Av-teemaiset pikkujoulut
Voidaanko jo alkaa järjestää vai onko jo pidetty? Moni on ainakin viime päivinä juhlinut jo Porvoossa, joten eiköhän meidänkin palstalla olisi sopivaa virittäytyä joulutunnelmaan. Itse ainakin kaipaan virkistystä pimeneviin iltoihin ja mieli tekisi jo irrottelemaan. Kuka on mukana? Puolestani voimme juhlia vaikka monta päivää ja yötä, vaikka aattoon asti. :)
Kommentit (76)
Mies ja anoppi pilasi nämä pikkujoulut :(
Toivottavasti makaronien keitinvesi pakastetaan, ettei mene vitamiinit hukkaan. Kai jauhenliha on myös pesty ennen paistamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulupukki panee kaikki mammat raskaaksi.
Säkit tyhjänä takaisin korvatunturille.Onko Latino joulupukki? :D
Terveisin Naispelko26
Annetaan latinonkin edes joskus saada naiset, et sä voi joka reissulla niistä valtaosaa kerätä. eri
Haluan sitten asua siinä miesten mökissä, enkä naisten mökissä lasten kanssa.
Olin ostanut pienen 10 euron lahjan pukinkonttiin kaikille, mutta mies ei ollut ostanut minulle mitään. Mutta enhän minä mitään tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko26
Annetaan latinonkin edes joskus saada naiset, et sä voi joka reissulla niistä valtaosaa kerätä. eri
Enhän minä mitään naisia kerää. Ainoastaan autiolle saarelle kelpasin "matkaseuraksi" kun Latinoa ei ollut tarjolla. Pikkujouluissa on vähän eri meno. Ja meikäläistä tuskin nähdään boolin ja piparin täyteisissä pirskeissä.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Järjestetäänkö se kirkossa?
Jos se on kirkossa minä en voi tulla, siellä on kuitenkin jotain kristinuskoon liittyviä kuvia. Haluan että järjestetään jossain Porvoon Seurahuoneella.
Ilman veetuiluja sanon että nuuhkasen soffaa siellä ennen istumista
En voi tulla, koska päivystän naisten tukikeskuksessa juuri silloin. Mutta palstailen tauotta, joten olen hengessä mukana. Terkut ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Onkos täällä kilttejä miehiä?
Saavatko kiltit miehet pikkujouluissa piparia 🤔?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko26
Enhän minä mitään naisia kerää. Ainoastaan autiolle saarelle kelpasin "matkaseuraksi" kun Latinoa ei ollut tarjolla. Pikkujouluissa on vähän eri meno. Ja meikäläistä tuskin nähdään boolin ja piparin täyteisissä pirskeissä.
Terveisin Naispelko26
Eikö siellä nimenomaan kannata olla. Boolikulhon vieressä. Terästämässä sitä salaa.
Kuka siivoaa juhlapaikan? Onko ryhmä ”Norpat ja emättimet” valmiina kääritään hihat ja hommiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko26
Terveisin Naispelko26
Eikö siellä nimenomaan kannata olla. Boolikulhon vieressä. Terästämässä sitä salaa.
En minä halua Latinoa ihan loppuun ajattaa. Täytyy sen verran empatiakykyinen olla, ja antaa miehelle edes vähän rauhaa liian humaltuneilta mammoilta.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko26
Terveisin Naispelko26
En minä halua Latinoa ihan loppuun ajattaa. Täytyy sen verran empatiakykyinen olla, ja antaa miehelle edes vähän rauhaa liian humaltuneilta mammoilta.
Terveisin Naispelko26
Luuletko että se auttaa, jos mammat on humalassa, mutta jalat vielä kantaa? Ei auta, ei ainakaan latinoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka siivoaa juhlapaikan? Onko ryhmä ”Norpat ja emättimet” valmiina kääritään hihat ja hommiin?
Varmasti riittää, jos vähän pimpulilla pyyhkäisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko26
Terveisin Naispelko26
Terveisin Naispelko26
Luuletko että se auttaa, jos mammat on humalassa, mutta jalat vielä kantaa? Ei auta, ei ainakaan latinoa.
Nyt kun tarkemmin ajattelee niin puhut kyllä asiaa. Ehkä sittenkin hiippailen boolikulhon äärelle terästyspuuhiin. Katselen sitten joistan kaukaisesta nurkasta kuinka mamma toisensa perään kaatuu, eikä suinkaan Latinon toimesta.
Terveisin Naispelko26
Kisaillaan leikkimielisesti siitä, kuka saa pallon pysymään pil **ssa pisimpään. Varmuuden vuoksi joku palomies on oltava ulottuvilla, koska joka kerran se juuttuu kuitenkin jollekin mammalle. Voittaja palkitaan kiertopalkinnolla!
Ai niin, ovella on varmistuttava siitä, ettei pikkujouluihin pyrkivä vain suinkaan ole kotiäiti, kotirouva taimitänäitänyton. Muuten kaikilla menee huumori.
Onhan tämä ketju nyt OFFICIAL?