Voi TAIVAS mitä miehiä
Palasin taas Tinderiin lyhyen tapailusuhteen päätyttyä. Miehet Tinderissä nyt tunnetusti ovat mitä ovat, mutta voi jestas.
Olen itse 30v, ja aiemmalla kierroksella ikähaarukkani oli 29 (silloinen ikä)-35. Ajattelin nyt kokeilla onneani ja nostaa iän 40 vuoteen. Tässä saalis viime viikolta:
Mies, 34:
- CEO (eli työtön)
- Kuvissa näyttää hyvältä, mutta paljastui hieman tuhdimmaksi kuin kuvissaan (tämä ei olisi ongelma, jos siitä ei olisi itse tehnyt niin suurta numeroa)
- Alkoi hyvin pian keskustelunavauksen jälkeen puhumaan fantasioistaan, jotka myöhemmin laajentuivat koskemaan alaikäisiä (mutta suojaikärajan ylittäneitä) tyttöjä
- Menetti kiinnostuksensa, kun ilmaisin, etten hae seksiseuraa, enkä näin ollen ole jakamassa heti ensitreffeillä
Mies, 39
- Pommittaa aggressiivisesti heti mätsin jälkeen
- Kun vastaan pitkällä, itseäni kuvailevalla viestillä, saan vastineeksi litanian seksifantasioista, sivulauseessa maininta parisuhteen toiveesta
- Kutsui itseään asiantuntijaksi, olikin asiakaspalvelija (en halua dissata aspoja, työtä sekin on)
Mies, 33
- Suoran toiminnan mies, eli sopi itselleen treffit kanssani paikassa Y kellonaikaan X
- Yllätti positiivisesti, joskin suora toiminta käsitti myös melko nopeasti iholle kampeamista
- Suhtautui hyvin fatalistisesti treffeihin ja totesi, että pitää minusta, mutta ei tästä mitään tule koska plaaplaa
- Ei pettynyt, vaikkei saanutkaan lootaa ensiyrittämällä, jaksaa odottaa vielä (varmaan hamaan tulevaisuuteen)
Mies, 31
- Selkeästi lukenut jotain naistenpokaamisesta, paljon rapporttia ja suggestoivia lausahduksia
- Älykäs, mutta outo
- Kemia molemminpuolista, mutta tämäkin mies järjellä jo päättänyt, että tästä ei tule mitään koska plaaplaa
Miksi miehet ovat tuollaisia? MIKSI?!!! Miksi on pakko avata niillä ällöttävillä seksijutuilla, kun ei minua voisi vähempää kiinnostaa jonkin tuikituntemattoman einarin runkkumatsku? Miksi on pakko ajatella niin laatikkomaisen jäyhästi eikä edes yrittää kuunnella niitä tunteitansa? Miksi pitää esittää olevansa jotain aivan älytöntä ja mahtavaa, kun sitten onkin oikeasti vain tavallinen, tylsä ja typerä perusperbo? Vielä valehdella? En minäkään esitä olevani mikään Kardashian.
Kommentit (42)
Mikäs on AP:n ihanne ensitreffeistä?
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palasin taas Tinderiin lyhyen tapailusuhteen päätyttyä. Miehet Tinderissä nyt tunnetusti ovat mitä ovat, mutta voi jestas.
