Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi TAIVAS mitä miehiä

Vierailija
19.11.2019 |

Palasin taas Tinderiin lyhyen tapailusuhteen päätyttyä. Miehet Tinderissä nyt tunnetusti ovat mitä ovat, mutta voi jestas.

Olen itse 30v, ja aiemmalla kierroksella ikähaarukkani oli 29 (silloinen ikä)-35. Ajattelin nyt kokeilla onneani ja nostaa iän 40 vuoteen. Tässä saalis viime viikolta:

Mies, 34:

- CEO (eli työtön)

- Kuvissa näyttää hyvältä, mutta paljastui hieman tuhdimmaksi kuin kuvissaan (tämä ei olisi ongelma, jos siitä ei olisi itse tehnyt niin suurta numeroa)

- Alkoi hyvin pian keskustelunavauksen jälkeen puhumaan fantasioistaan, jotka myöhemmin laajentuivat koskemaan alaikäisiä (mutta suojaikärajan ylittäneitä) tyttöjä

- Menetti kiinnostuksensa, kun ilmaisin, etten hae seksiseuraa, enkä näin ollen ole jakamassa heti ensitreffeillä

Mies, 39

- Pommittaa aggressiivisesti heti mätsin jälkeen

- Kun vastaan pitkällä, itseäni kuvailevalla viestillä, saan vastineeksi litanian seksifantasioista, sivulauseessa maininta parisuhteen toiveesta

- Kutsui itseään asiantuntijaksi, olikin asiakaspalvelija (en halua dissata aspoja, työtä sekin on)

Mies, 33

- Suoran toiminnan mies, eli sopi itselleen treffit kanssani paikassa Y kellonaikaan X

- Yllätti positiivisesti, joskin suora toiminta käsitti myös melko nopeasti iholle kampeamista

- Suhtautui hyvin fatalistisesti treffeihin ja totesi, että pitää minusta, mutta ei tästä mitään tule koska plaaplaa

- Ei pettynyt, vaikkei saanutkaan lootaa ensiyrittämällä, jaksaa odottaa vielä (varmaan hamaan tulevaisuuteen)

Mies, 31

- Selkeästi lukenut jotain naistenpokaamisesta, paljon rapporttia ja suggestoivia lausahduksia

- Älykäs, mutta outo

- Kemia molemminpuolista, mutta tämäkin mies järjellä jo päättänyt, että tästä ei tule mitään koska plaaplaa

Miksi miehet ovat tuollaisia? MIKSI?!!! Miksi on pakko avata niillä ällöttävillä seksijutuilla, kun ei minua voisi vähempää kiinnostaa jonkin tuikituntemattoman einarin runkkumatsku? Miksi on pakko ajatella niin laatikkomaisen jäyhästi eikä edes yrittää kuunnella niitä tunteitansa? Miksi pitää esittää olevansa jotain aivan älytöntä ja mahtavaa, kun sitten onkin oikeasti vain tavallinen, tylsä ja typerä perusperbo? Vielä valehdella? En minäkään esitä olevani mikään Kardashian.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan osaa sanoa. En itse ole Tinderissä.

Vierailija
2/42 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joop. Kaikki vika oli tietysti miehissä, kun eivät halunneet jatkaa juttua sinun kanssasi. Plaaplaaplaa sulle ap vain.

T. 35-vuotias nainen, joka löytänyt miehen 33v. hyvän miehen Tinderistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain läski. Laihduta!

Vierailija
4/42 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joop. Kaikki vika oli tietysti miehissä, kun eivät halunneet jatkaa juttua sinun kanssasi. Plaaplaaplaa sulle ap vain.

No miksi ihmeessä minun olisi pitänyt jonkun pervon tai ikivinkujan kanssa ryhtyä yhtään mihinkään? Tai noiden muidenkaan? En halua semmoisia. En halua kyllä nuorempaakaan.

Vierailija
5/42 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin weirdo.

Vierailija
6/42 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tavannut kaikki av:n K&K-miehet?

