Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tähän ajatus joka on päässäsi mutta et ikinä uskaltaisi sanoa ääneen

Vierailija
20.11.2019 |

Mitä koulutetumpi ihminen ja korkeampi asema, sitä varovaisempi pitää olla

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen niin ihmiset kuvittelevat että olen tyhmä ja yksinkertainen ja hämmästyvät kun lyön alas niiden kuvitelmat. 

Vierailija
142/152 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverille: olet kuuma, lähdetkö ulos kanssani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ärsyttää kaikki liikuntarajoitteiset joiden mielestään pitäisi päästä esteettä joka paikkaan. Tai joille ei saisi antaa pakkeja heidän vammansa vuoksi. Miksi muiden ihmisten pitäisi rajoittaa elämäänsä heidän rajoitteidensa vuoksi.

Vierailija
144/152 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ärsyttää kaikki liikuntarajoitteiset joiden mielestään pitäisi päästä esteettä joka paikkaan. Tai joille ei saisi antaa pakkeja heidän vammansa vuoksi. Miksi muiden ihmisten pitäisi rajoittaa elämäänsä heidän rajoitteidensa vuoksi.

Miten luiska ja invavessa sinua rajoittaa?

Vierailija
145/152 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli kerrankin antaa sille eräälle. Kyllä sekin haluaa.

Vierailija
146/152 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten luiska ja invavessa sinua rajoittaa?

Jälkeenoäin rakennetty luiska rumentaa vanhat rakennukset ja uusiin asuntoihin vaadittava incamittainen wc syö muiden huoneiden neliöitä/nostaa kustannuksia

Vierailija
147/152 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ole tätä mieltä (todellakaan), mutta teini-ikäisenä olin ihan tosissani sitä mieltä, että joulukinkkujen tilalla pitäisi paistaa ihmisvauvoja. Niistä saisi samankaltaisen paistin, kun vain katkoisi pään ja raajat pois.

Koska lihan tehotuotanto on perseestä ja ihmisiä on liikaa.

Olen edelleen samaa mieltä ton viimisen lauseen kanssa, mutten silti enää ajattele että kinkun voi korvata vauvapaistilla. Kinkkua ei tarvitse korvata millään, on muutakin jouluruokaa, itse en ole kinkkua hankkinut koko aikuisikänäni, laatikot, kala, rosollit jne salaatit on aivan riittävästi joulupöydässä.

Vierailija
148/152 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mustana hetkenä kuvittelen miten viilletyistä ranteistani pulppuilee paksua tummaa lämmintä verta ja nukahdan...

Jotain väsynyttäsaastaa. Itsetuhon kässään sillai et se osa itseä mikä on keinoton, saakin mennä.

Kiitän.

Vierailija
149/152 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan lapsia. En myöskään välitä hittojakaan ilmastonmuutoksesta. Itsekkäät ne vaan vääntää lisää ilmastonpilaajia.

Vierailija
150/152 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ei se synnyttäminen nyt mikään uroteko ole ja niiiiiiiiin raskasta ja vaikeaa.

Terv. Tyyppi joka ei ole koskaan synnyttänyt eikä joudu ko. vaihtoehtoa omalle kohdalleen edes harkitsemaan?

Olen synnyttänyt kolme kertaa ja edelleen ihmettelen joidenkin neitien valitusta ja itkemistä asiasta. Synnytykset on pikkujuttuja verrattuna moneen muuhun asiaan. Eikä keikesta tarvitse kehitellä traumaa ja mässäillä kivulla vuosikausia.

Vierailija
151/152 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passiivi-agressiivinen käytös nujertaa ihmisen salakavalasti jos se saa jatkua.

Mutta se on välillä mahtavaa kun saa olla hankala :)

Vierailija
152/152 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tykkään sinusta tosi paljon" Tuota en vain osaa ja uskalla sanoa.

Terveisin Naispelko26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme