Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tähän ajatus joka on päässäsi mutta et ikinä uskaltaisi sanoa ääneen

Vierailija
20.11.2019 |

Mitä koulutetumpi ihminen ja korkeampi asema, sitä varovaisempi pitää olla

Kommentit (152)

Vierailija
81/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain olla kotona, juoda viiniä ja tehdä omia juttujani. Yksin. Ehkä silloin tällöin kiva nähdä kavereita ja käydä jotain illanviettoja, mutta vain jos on kuski tai mahdollisuus päästä kotiin yöksi, jotta saan herätä aamulla yksin omasta sängystä. Mutta ei töitä, ei velvollisuuksia, ei vastuita. Vain yksin kotona, viiniä ja omia kivoja asioita ja harrasteita,  rauhallista elämää vain itselleni.

Vierailija
82/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei ole niin paha mutta en ole ikinä sietänyt Marimekkoa, Vuokkoa (onko sitä enää), Pentikiä, Aarikkaa tai Muumeja. En viitsi äänen sanoa kun ei voi tietää kenellä on kotona unikkoverhot, muumimukit, jne.

Näistä samaa mieltä - muut on suomalaisia taiteilijoita, joita arvostan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan ja halveksin näitä huivipäitä. Hymyilen kuitenkin maireasti, koska ulospäin haluan osoittaa olevani suvaitsevainen. Mielessäni toivotan heidät hevon v...n.

Miksi ihmeessä hymyilet heille maireasti?? Miksi haluat elättää heitä ja heidän perheitään, vaikka Sompuissa on jo kauan ollut rauha??

Vierailija
84/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan elämänkumppanikseni kissan enemmän kuin naisen. Mutta EI seksuaalisesti. Ja haluan sellaisen koneen, jolla voisin päästä aina halutessani fantasiamaailmaan (ja tietenkin myös sieltä pois), joka olisi ihan samanlainen kuin oikea maailma, mutta jossa voisin toteuttaa kaikkia seksuaalisia fantasioita joita en oikeassa elämässä koskaan uskaltaisi (tai olisi edes mahdollista), ja että siellä olisi vain naisia, eikä kukaan ikinä pitäisi minua pervona ja kaikki olisivat ymmärtäväisiä. Ja että sillä voisi muokata naisia sellaisiksi kuin haluan ihan viimeistä yksityiskohtaa myöten.

Vierailija
85/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla kirjoittaa

Vierailija
86/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat usein moraalittomia, näköalattomia ja viettävät ankeaa ja tylsää elämää. On vain lähikauppa, Alko, sali, pikkujoulut, etelänmatka kerran vuodessa, uusi auto, mökkireissut, puolison pettäminen (koska elämä on niin tylsää ja pitää saada jostain jännitystä), jääkiekon MM-kisat, lotto, sauna ja siideri.

Ja etelänmatkalta postataan someen ruoka- ja drinkkikuvia. Niin mielikuvituksetonta ja tylsää!

Kerro mikä mielestäsi ei ole tylsää ja mielikuvituksetonta? Monet mainitsemistasi ovat juuri niitä elämän arkisia mukavuuksia, joista sinä et näköjään osaa nauttia. (Ei, en puhu nyt puolison pettämisestä).

En juo alkoholia, materia ei kiinnosta (uusi auto jne.), en katso jääkiekkoa, en lottoa, en käy saunassa enkä salilla. Asun lämpimässä maassa ja elän perhekeskeistä, aktiivista elämää. Opuskelen kieliä, teen mieluisia töitä omat aikatauluni sanellen. Käymme monissa tapahtumissa, harrastamme hyötyliikuntaa ja matkustelemme. Sosiaalinen elämä on vilkasta, monikielistä ja kansainvälistä. Kansainvälisyys on tuonut elämääni paljon uusia näkökulmia, taitoja ja työmahdollisuuksia.

Kannattaa lähteä sieltä Suomesta katselemaan maailmaa, joka on avara paikka ja täynnä mahdollisuuksia, joita ei sieltä pikkupaikkakunnilta löydy. Hyvää ja positiivista talvea sinne! Elämä on sitä mitä teet siitä.

