Surullista huomata miten paljon enemmän mätsejä saan Tinderissä, kun mainitsen olevani lääkäri
Ovatko naiset tosiaan niin pinnallisia?
Kunnollinen, hyväsydäminen mies sellaisenaan ei herätä kiinnostusta, mutta kun lisään oikean ammattini ja pari kuvaa itsestäni "läkärinä" univormussa, alkaa mätsejä ja super likejä sataa taivaalta.
M31
Kommentit (163)
Itse miettisin, että ammatti tuo mielikuvaa ihmisestä. En itse ole koskaan ollut tinderissä, mutta olen käsittänyt, että siellä mennään pitkälti vain kuvilla. Kuvista taas vaikea saada käsitystä ihmisestä itsestään, että kuka tämä on.
Verrataan vaikka perinteiseen nettideittiin, jossa kerrotaan itsestään ja kuvaa ei välttämättä edes ole.
Itse olin sinkkuna nettideittipalstalla. Kirjoitin miehelle, jonka esittely itsestään kuulosti mielenkiintoiselta. Kirjoiteltiin, kerrottiin lisää itsestämme ja kiinnostus kasvoi. Kun vaihdettiin kuvat (oltiin molemmat ilman kuvaa), niin ulkoisestikin toisistamme pidimme.
Lopulta tavattiin ja alettiin käytännössä niiltä ensitreffeiltä seurustelemaan. Vuoden jälkeen muutettiin yhteen.
Nyt oltu kymmenen vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Haha, welcome to the reality.
Muistan hyvin kun yliopistolla opiskellessa (yhteiskuntatieteellinen) tuli juteltua naispuolisten opiskelukavereiden kanssa usein miehistä, ja kyllä siellä aina puski esiin se toive lääkärimiehestä. Ja mikä ettei, lääkärit ovat oletettavasti ainakin oman alansa asioiden suhteen fiksuja ja palkka on kohdallaan. Jos joku nainen väittää ettei miehen palkalla ole väliä niin joko valehtelee tai on itse hyvin toimeentuleva.
Olet väärässä. Kyllä sillä palkalla tosiaan on väliä, mutta niin, että tulot on suunnilleen samassa linjassa omieni kanssa. Jos mies tienaa paljon enemmän kuin minä, se on mulle aidosti oikeasti iso iso iso turn-off. Ei mulla ole varaa matkustella koko ajan tai esimerkiksi syödä aina vain ulkona, enkä missään nimessä anna miesten ikinä maksaa mulle yhtään mitään (koska sellaiselle toiminnalle on ihan nimikin olemassa).
Enkä todellakaan mitään valehtele. Juuri lopetin tapailun muuten tosi kivan miehen kanssa tuosta syystä. Suhde ei vaan olisi toiminut, koska elämäntyylit olisivat olleet niin erilaiset.
Täytyypä päivittää vähän feikkiprofiilin statiikkaa. Olen siis tinderissä ilman kuvaa, ammattina lääkäri ja pituus ja paino ilmoitettuna ja harrastuksina todellisia alfa lajeja.
Viestejä on tullut naisilta ja tykkäyksiä ja matchejä riittää.
Saapa nähdä miten vertautuu tähän sitten kun teen profiilin todellisesta itsestäni.