Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tähän ajatus joka on päässäsi mutta et ikinä uskaltaisi sanoa ääneen

Vierailija
20.11.2019 |

Mitä koulutetumpi ihminen ja korkeampi asema, sitä varovaisempi pitää olla

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystäväjoukko on ihan sairaan pihejä! Joka asia väännetään " se on niin kallista" .

Ai että tekis mieli joskus kertoa miten väsyttävää se on.

En ole edes hyvätuloisin meistä, mutta raaskin ostaa merkkivaatteita, jos oikeasti haluan/ tarvitsen. Tai raaskin lähteä edes Tukholman risteilylle pummaamatta toisten pisteillä hyttiin.

Olemme jo sen ikäisiä, ettei kellään ole isoja velkoja niskassaan, ellei ole täydellisesti pimittäneet tietoa.

On talot, mökit ja autot ja perintörahaa tullut lähes jokaiseen perheeseen.

Kukaan ei ole tajunnut miten paljon olen meidän reissuihin sijoittanut, luulivat saaneensa halvalla!

Mut kohta loppuu kärsivällisyys!!!

Vierailija
22/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kaverin jatkuva valittelu kuinka hänelle aina käy huono tuuri ja kuinka asiat ovat huonosti. Minusta kyse on myös huonosta elämänhallinnasta että asiat ovat huonnosti. Hän myös kaivaa verta nenästä työpaikallaan ja ihmettelee sitten miksi joutuu siellä jatkuvasti puhutteluun. Pitää kiinni oikeuksistaan loppuun saakka eikä vaan anna olla.

Voihan sitä ajoittain käydä huono tuuri, mutta että aina, vuosikymmenestä toiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin elämässä kaikkein eniten seksistä. Kaikki muu jää siitä kauksi taakse...

-keski-ikäinen nainen

Vierailija
24/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein haluaisin sanoa vierailijoille jotka eivät ole läheisiä  ´´vahtikaa lapsianne älkääkä antako sotkea ja riehua´´ sekä  ´´milloinkahan olisitte kotona jos nyt lähtisitte´´

Vierailija
25/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ikinä lopettaa tupakointia enkä alkoholin juomista. Elämän pieniä nautintoja. Lisäksi työpaikkani ärsyttävin tyyppi näyttää sialta. Joku lapsi oli hänelle joskus sanonutkin että sä käytät possulta. Kun kertoi tän hymistelin vaan et kaikkee ne lapset keksiikin, vaikka mielessäni mietin että oikeassahan se lapsi oli.

Vierailija
26/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmansota tyyliin muslimit vs. muu maailma olis ihan jees. Eihän niistä oikeasti kukaan tykkää.

Ajattelitko osallistua itse?

Vierailija
27/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin elämässä kaikkein eniten seksistä. Kaikki muu jää siitä kauksi taakse...

-keski-ikäinen nainen

Tämä! Samoin.

Vierailija
28/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä äidistäni juuri ollenkaan. Jos hän ei olisi äitini, en olisi missään tekemisissä hänen kanssaan. Ei kunnioita toisten rajoja ja luulee olevansa aina oikeassa. Jos on eri mieltä tai ei tee kuin käskee, ottaa sen henkilökohtaisena loukkauksena. Tekee pyytämättä asioita ja uhriutuu, kun siitä ei olla kiitollisia.

Vierailija
29/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se typerä vaimosi ja tule minun luokse. Tiedän että haluat....

Vierailija
30/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut esimieheeni.

Niin minäkin, ja hän on nainen ja niin minäkin, ja olen kumminkin aika hetero.

Vierailija
31/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ihmiskunnan nopea sukupuutto olisi paras asia, mitä voisi tapahtua.

P.S. En ole ilmastohörhö, mutta vihaan ihmisiä kokonaisuutena.

Vierailija
32/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat usein moraalittomia, näköalattomia ja viettävät ankeaa ja tylsää elämää. On vain lähikauppa, Alko, sali, pikkujoulut, etelänmatka kerran vuodessa, uusi auto, mökkireissut, puolison pettäminen (koska elämä on niin tylsää ja pitää saada jostain jännitystä), jääkiekon MM-kisat, lotto, sauna ja siideri.

Ja etelänmatkalta postataan someen ruoka- ja drinkkikuvia. Niin mielikuvituksetonta ja tylsää!

Vierailija
33/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kulttuurit on parempia kuin toiset.

Vierailija
34/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin paljon mieluummin tänne hyviä ulkomaalaisia ja lähettäisin ison osan "Suomi Suomalaisille" porukasta muualle. Heidän Suomensa ei ole säästämisen arvoinen.

Vierailija
35/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat usein moraalittomia, näköalattomia ja viettävät ankeaa ja tylsää elämää. On vain lähikauppa, Alko, sali, pikkujoulut, etelänmatka kerran vuodessa, uusi auto, mökkireissut, puolison pettäminen (koska elämä on niin tylsää ja pitää saada jostain jännitystä), jääkiekon MM-kisat, lotto, sauna ja siideri.

Ja etelänmatkalta postataan someen ruoka- ja drinkkikuvia. Niin mielikuvituksetonta ja tylsää!

Kerro mikä mielestäsi ei ole tylsää ja mielikuvituksetonta? Monet mainitsemistasi ovat juuri niitä elämän arkisia mukavuuksia, joista sinä et näköjään osaa nauttia. (Ei, en puhu nyt puolison pettämisestä).

Vierailija
36/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteet pitäisi olla pakollisia rangaistuksen uhalla. Lapset pois niiltä jotka eivät rokotuta lapsiaan. Rokotevastaiset voisi myös lähettää jonnekin saarelle jossa saisivat kuolla tauteihin. V itun i diootit.

Vierailija
37/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ole asia, jota en _uskalla_ sanoa ääneen, mutta jotain mitä en uskonut sanovani: En rakasta tai kaipaa päihderiippuvaista exääni enää. 3 vuoden satuttava suhde loppui ja olen yllättynyt että tunnen vain helpotusta. Vuosi sitten yritimme eroa kolme kuukautta, mutta koko ajan kaipasin itkin ja ikävöin. Ja palasimme alkuvuodesta vielä yhteen. Nyt on ihan eri fiilis, kiitos nyt riitti mun rahojeni tolkuton käyttö, valehtelut ja pettämiset, koko ukko tuntuu yhdentekevältä.

Vierailija
38/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmansota tyyliin muslimit vs. muu maailma olis ihan jees. Eihän niistä oikeasti kukaan tykkää.

Ajattelitko osallistua itse?

"Mä olen vallan innokas tap--pamaan ja kuo--lemaan itsekin, jos niikseen tulee. Mä nimenomaan haluan... so--timaan ja lis--timään pas--kamahoja."

Vierailija
39/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajien elämässä on varmaan jossain vaiheessa elämää sattunut joku trauma koska he sanovat ääneen kaiken tuon joita te vain kirjotatte anonyymisti.

Vierailija
40/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei se synnyttäminen nyt mikään uroteko ole ja niiiiiiiiin raskasta ja vaikeaa.