukkaan. Kai jauhenliha on myös pesty ennen paistamista?

Vierailija
25/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulupukki panee kaikki mammat raskaaksi.

Säkit tyhjänä takaisin korvatunturille.

Onko Latino joulupukki? :D 

Terveisin Naispelko26

Annetaan latinonkin edes joskus saada naiset, et sä voi joka reissulla niistä valtaosaa kerätä. eri

Vierailija
26/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sitten asua siinä miesten mökissä, enkä naisten mökissä lasten kanssa.

Vierailija
27/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostanut pienen 10 euron lahjan pukinkonttiin kaikille, mutta mies ei ollut ostanut minulle mitään. Mutta enhän minä mitään tarvitsekaan.

Vierailija
28/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Annetaan latinonkin edes joskus saada naiset, et sä voi joka reissulla niistä valtaosaa kerätä. eri

Enhän minä mitään naisia kerää. Ainoastaan autiolle saarelle kelpasin "matkaseuraksi" kun Latinoa ei ollut tarjolla. Pikkujouluissa on vähän eri meno. Ja meikäläistä tuskin nähdään boolin ja piparin täyteisissä pirskeissä.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
29/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestetäänkö se kirkossa?

Jos se on kirkossa minä en voi tulla, siellä on kuitenkin jotain kristinuskoon liittyviä kuvia. Haluan että järjestetään jossain Porvoon Seurahuoneella.

Vierailija
30/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman veetuiluja sanon että nuuhkasen soffaa siellä ennen istumista

Vierailija
31/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tulla, koska päivystän naisten tukikeskuksessa juuri silloin. Mutta palstailen tauotta, joten olen hengessä mukana. Terkut ulkomailta.

Vierailija
32/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos täällä kilttejä miehiä?

Saavatko kiltit miehet pikkujouluissa piparia 🤔?

Vierailija
33/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Enhän minä mitään naisia kerää. Ainoastaan autiolle saarelle kelpasin "matkaseuraksi" kun Latinoa ei ollut tarjolla. Pikkujouluissa on vähän eri meno. Ja meikäläistä tuskin nähdään boolin ja piparin täyteisissä pirskeissä.

Terveisin Naispelko26

Eikö siellä nimenomaan kannata olla. Boolikulhon vieressä. Terästämässä sitä salaa.

Vierailija
34/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siivoaa juhlapaikan? Onko ryhmä ”Norpat ja emättimet” valmiina kääritään hihat ja hommiin?

Vierailija
35/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Terveisin Naispelko26

Eikö siellä nimenomaan kannata olla. Boolikulhon vieressä. Terästämässä sitä salaa.

En minä halua Latinoa ihan loppuun ajattaa. Täytyy sen verran empatiakykyinen olla, ja antaa miehelle edes vähän rauhaa liian humaltuneilta mammoilta.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
36/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Terveisin Naispelko26

En minä halua Latinoa ihan loppuun ajattaa. Täytyy sen verran empatiakykyinen olla, ja antaa miehelle edes vähän rauhaa liian humaltuneilta mammoilta.

Terveisin Naispelko26

Luuletko että se auttaa, jos mammat on humalassa, mutta jalat vielä kantaa? Ei auta, ei ainakaan latinoa.

Vierailija
37/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka siivoaa juhlapaikan? Onko ryhmä ”Norpat ja emättimet” valmiina kääritään hihat ja hommiin?

Varmasti riittää, jos vähän pimpulilla pyyhkäisee.

Vierailija
38/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Terveisin Naispelko26

Terveisin Naispelko26

Luuletko että se auttaa, jos mammat on humalassa, mutta jalat vielä kantaa? Ei auta, ei ainakaan latinoa.

Nyt kun tarkemmin ajattelee niin puhut kyllä asiaa. Ehkä sittenkin hiippailen boolikulhon äärelle terästyspuuhiin. Katselen sitten joistan kaukaisesta nurkasta kuinka mamma toisensa perään kaatuu, eikä suinkaan Latinon toimesta.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
39/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisaillaan leikkimielisesti siitä, kuka saa pallon pysymään pil **ssa pisimpään. Varmuuden vuoksi joku palomies on oltava ulottuvilla, koska joka kerran se juuttuu kuitenkin jollekin mammalle. Voittaja palkitaan kiertopalkinnolla!

Vierailija
40/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ovella on varmistuttava siitä, ettei pikkujouluihin pyrkivä vain suinkaan ole kotiäiti, kotirouva taimitänäitänyton. Muuten kaikilla menee huumori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi