Surullista huomata miten paljon enemmän mätsejä saan Tinderissä, kun mainitsen olevani lääkäri
Ovatko naiset tosiaan niin pinnallisia?
Kunnollinen, hyväsydäminen mies sellaisenaan ei herätä kiinnostusta, mutta kun lisään oikean ammattini ja pari kuvaa itsestäni "läkärinä" univormussa, alkaa mätsejä ja super likejä sataa taivaalta.
M31
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
No naisen olisi tietysti pitänyt valita äidin kotona asuva, kouluttamaton ja työtön tissiposki!
Miksi näin olisi, siihen emme saa vastausta.
Monilla syrjäytyneillä on vain huono itsetunto, joka voisi hyvinkin parantua sillä, että joku uskaltaa joskus edes kokeilla tätä vaihtoehtoa eikä ajattele ensisijaisesti stereotypioiden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisen olisi tietysti pitänyt valita äidin kotona asuva, kouluttamaton ja työtön tissiposki!
Monilla syrjäytyneillä on vain huono itsetunto, joka voisi hyvinkin parantua sillä, että joku uskaltaa joskus edes kokeilla tätä vaihtoehtoa eikä ajattele ensisijaisesti stereotypioiden kautta.
lol
Vierailija kirjoitti:
En ehdi lukea koko ketjua, joten kysyn vain: mistä nainen saa miehessä kiinnostua?
Taidat olla uusi av:llä. Nainen saa kiinnostua miehessä: "kiltteydestä" (lue mulkkuudesta), syrjäytymisestä, rumuudesta ja siitä että ei tee aloitteita naisten kanssa. Ai niin, ja pienestä leuasta.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit on pinnallisia nousukkaita ja kokkareiden kannattajia. Akka valitaan vähintään 10 vuotta nuorempi ja kaunis. 20 vuoden päästä vaihdetaan nuorempaan kun rupsahtaa jos varat ja status vaan riittää. Jos ei, niin sitten laitetaan rahaa vaimon botoxeihin ja silikoneihin. Valkkaat nyt vaan sen kullankaivaja-instababen, niin tää homma menee.
Ok :D itse en kyllä ole yhtään pinnallinen, mies on 5v minua vanhempi, äänestän aina joko vihreitä tai vasemmistoa, enkä ajatellut laittaa botoxia tai silikoneja itselleni eikä toivottavasti miehenikään sellasia vaadi :D t.lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö kiinnostua vain kasvonpiirteistä?
Ei, vaan pitäisi kiinnostua ihmisistä reaalimaailmassa. Naisten kiinnostuminen lääkärimiehistäkin on vähemmän kuvottavaa, jos se tapahtuu reaalimaailmassa, sen sijaan että nainen kiinnostuu lääkärimiehestä Tinderissä jossa hän tietää miehestä kolme erittäin pinnallista asiaa: 1) naaman 2) pituuden 3) lääkäriyden.
M/39 tekninen suunnittelija
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan pitäisi kiinnostua ihmisistä reaalimaailmassa. Naisten kiinnostuminen lääkärimiehistäkin on vähemmän kuvottavaa, jos se tapahtuu reaalimaailmassa, sen sijaan että nainen kiinnostuu lääkärimiehestä Tinderissä jossa hän tietää miehestä kolme erittäin pinnallista asiaa: 1) naaman 2) pituuden 3) lääkäriyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit on pinnallisia nousukkaita ja kokkareiden kannattajia. Akka valitaan vähintään 10 vuotta nuorempi ja kaunis. 20 vuoden päästä vaihdetaan nuorempaan kun rupsahtaa jos varat ja status vaan riittää. Jos ei, niin sitten laitetaan rahaa vaimon botoxeihin ja silikoneihin. Valkkaat nyt vaan sen kullankaivaja-instababen, niin tää homma menee.
Ok :D itse en kyllä ole yhtään pinnallinen, mies on 5v minua vanhempi, äänestän aina joko vihreitä tai vasemmistoa, enkä ajatellut laittaa botoxia tai silikoneja itselleni eikä toivottavasti miehenikään sellasia vaadi :D t.lääkäri
Sinä oletkin naislääkäri etkä sovinistinen mieslääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa? Mulle lääkäri ammattina olisi turn off. Jotenkin vastenmielistä tai no, ei ainakaan kiihottavaa. Toki jos muuten synkkaisi ja olisi ihana mies niin ei olisi väliä.
Tosi vastenmielistä kun äijä tienaa 200000€ vuodessa ja varaa isoon omakotitaloon hyvältä alueelta! Mielummin ottaisin hampurilaispaikan pihvinpaistajan 👍😉
Jos rikas on ylimielinen mulkku ja pihvinpaistaja hyvät tavat omaava mies, niin vieläkö vaaka kallistuu ensinmainittuun?
Mitä syytä rikkaalla olisi olla ylimielinen m#####u. Samaa ajattelua, että ihmisistä jaloimmat ovat päihderiippuvaiset ja vangit, oikeaa inhimmillisyyden aatelia. Mitä nyt sitten läheisimmät yleensä saavat "pataan" henkisesti ja fyysisesti, molemmin tavoin ja toistuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiahan houkuttaa hyväpalkkainen kumppani, joka ei paljoa pyöri kotona.
:)
-lääkärin vaimo, joka ralastaa yksinoloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on sen "monen" ihan oma ongelma. Ei kukaan halua mitään tukiprojektia etsiessään parisuhdetta.
Ja ei, syrjäytyneen ongelma ei ole itsetunto, vaan se että on ÄIDIN KANSSA ASUVA, KOULUTTAMATIN ja TYÖTÖN, nuo ovat ne ongelmat jotka pitää ensin ratkaista, jos haluaa aikuisten asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa? Mulle lääkäri ammattina olisi turn off. Jotenkin vastenmielistä tai no, ei ainakaan kiihottavaa. Toki jos muuten synkkaisi ja olisi ihana mies niin ei olisi väliä.
Tosi vastenmielistä kun äijä tienaa 200000€ vuodessa ja varaa isoon omakotitaloon hyvältä alueelta! Mielummin ottaisin hampurilaispaikan pihvinpaistajan 👍😉
Jos rikas on ylimielinen mulkku ja pihvinpaistaja hyvät tavat omaava mies, niin vieläkö vaaka kallistuu ensinmainittuun?
Mitä syytä rikkaalla olisi olla ylimielinen m#####u. Samaa ajattelua, että ihmisistä jaloimmat ovat päihderiippuvaiset ja vangit, oikeaa inhimmillisyyden aatelia. Mitä nyt sitten läheisimmät yleensä saavat "pataan" henkisesti ja fyysisesti, molemmin tavoin ja toistuvasti.
Oma ajattelusi taas on sitä kantaa, että hyvissä asemissa olevat ovat hyviä. Niillä joilla menee huonosti on sentään syy olla kauheita: inhimillinen heikkous. Se ei ehkä oikeuta mitään, mutta tekee rehelliselle ihmiselle joka ei ole ollut yhtä vaikeassa asemassa mahdottomaksi väittää, että itse olisi pystynyt yhtään parempaan.
Rikkaiden pahuus on erilaista, ja sen syytkin ovat pahuutta.
Olen yrittänyt tehdä useampaan seuranhakupalveluun nikkiä Lovedoc, ollut aina varattu. Mukaelma ei ehkä toimi yhtähyvin. Toi työasukuvahan on hyvä idea. Kiitos kollega!
Vierailija kirjoitti:
Senkun vaan valkkaat parhaat päältä. Vaikka sen naislääkärin.
Ottaisin mieluunmin ehkä jonkun naisen kenen ura on minun urani vastapainoksi joustava ja stressitön. Esim. päiväkodin hoitaja, alakoulun opettaja tms.
Kaksi liian työkeskeistä ihmistä ei toimi minun kokemukseni mukaan..
Ps. Kylläpä ketjuun on tullut vastauksia! En ehtinyt heti tarkistaa kun tein sen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mieluunmin ehkä jonkun naisen kenen ura on minun urani vastapainoksi joustava ja stressitön. Esim. päiväkodin hoitaja, alakoulun opettaja tms.
Ps. Kylläpä ketjuun on tullut vastauksia! En ehtinyt heti tarkistaa kun tein sen.
AP
Juupa juu, varhaiskasvatuksen lastenhoitajalla ei sitten ole varaa maksaa kaikkea puoliksi. Varaudu myös siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Eli pikkurouvan pyörittämään perhettä ja kodinkoneeksi. Ei näemmä mitään uutta tarjoa miessukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa vaatia ja saatat joutua vaihtoon :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että miehet käyttävät sitä tinderiä jotenkin vähemmän "pinnallisesti"? Ei se ole edes mahdollista, olen kyllä yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Sulla on kyllä outo ja harhainen käsitys opettajien ja päiväkodin hoitajien työn stressittömyydestä.
Minulla on maatila ja tinderin tittelin merkityksestä kokemusta.
Ammattina "Maanviljelijä" ei tuota mätsejä. Kokeilin tilalle Executive manageriä ja toisella kertaa Maajohtajaa ja johan alkoi tapahtua. Harmikseni nämä toki häipyvät tai vaikenevat äkkiä tajuttuaan totuuden.
Todellakin ovat.
Ekalla kerralla kun liityin, latasin kuvat ja omasta mielestä myyvän esittelytekstin.
Ammatista tai koulutuksesta tai maallisesta omaisuudesta en maininnut, koska en pidä niitä kumppaninhaussa ensisijaisina ominaisuuksina.
Tulos oli pari matchia.
Pidin samat kuvat, mutta lisäsin alkutekstiin seuraavat faktat itsestäni:
”Olen korkeasti koulutettu, vaativissa tehtävissä johtajana kansainvälisessä organisaatiossa. Asun Helsingin kantakaupungissa, omassa asunnossa. Ulkomaille on päästävä tuulettumaan ainakin 4 kertaa vuodessa. ”
Näiden lisäysten jälkeen matchien määrä nousi parissa päivässä pitkälti yli sataan. Naiset tekivät aloitteita, laittoivat ekan viestin ja treffit olisi sopineet hyvinkin pikaisella aikataululla.
Lisäksi tuntui naisille olevan kovin haastavaa jutella muusta kuin että kuinka ihanaa olis loikoilla Malediiveilla tai ajella kesäiltaisin avoautolla Kaivarissa.