Kirjoita tähän ajatus joka on päässäsi mutta et ikinä uskaltaisi sanoa ääneen
Mitä koulutetumpi ihminen ja korkeampi asema, sitä varovaisempi pitää olla
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Että ei se synnyttäminen nyt mikään uroteko ole ja niiiiiiiiin raskasta ja vaikeaa.
Terv. Tyyppi joka ei ole koskaan synnyttänyt eikä joudu ko. vaihtoehtoa omalle kohdalleen edes harkitsemaan?
Totta! Näitä en sano ääneen:
- Kaikki ihmiset on perseestä.
- Haluan että mieheni kuolee.
- En rakasta lapsiani.
- En ihan periaatteesta pese koskaan käsiäni.
- Vihaan terveyden ja turvallisuuden tuputtamista.
- En suostu käyttämään pyöräilykypärää.
- Elän lähinnä karkeilla ja energiajuomalla
- Etnonationalismi on oikein.
- Äänestän perussuomalaisia.
- Islamin päästäminen omaan maahan on itsemurha.
- Varastan ja huijjaan mielelläni silloin jos voin tehdä niin jäämättä varmasti kiinni.
-
Vierailija kirjoitti:
H.it.ler saisi syntyä uudestaan. Ja tuskin on kenellekään epäselvää, että mikä porukka siinä joutuisi uuniin kypsymään.
Tällakertaa uunivuoro olisikin natseille, eli SINULLE.
Jos haluat uusia keittiön, maalata huoneiden seiniä ja remppailla taloa muutenkin, niin tee se ihan itse? Älä käskytä minua tai isääni sitä tekemään. Pyydä vaikka omia vanhempiasi/sukulaisiasi tekemään remonttisi? Eikä minua kiinnosta pätkääkään se että he asuvat toisella puolella Suomea. Minä olen tyytyväinen taloon ja sinä et, joten säästä omasta palkastasi remonttiin menevät rahat ja urakoitsiaan joka sen tekee.
Vierailija kirjoitti:
- En rakasta lapsiani.
Terveisin: valehteleva vihervassari
- Varastan ja huijjaan mielelläni silloin jos voin tehdä niin jäämättä varmasti kiinni.
-
Hähhää, uskoitteko tyhmät? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- En rakasta lapsiani.
Terveisin: valehteleva vihervassari
-
Terveisin: Valehteleva Vihervassari
Tekisi valtavasti mieli temmata kaikkien kaapuniekkojen huivit pois ja sytyttää ne palamaan.
Olen siis todellinen feministi, toisin, kun te teeskentelijät.
No jopa täälläkin on trolleja, mutta muuten mielenkiintoinen ketju.
Omani:
Jos vanhempani eivät olisi yhdessä, katkaisin välit isääni. En koskaan anna hänelle anteeksi, miten alentavasti hän kohteli minua ja kiristi minua tekemään haluamiaan ratkaisuja ihmissuhteissa vaikka olin jo omillaan asuva aikuinen.
Ajattelen itsemurhaa joka päivä. Joskus tosissani, joskus vain rutiininomaisesti tuodakseni mieleen sen hyvin turvallisen ajatuksen, että pääsen vielä täältä pois tavalla tai toisella.
Pidän elämääni inhottavana ja arvottomana, vaikka tiedän olevani hyvin etuoikeutettu (länsimainen, syntynyt hyvin toimeentulevaan perheeseen, saanut elämässä edellytykset vaativien yliopisto-opintojen suorittamiseen...). Hävettää, miten paljon kärsin vaikka olen saanut niin paljon.
Vaikka minulla on ystäviä, koen syvää yksinäisyyttä. En tiedä mitä tekisin, jos en olisi riittävän lähellä yleistä kauneusihannetta saadakseni miesseuraa aina kun haluan; hetkenkin kestävä suhde tuo lyhyen unohduksen loputtomasta yksinäisyydestäni. Ripustaudun muutenkin joskus ulkonäkööni liikaa, vaikka tiedän, ettei se ole ikuista. Kaikki me kuitenkin vanhenemme.
Kun noista koirista aika jättää niin et varmasti osta uusia. En ole koskaan niistä pitänyt ja olisin halunnut kissan, jota en voi kuitenkaan hankkia kun nuo sekopäät yrittäisi tappaa sen.
Postin voittaessa usko tähän maahan loppuu.
On tehty törkeä virhe ja nyt sitä ei voi enää - muka - korjata.
Vanhemmilleni: rakastan tietä ja olette todella tärkeitä
Meidän perheessä ei kauheasti olla totuttu osoittamaan hellyyttä.
Taidan olla masentunut ja syrjäytynyt.
Lihavuus on rumaa ja kertoo ihmisen laiskuudesta ja itsekurin puutteesta.
Lihavat käyttäytyvät kuin pikkulapset; aina pitäisi olla herkkuja tarjolla, kävellä saatikka juosta ei haluta ja aina johonkin kohtaan vartalossa sattuu. Itkupotkuraivarit tiedossa jos jotain edellämainittua pitäisi tehdä.
Joskus haluaisin näille mieltäänosoittaville aikuislapsille sanoa että olisiko vähän kannattanut miettiä mitään suuhunsa laittaa tai kuinka jättää liikunnan pois elämästä.
Ja kaiken kukkuraksi jos lihava sitten laihduttaakin niin hirveän paljon pitäisi kehua. Että onneksi olkoon, ensin hankit 20kg ylipainoa ja nyt olet laihduttanut 4kg pois. Ensin teet kehollesi hallaa ja sitten onkin juhlanpaikka kun pystyt hetken elämään normaalisti.
Tämä nyt ei ole niin paha mutta en ole ikinä sietänyt Marimekkoa, Vuokkoa (onko sitä enää), Pentikiä, Aarikkaa tai Muumeja. En viitsi äänen sanoa kun ei voi tietää kenellä on kotona unikkoverhot, muumimukit, jne.
Vierailija kirjoitti:
Suomen kaupungit ovat kopioita toisistaan. Rumia betonibunkkereita, karsea arkkitehtuuri. Kauppakeskuksissa ei ole juuri mitään specialkauppoja. Kaikissa samat henkkamaukat, cubukset sun muut.[/quote
Olet niin oikeassa ja tuon uskaltaa kyllä ihan sanoa ääneen. Matkustan aina lomilla italiaan, portugaliin ja espanjaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat usein moraalittomia, näköalattomia ja viettävät ankeaa ja tylsää elämää. On vain lähikauppa, Alko, sali, pikkujoulut, etelänmatka kerran vuodessa, uusi auto, mökkireissut, puolison pettäminen (koska elämä on niin tylsää ja pitää saada jostain jännitystä), jääkiekon MM-kisat, lotto, sauna ja siideri.
Ja etelänmatkalta postataan someen ruoka- ja drinkkikuvia. Niin mielikuvituksetonta ja tylsää!
Voin kertoa että muunmaalaiset on ihan samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmilleni: rakastan tietä ja olette todella tärkeitä
Meidän perheessä ei kauheasti olla totuttu osoittamaan hellyyttä.
Ihana. <3 Toivon, että se päivä koittaa, että saat(te kaikki) tämän sanottua myös ääneen.
Vierailija kirjoitti:
- En rakasta lapsiani.
-
Sulla on kyllä vakava mielenterveyden häiriö.
Minua ei kiinnosta mikään, en halua kehittyä ja ainoa elämään sisältöä tuova asia on alkoholi. Jos olisi taloudellisesti mahdollista, jäisin pois työelämästä ja tinaisin itseni hautaan.