Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Surullista huomata miten paljon enemmän mätsejä saan Tinderissä, kun mainitsen olevani lääkäri

Vierailija
20.11.2019 |

Ovatko naiset tosiaan niin pinnallisia?

Kunnollinen, hyväsydäminen mies sellaisenaan ei herätä kiinnostusta, mutta kun lisään oikean ammattini ja pari kuvaa itsestäni "läkärinä" univormussa, alkaa mätsejä ja super likejä sataa taivaalta.

M31

Kommentit (163)

Vierailija
21/163 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin koska Tinder näyttää profiiliasi silloin useammille naisille. Syytä alustaa.

Tästä voi lukea Hesarista. Tinder tosiaan profiloi käyttäjiä ammatin mukaan. Jutussa oli että varastaa ammattitiedot yleensä facebookista, minne on syötetty opiskelupaikka, mutta varmasti osaa hyödyntää myös sen tiedon minkä itse Tinderiin kirjoittaa. Jos olet opiskellut lääkiksessä tms. ns. hienossa koulussa, profiiliasi näytetään useammalle.

Vierailija
22/163 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itse tunnut lääkärinä hakevan jotain muutakin kuin vain pintaa. Tiedän yhden kirurgin mikä bongasi jostain deittisivustoilta kaikkien (koulutettujen!) naisten joukosta rahan perässä olevan onkijan jonka ainoa meriitti on juurikin hänen ulkonäkönsä.

Mitä ihmeellistä tässä on? Lääkärit ovat pinnallisia. Tuskinpa oli muutenkaan mitään avioliittoa metsästämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/163 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän mikä tahansa akateeminen loppututkinto aiheuta matchien lisääntymisen.

Ei todellakaan.

Vierailija
24/163 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen emäntä oli tinderissä vain lääkärien ja muiden korkeasti koulutettujen perässä ja ihan myönsi sen avoimesti ja perusteli myös miksi.

Tosielämässä tavattu amis kuitenkin pesi tuon akateemikkojen joukon.

Mitä tästä nyt sitten ajattelisi?

Vierailija
25/163 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen emäntä oli tinderissä vain lääkärien ja muiden korkeasti koulutettujen perässä ja ihan myönsi sen avoimesti ja perusteli myös miksi.

Tosielämässä tavattu amis kuitenkin pesi tuon akateemikkojen joukon.

Mitä tästä nyt sitten ajattelisi?

Emäntäsi ei ole kylliksi tasokas lopulta sitouttamaan koulutettua ja komeaa miestä. Otti minkä varmasti sai.

Vierailija
26/163 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseppä olen huomannut tinderissä sen kuinka samanlaisia suurin osa ihmisistä on.

Samannäköisiä naisia on aivan HELVETISTI.

Uskon että naiset kokevat samaa miehiä selatessa.

Ei ihmiset olekaan niin uniikkeja, kuin kuvitellaan. Samaa homogeenistä massaa suurin osa.

Jos joku haluamasi kaltainen ei mätsää, niin älä huoli sillä täysin samanlainen tulee pian ja se taas mätsää.

Vierailija
27/163 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne naiset taitaa pinnallisia olla.

Tutustuin yhteen naiseen. Sattui tykkäämään samasta bändistä mistä minä. Sit se heittää miten kuumia ne on. En ollut ikinä ajatellut tuota asiaa. Mulle kun se musiikki on kaiken a ja o, ei se miltä sen esittäjä(t) näyttävät.

Vierailija
28/163 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin lääkäri tarvitsee tinderiä? :D Se, että olet Tinderissä, huutaa jo kauas, että jonoa ei ole oven takana. Suotta sinä siis niitä sinua tykänneitä naisia arvostelet, kun itselläsi asiat ovat hyvin huonosti naisrintamalla.

Vierailija
29/163 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseppä olen huomannut tinderissä sen kuinka samanlaisia suurin osa ihmisistä on.

Ei ihmiset olekaan niin uniikkeja, kuin kuvitellaan. Samaa homogeenistä massaa suurin osa.

Jos joku haluamasi kaltainen ei mätsää, niin älä huoli sillä täysin samanlainen tulee pian ja se taas mätsää.

Tämä on kyllä totta. Hyvin harva ihminen on persoonallinen tai mitenkään muista poikkeava.

Vierailija
30/163 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painaisin rastia koska en haluaisi että kumppani mahdollisesti availisi terveystietojani.

Vierailija
31/163 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin yhteen naiseen. Sattui tykkäämään samasta bändistä mistä minä. Sit se heittää miten kuumia ne on. En ollut ikinä ajatellut tuota asiaa. Mulle kun se musiikki on kaiken a ja o, ei se miltä sen esittäjä(t) näyttävät.

Huom. tämä yksi nainen on pinnallinen ja sinäpä vekkuli tartuit siihen. Asia kertoo sinun tasostasi enemmän kuin naisesta.

Vierailija
32/163 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla mätsit lisääntyi huimasti kun tein profiilin hyvännäköisen pikkusiskoni kuvilla. Surullista kuinka pinnallisia miehet ovat.😕

Vierailija
33/163 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä totta. Hyvin harva ihminen on persoonallinen tai mitenkään muista poikkeava.

Ulkonäöllisesti ehkä jotkut 17-25 vuotiaat ovat aika tavalla saman kaltaisia, mutta kun/jos pääsee tutustumaan heihin paremmin, niin erilaisuutta alkaa tulemaan. Jos ei pääse tutustumaan, niin se on oma vika. Siitä on turha syyttää ihmisiä yleensä.

Vierailija
34/163 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom. tämä yksi nainen on pinnallinen ja sinäpä vekkuli tartuit siihen. Asia kertoo sinun tasostasi enemmän kuin naisesta.

Sori etten jaksanut kirjoittaa kaikkea kaikesta eli raamatullista tekstiä. Mutta kiva, että sinä tartuit tähän ja vedit oletuksesi siitä, että minä vetelen johtopäätöksiäni koko naissukupuolesta yhden naisen käytöksen perusteella. Kertoo sinun tasostasi myös aika paljon.

Vierailija
35/163 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hekuma kirjoitti:

Eipä yllätä ettrivät sieluttomat sekä materiaa himoitsevat naiset älyä aloittajan tuskaa. Naiset ovat omineet itselleen jonkinlaisen kollektiivisen sädekehän, vaikka toiminnan lähempi tarkastelu ei kestä laisinkaan päivänvaloa. Eivät naiset miehestä mitään materiatonta "hyvää" hae, vaan hyötyä. Yleensä se on rahallinen, kuten lukuisat tutkimuksetkin oisoittavat, mutta monesti se on myös sosiaalista hyötyä mitä on hivenen vaikeampi tunnistaa.

Toivoittavasti aloittaja on nyt niin sydämistynyt, että määrää naisille kostoksi viheliäitä nappeja!

Lääkkeet...

Vierailija
36/163 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori etten jaksanut kirjoittaa kaikkea kaikesta eli raamatullista tekstiä. Mutta kiva, että sinä tartuit tähän ja vedit oletuksesi siitä, että minä vetelen johtopäätöksiäni koko naissukupuolesta yhden naisen käytöksen perusteella. Kertoo sinun tasostasi myös aika paljon.

Ohis, mutta kävikö luonnon päälle? 😄

Vierailija
37/163 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nämä jotenkin toisensa poissulkevia asioita? Siis ei voi pitää musiikista, jos pitää esittäjän ulkonäöstä? Eivätkö miehet koskaan tykkää mielestään hyvien naisartistien ulkonäöstä?

Vierailija
38/163 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen kerran jutellut naisen kanssa. Naiset ovat pinnallisia."

Just just.

Vierailija
39/163 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän mikä tahansa akateeminen loppututkinto aiheuta matchien lisääntymisen.

Ei aiheuta. Jätin pois maininnan omasta koulutuksestani ja matchien määrä lisääntyi hieman

32v mies

Vierailija
40/163 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa? Mulle lääkäri ammattina olisi turn off. Jotenkin vastenmielistä tai no, ei ainakaan kiihottavaa. Toki jos muuten synkkaisi ja olisi ihana mies niin ei olisi väliä.

Tosi vastenmielistä kun äijä tienaa 200000€ vuodessa ja varaa isoon omakotitaloon hyvältä alueelta! Mielummin ottaisin hampurilaispaikan pihvinpaistajan 👍😉