Vierailija
87/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaisille: s aatanan tyhjäntoimittajat, jos keskittyisitte työn tekemiseen ettekä ainaiseen valittamiseen voisi jotain tapahtuakin, h elvetin narisijat. Työnantajalle: v itun plösö, kasvata sä vaan keskivartaloa kun et mistään mitään tajua, v tun idiootti. Huh, huh, kylläpäs helpotti.

Vierailija
88/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen arkkitehtuuri on rumaa, sielutonta ja Alvar Aalto on yliarvostettua p##kaa.

Vierailija
89/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kaupungit ovat kopioita toisistaan. Rumia betonibunkkereita, karsea arkkitehtuuri. Kauppakeskuksissa ei ole juuri mitään specialkauppoja. Kaikissa samat henkkamaukat, cubukset sun muut.

Lol. Ei missään muualla maailmassa onneksi. V-tun tyhmä. :D

Vierailija
90/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi läheistä ystävääni sairastavat masennusta eivätkä tajua sitä. Eivät tule koskaan löytämään niin kovasti kaipaamaansa kumppania koska lapsuuden isäongelmat kummittelevat kaiken aikaa elämässä taustalla.

Ihmisen tulee ottaa vastuu omasta elämästään. Olosuhteiden syyttäminen ei ole sitä. Voivottelu ei johda mihinkään.

Nyky-yhteiskunta pyörii materian ympärillä. Ja se on todella tyhmää. Jos voisin niin muuttaisin maailmaa siten että esim kauppakeskusten tilalla olisi ihmisten yhdessäoloon tähtääviä paikkoja.

Vierailija
91/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HE88 kirjoitti:

Kaksi läheistä ystävääni sairastavat masennusta eivätkä tajua sitä. Eivät tule koskaan löytämään niin kovasti kaipaamaansa kumppania koska lapsuuden isäongelmat kummittelevat kaiken aikaa elämässä taustalla.

Ihmisen tulee ottaa vastuu omasta elämästään. Olosuhteiden syyttäminen ei ole sitä. Voivottelu ei johda mihinkään.

Nyky-yhteiskunta pyörii materian ympärillä. Ja se on todella tyhmää. Jos voisin niin muuttaisin maailmaa siten että esim kauppakeskusten tilalla olisi ihmisten yhdessäoloon tähtääviä paikkoja.

Masennus ja vaikean lapsuuden aiheuttamat traumat helpottavatkin kun vain "ottaa vastuun omasta elämästään". Mitä jos kokeilisit empatiaa? Sen pitäisi onnistua ihmiseltä ihan luonnostaan. On todella vaikea päästä pois noidankehästä, jossa ei ole koskaan oppinut, millaisia oikeat tasapainoiset ihmissuhteet ovat, jolloin niitä on aina vain vaikeampi saavuttaa. Varsinkin jos ympäristön asenne on tuo.

Vierailija
92/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisko on ihan helvetin ruma. 

Enpä tätä ole hänelle sanonut enkä missään muuallakaan, koska se tekisi minusta vastenmielisen ja jopa hullun. 

Mutta se on kertakaikkisen ruma ollakseen kuitenkin terve ihminen. Miten voikaan siskokset poiketa niin toisistaan, kun minä olen kaunis. Muutkin ovat näin sanoneet. 

"Miten siskosi on kröhmm tuon näköinen kun sinä olet todella kaunis". 

Minulla on kaksi pikkusiskoa, joista toinen olisi voinut kirjoittaa ylläolevan tekstin. Niinpä tämä onkin sille toiselle siskolle: 

Elät jossain harhassa, että sinäsinäsinä ja vain sinä, ja että kukaan muu ei ole yhtä hyvä ja ihana kuin sinä. Janoat miehiltä huomiota, ja antaudut jokaiseen uuteen suhteeseen niin, että se karkoittaa joka ikisen miehen joka eteesi on tullut. Katso peiliin: sieltä näkyy yli kolmekymppisen, kymmenen vuotta tupakkaa polttaneen ja viinaan menevän naisen kasvot. Harmaa juurikasvu, ohuet hiukset ja valtava nenä. Et ole ruma, mutta et myöskään sen tasoinen, että voisit selän takana haukkua sekä pikkusiskoa että minua. 

Kun tämä nykyinen suhteesi taas kosahtaa miehen ghoustaamiseen, niin tee maailmalle palvelus: älä avaa Tinderiä. Ota realiteetit käteen ja katso niitä. Nuoruus on kohta sinultakin ohi. 

Vierailija
93/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä masennuksen, ahdistuneisuushäiriön ja estyneen persoonallisuuden vuoksi. Salainen ajatukseni on, että lääkäri joka sanaili minulle eläkkeen oli nero ja osasi nähdä paljon pidemmälle kuin minä itse. Olen nyt ihan tyytyväinen siihen, että en ole taistelemassa huomiosta jossain tavallisen työpaikan tavallisten ihmisten joukossa. Sillä ihmisistä suurin osa on omaa napaansa tuijottavia narsistin poikasia, joilla ei ole älyä eikä viitseliäisyyttä nähdä maailmaa oman napansa ympärillä. 

Onneksi en ole oravanpyörässä, onneksi ei tarvitse suorittaa. Voin kehittää itseäni rauhassa, omaan tahtiin, eikä kukaan mittaa arvoani eikä huohota niskaan, että tuotatuotatuota meille lisää rahaa. 

Vierailija
94/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ei se synnyttäminen nyt mikään uroteko ole ja niiiiiiiiin raskasta ja vaikeaa.

Terv. Tyyppi joka ei ole koskaan synnyttänyt eikä joudu ko. vaihtoehtoa omalle kohdalleen edes harkitsemaan?

Ei vaan äiti joka on synnyttänyt 2 lasta, eikä edes mitenkään helpoimman kautta. Minusta se nyt vaan kuuluu siihen lasten saamiseen, ei sillä tarvitse mitenkään leijua ja oikeuttaa kaikkea ”kun minä olen synnyttänyt!! Ja sinä et tiedä miten raskasta se on!” Blaablaa, suurinpiirtein samanlaista se kaikilla on.

Vierailija
95/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on:

Syömistä

Nukkumista

Työntekoa

Siivoamista

Siinä se.

Ei elämisen arvoista. Samat rutiinit vuodesta toiseen. Ja vain kuolema lopettaa tuon spiraalin, mikä vain nopeutuu ja nopeutuu ja nopeutuu...

Unohdit laskujen maksamisen.

Terv. Siihen kyllästynyt

Vierailija
96/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihainen sinulle vaikka en itse kykene parisuhteeseen.

Vierailija
97/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt kolme lasta, alakautta ja ilman kivunlievitystä. Koen salaa olevani parempi kuin ne äidit, jotka eivät kestä yhtään mitään ja vaativat jo synnärin ovella epiduraalia. Puhumattakaan "pelkosektioista". Tekisi mieli sanoa, että sellaista se elämä kuule on, että mitä jos opettelisit kestämään sitä. 

Vierailija
98/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi ja narkkaus on oma vika.

Romanien kohtelu menee "sitä saa mitä tilaa" tyylillä.

Esimieheksi ei pääse pätevin vaan se joka sattuu olemaan lähimpänä tai on hyvä tyyppi. Tuurilla homma saattaa onnistuakin.

Suurin osa tp-hakijoista ei todellisuudessa ole hädässä.

Aikuisia ei pitäisi auttaa leipäjonoilla ja maksusitoumuksilla.

Huumeita ei pitäisi laillistaa vaan narkeille pitäisi antaa yliannostus.

Enemmän kuin yhden auton omistavalle ruokakunnalle pitäisi laittaa haittavero.

Islaminusko pitäisi kieltää.

Tullille ja poliisille pitäisi antaa enemmän resursseja ja lainsäädäntöä pitäisi korjata niin, että koko rangaistusasteikko kaikista rikoksista kiristyisi.

Elinkautinen voimaan tai määräaikainen alkaen 30 vuodesta.

Siinä joitain. Näitä en voi ääneen sanoa, ainakaan kaikkia.

Vierailija
99/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa kaiken ääneen, koska en ole arvostetussa asemassa.

100/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnitellut täydellisen murhan.