Vierailija
7/42 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ihmeessä minun olisi pitänyt jonkun pervon tai ikivinkujan kanssa ryhtyä yhtään mihinkään? Tai noiden muidenkaan? En halua semmoisia. En halua kyllä nuorempaakaan.

Mutta se silti jäi harmittamaan sua, että muutama mies olikin päättänyt jo, ettei tästä tule mitään;)

Vierailija
8/42 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se silti jäi harmittamaan sua, että muutama mies olikin päättänyt jo, ettei tästä tule mitään;)

Ne olivat tämän lyhyen otannan mielenkiintosimmat tyypit. Mutta kyllähän se kiinnostus siihen kossahtaa, jos mies kuvittelee saavansa seksiä, koska siksi. Saattoi harmittaa ihan pienen hetken verran, mutta tuleehan niitä varmaan vielä kuitenkin nähtyä.

Vierailija
9/42 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Kuulostaa kyllä ällöttäviltä.

Mitä nämä ovat?

"paljon rapporttia ja suggestoivia lausahduksia"?

Olen itse jo yli nelikymppinen enkä ikinä pystyisi tinderöimään. Juttujen perusteella olen liian herkkä ja haavoittuvainen sinne. En tajuaisi mitään.

Vierailija
10/42 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo suora toiminta toimii joihinkiin naisiin, käyttävät sitten tuota muihinkin.

Vierailija
11/42 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tajunnut, että se on panosovellus?

Vierailija
12/42 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso peiliin weirdo.

Minulla ei ole mitään ongelmaa sen asian myöntämisessä, että olen outo. Eikä sekään haittaa yhtään, että minun outouteni ei viehättänyt noita miehiä, koska nuo miehet eivät olleet minun tavallani outoja, vaan pahimmillaan patologisia perverssejä. Tai sitten tosiaan niitä av:n tietynlaisia miehiä. Välillä oli hyvin samantyyppistä retoriikkaa.

Vierailija
13/42 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisnun pitäisi keskittyä yhteen mieheen kerrallaan ja ottaa selvää vähän enemmän ja sitten vasta tehdä johtopäätös. Sensijaan laitat monta miestä tuollaiselle listalle. Lopulta huomaat että tuolla listalla on 48 miestä ja kaikissa on jotain vikaa.

Vierailija
14/42 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten tajunnut, että se on panosovellus?

Ei sitä ole tajunnut moni muukaan. 

Vierailija
15/42 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne olivat tämän lyhyen otannan mielenkiintosimmat tyypit. Mutta kyllähän se kiinnostus siihen kossahtaa, jos mies kuvittelee saavansa seksiä, koska siksi. Saattoi harmittaa ihan pienen hetken verran, mutta tuleehan niitä varmaan vielä kuitenkin nähtyä.

No mulle seksi ei ole mikään hyihyi-asia. Mutta niin me ollaan erilaisia. Eiköhän Tinderistä löydä joku sellainenkin, jolla on samanlaiset ajatukset kuin sulla.

Vierailija
16/42 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso peiliin weirdo.

Minulla ei ole mitään ongelmaa sen asian myöntämisessä, että olen outo. Eikä sekään haittaa yhtään, että minun outouteni ei viehättänyt noita miehiä, koska nuo miehet eivät olleet minun tavallani outoja, vaan pahimmillaan patologisia perverssejä. Tai sitten tosiaan niitä av:n tietynlaisia miehiä. Välillä oli hyvin samantyyppistä retoriikkaa.

Patologisia pervoja on naisissa jopa enemmän...isä-hahmo-jutut, bd sm, ja tietty bipot-päälle.

Ohjeiden mukaan 100:sta naisesta kymmenen lähtee seksi-tekstailuun mukaan ja näistä kolme päästää heti rei'ille. Joten miksi tuhlata aikaa kun kalaa on vesi täynnä.

17/42 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palasin taas Tinderiin lyhyen tapailusuhteen päätyttyä. Miehet Tinderissä nyt tunnetusti ovat mitä ovat, mutta voi jestas.

