Voi TAIVAS mitä miehiä
Palasin taas Tinderiin lyhyen tapailusuhteen päätyttyä. Miehet Tinderissä nyt tunnetusti ovat mitä ovat, mutta voi jestas.
Olen itse 30v, ja aiemmalla kierroksella ikähaarukkani oli 29 (silloinen ikä)-35. Ajattelin nyt kokeilla onneani ja nostaa iän 40 vuoteen. Tässä saalis viime viikolta:
Mies, 34:
- CEO (eli työtön)
- Kuvissa näyttää hyvältä, mutta paljastui hieman tuhdimmaksi kuin kuvissaan (tämä ei olisi ongelma, jos siitä ei olisi itse tehnyt niin suurta numeroa)
- Alkoi hyvin pian keskustelunavauksen jälkeen puhumaan fantasioistaan, jotka myöhemmin laajentuivat koskemaan alaikäisiä (mutta suojaikärajan ylittäneitä) tyttöjä
- Menetti kiinnostuksensa, kun ilmaisin, etten hae seksiseuraa, enkä näin ollen ole jakamassa heti ensitreffeillä
Mies, 39
- Pommittaa aggressiivisesti heti mätsin jälkeen
- Kun vastaan pitkällä, itseäni kuvailevalla viestillä, saan vastineeksi litanian seksifantasioista, sivulauseessa maininta parisuhteen toiveesta
- Kutsui itseään asiantuntijaksi, olikin asiakaspalvelija (en halua dissata aspoja, työtä sekin on)
Mies, 33
- Suoran toiminnan mies, eli sopi itselleen treffit kanssani paikassa Y kellonaikaan X
- Yllätti positiivisesti, joskin suora toiminta käsitti myös melko nopeasti iholle kampeamista
- Suhtautui hyvin fatalistisesti treffeihin ja totesi, että pitää minusta, mutta ei tästä mitään tule koska plaaplaa
- Ei pettynyt, vaikkei saanutkaan lootaa ensiyrittämällä, jaksaa odottaa vielä (varmaan hamaan tulevaisuuteen)
Mies, 31
- Selkeästi lukenut jotain naistenpokaamisesta, paljon rapporttia ja suggestoivia lausahduksia
- Älykäs, mutta outo
- Kemia molemminpuolista, mutta tämäkin mies järjellä jo päättänyt, että tästä ei tule mitään koska plaaplaa
Miksi miehet ovat tuollaisia? MIKSI?!!! Miksi on pakko avata niillä ällöttävillä seksijutuilla, kun ei minua voisi vähempää kiinnostaa jonkin tuikituntemattoman einarin runkkumatsku? Miksi on pakko ajatella niin laatikkomaisen jäyhästi eikä edes yrittää kuunnella niitä tunteitansa? Miksi pitää esittää olevansa jotain aivan älytöntä ja mahtavaa, kun sitten onkin oikeasti vain tavallinen, tylsä ja typerä perusperbo? Vielä valehdella? En minäkään esitä olevani mikään Kardashian.
Kommentit (42)
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs on AP:n ihanne ensitreffeistä?
Laatikkoleukainen, 190 senttinen, lääkäri-lentäjä-pankkiiri
Tämä saattaa tulle teille yllätyksenä, mutta kaikista ihastuttavimpia ja hyvätapaisimpia, tasapainoisimpia miehiä ovat juuri tuollaiset miehet. Tavoitteelliset, itsevarmat ja älykkäät. Onni kasaantuu. Onnellisuus, kiitollisuus ja tavoitteellisuus ovat ihmisessä todellakin myös parisuhteen kannalta niitä kaikkein tavoiteltavimpia ominaisuuksia, eikä niihin liity millään tavalla ulkonäkö, pituus tai lompakon paksuus.
Hmmm... Mielenkiintoinen näkemys, avaatko vähän?
Jos tulkitsin oikein, näet korrelaation:
Laatikkoleukainen, 190 senttinen, lääkäri-lentäjä-pankkiiri = ihastuttava, hyvätapainen, tasapainoinen, tavoitteellinen, itsevarma, älykäs, onnellinen ja kiitollinen.
Näinkö se on sun mielestäsi?
Eli siis ’=’ -merkin eri puolilla olevat asiat tapaa asua samassa paketissa?
Useimmiten kauniit lapset saavat enemmän posiitivista huomiota, kuin vähemmän kauniit lapset, joten heidän itsetuntonsa (olettaen, että kasvuympäristö on myös lapsen kasvua posiitivisesti tukeva) kehittyy jo nuoresta pitäen vahvaksi. Vahvalla itsetunnolla varustettu yksilö näkee todennäköisesti myös maailman hyvänä paikkana ja ihmiset pääsääntöisesti hyvää tarkoittavina. Näin ollen heillä on myös rohkeutta tavoitella haluamiaan asioita, koska heidän maailmankatsomuksensa tukee heidän minäkuvaansa posiitivisesti. He ajattelevat ansaitsevansa hyvää, joten he myös tavoittelevat kunnianhimoisesti hyviä asioita. Eivät tokikaan kaikki lääkärit, pankkiirit ja lentäjät ole itsevarmoja, älykkäitä tai onnellisia, mutta pääsääntöisesti psykologisesti suojaavat tekijät (hyvä itsetunto, positiivinen maailmankuva, oletetusti hyvä kasvuympäristö) poikivat tasapainoisia ja onnellisia ihmisiä, jotka kohtelevat myös muita hyvin. Ei ole tarvetta kohdella ihmisiä huonosti. Kolikon kääntöpuolella ovat sitten narsistiset ja psykopaattiset personaat, jotka tavoittelevat näitä asioita varustettuna pelkästään sillä mahtipontisen hauraalla itsetunnolla. Mutta jakauma on varmasti tasainen ja laaja.
Minä olen ainakin tavannut nimenomaan ihastuttavia kyseisten ammattien edustajia. Niin miehiä kuin naisia. Ehkä tielleni ei ole sattunut vielä niitä mätiä munia.
Jompikumpi meistä ei ymmärrä tummennettua tekstiä. Minusta tuo lupailee juurikin sitä pilberoa. eri