Olen itse 30v, ja aiemmalla kierroksella ikähaarukkani oli 29 (silloinen ikä)-35. Ajattelin nyt kokeilla onneani ja nostaa iän 40 vuoteen. Tässä saalis viime viikolta:

Mies, 34:

- CEO (eli työtön)

- Kuvissa näyttää hyvältä, mutta paljastui hieman tuhdimmaksi kuin kuvissaan (tämä ei olisi ongelma, jos siitä ei olisi itse tehnyt niin suurta numeroa)

- Alkoi hyvin pian keskustelunavauksen jälkeen puhumaan fantasioistaan, jotka myöhemmin laajentuivat koskemaan alaikäisiä (mutta suojaikärajan ylittäneitä) tyttöjä

- Menetti kiinnostuksensa, kun ilmaisin, etten hae seksiseuraa, enkä näin ollen ole jakamassa heti ensitreffeillä

Mies, 39

- Kun vastaan pitkällä, itseäni kuvailevalla viestillä, saan vastineeksi litanian seksifantasioista, sivulauseessa maininta parisuhteen toiveesta

- Kutsui itseään asiantuntijaksi, olikin asiakaspalvelija (en halua dissata aspoja, työtä sekin on)

Mies, 33

- Suoran toiminnan mies, eli sopi itselleen treffit kanssani paikassa Y kellonaikaan X

- Yllätti positiivisesti, joskin suora toiminta käsitti myös melko nopeasti iholle kampeamista

- Suhtautui hyvin fatalistisesti treffeihin ja totesi, että pitää minusta, mutta ei tästä mitään tule koska plaaplaa

- Ei pettynyt, vaikkei saanutkaan lootaa ensiyrittämällä, jaksaa odottaa vielä (varmaan hamaan tulevaisuuteen)

Mies, 31

- Selkeästi lukenut jotain naistenpokaamisesta, paljon rapporttia ja suggestoivia lausahduksia

- Älykäs, mutta outo

- Kemia molemminpuolista, mutta tämäkin mies järjellä jo päättänyt, että tästä ei tule mitään koska plaaplaa

Miksi miehet ovat tuollaisia? MIKSI?!!! Miksi on pakko avata niillä ällöttävillä seksijutuilla, kun ei minua voisi vähempää kiinnostaa jonkin tuikituntemattoman einarin runkkumatsku? Miksi on pakko ajatella niin laatikkomaisen jäyhästi eikä edes yrittää kuunnella niitä tunteitansa? Miksi pitää esittää olevansa jotain aivan älytöntä ja mahtavaa, kun sitten onkin oikeasti vain tavallinen, tylsä ja typerä perusperbo? Vielä valehdella? En minäkään esitä olevani mikään Kardashian.

Kyllä se siitä, sitten kun et enää jaksa poikasten kotkotuksia niin ainahan jää jäljelle me, hopeaketut :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
18/42 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, 34:

- CEO (eli työtön)

Mies, 39

Mies, 33

Mies, 31

- Älykäs, mutta outo

Kyllä se siitä, sitten kun et enää jaksa poikasten kotkotuksia niin ainahan jää jäljelle me, hopeaketut :)

Veit sanat suustani, kuomaseni...ja läpsystä vaihto

t. rosvopaistimies

Vierailija
19/42 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso peiliin weirdo.

Patologisia pervoja on naisissa jopa enemmän...isä-hahmo-jutut, bd sm, ja tietty bipot-päälle.

Ohjeiden mukaan 100:sta naisesta kymmenen lähtee seksi-tekstailuun mukaan ja näistä kolme päästää heti rei'ille. Joten miksi tuhlata aikaa kun kalaa on vesi täynnä.

Missä näitä seksiä haluavia miehiä oikein on? Vai onko ne kaikki niitten samojen kauniiden muijien kimpussa?

Vierailija
20/42 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Return of Kings - sivustolla vähän kevyempää matskua deittailukulttuurista (lue bongotuksesta)