Olen itse 30v, ja aiemmalla kierroksella ikähaarukkani oli 29 (silloinen ikä)-35. Ajattelin nyt kokeilla onneani ja nostaa iän 40 vuoteen. Tässä saalis viime viikolta:
Mies, 34:
- CEO (eli työtön)
- Kuvissa näyttää hyvältä, mutta paljastui hieman tuhdimmaksi kuin kuvissaan (tämä ei olisi ongelma, jos siitä ei olisi itse tehnyt niin suurta numeroa)
- Alkoi hyvin pian keskustelunavauksen jälkeen puhumaan fantasioistaan, jotka myöhemmin laajentuivat koskemaan alaikäisiä (mutta suojaikärajan ylittäneitä) tyttöjä
- Menetti kiinnostuksensa, kun ilmaisin, etten hae seksiseuraa, enkä näin ollen ole jakamassa heti ensitreffeillä
Mies, 39
- Kun vastaan pitkällä, itseäni kuvailevalla viestillä, saan vastineeksi litanian seksifantasioista, sivulauseessa maininta parisuhteen toiveesta
- Kutsui itseään asiantuntijaksi, olikin asiakaspalvelija (en halua dissata aspoja, työtä sekin on)
Mies, 33
- Suoran toiminnan mies, eli sopi itselleen treffit kanssani paikassa Y kellonaikaan X
- Yllätti positiivisesti, joskin suora toiminta käsitti myös melko nopeasti iholle kampeamista
- Suhtautui hyvin fatalistisesti treffeihin ja totesi, että pitää minusta, mutta ei tästä mitään tule koska plaaplaa
- Ei pettynyt, vaikkei saanutkaan lootaa ensiyrittämällä, jaksaa odottaa vielä (varmaan hamaan tulevaisuuteen)
Mies, 31
- Selkeästi lukenut jotain naistenpokaamisesta, paljon rapporttia ja suggestoivia lausahduksia
- Älykäs, mutta outo
- Kemia molemminpuolista, mutta tämäkin mies järjellä jo päättänyt, että tästä ei tule mitään koska plaaplaa
Miksi miehet ovat tuollaisia? MIKSI?!!! Miksi on pakko avata niillä ällöttävillä seksijutuilla, kun ei minua voisi vähempää kiinnostaa jonkin tuikituntemattoman einarin runkkumatsku? Miksi on pakko ajatella niin laatikkomaisen jäyhästi eikä edes yrittää kuunnella niitä tunteitansa? Miksi pitää esittää olevansa jotain aivan älytöntä ja mahtavaa, kun sitten onkin oikeasti vain tavallinen, tylsä ja typerä perusperbo? Vielä valehdella? En minäkään esitä olevani mikään Kardashian.
Kyllä se siitä, sitten kun et enää jaksa poikasten kotkotuksia niin ainahan jää jäljelle me, hopeaketut :)
Hopeaketuissa niitä seksuaalisesti nälkiintyneitä vasta onkin. Joko on eletty seksittömässä liitossa vuosikymmeniä tai sitten ei olla kelvattu naisille ennen sitä hopeakettuuntumista ja vaurastumisen tuomaa flaksia. Mikään ei ole minulle niin suuri turn-off kuin se, että miehestä aivan huokuu sellainen ilman jäämisen löyhkä. En myöskään ole itse pihtari, mutta en koe seksuaalista vetoa ihmisiin, jotka kohtelevat minua kuin nämä tyypit. Enkä usko kovin muunkaan naisen tuollaisesta villiintyvän.
Eihän ne kyenny seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, 34:
- CEO (eli työtön)
Mies, 39
Mies, 33
Mies, 31
- Älykäs, mutta outo
Kyllä se siitä, sitten kun et enää jaksa poikasten kotkotuksia niin ainahan jää jäljelle me, hopeaketut :)
Hopeaketuissa niitä seksuaalisesti nälkiintyneitä vasta onkin. Joko on eletty seksittömässä liitossa vuosikymmeniä tai sitten ei olla kelvattu naisille ennen sitä hopeakettuuntumista ja vaurastumisen tuomaa flaksia. Mikään ei ole minulle niin suuri turn-off kuin se, että miehestä aivan huokuu sellainen ilman jäämisen löyhkä. En myöskään ole itse pihtari, mutta en koe seksuaalista vetoa ihmisiin, jotka kohtelevat minua kuin nämä tyypit. Enkä usko kovin muunkaan naisen tuollaisesta villiintyvän.
Olen minäkin bylsinyt uskomattoman tylsiä naisia, mutta se on vain viihdettä. Toki tiukka nutturatädit on hauskoja - tykkäävät de Sade tyylisestä jännästä :D
Vierailija kirjoitti:
Laatikkoleukainen, 190 senttinen, lääkäri-lentäjä-pankkiiri
Vierailija kirjoitti:
Sisnun pitäisi keskittyä yhteen mieheen kerrallaan ja ottaa selvää vähän enemmän ja sitten vasta tehdä johtopäätös. Sensijaan laitat monta miestä tuollaiselle listalle. Lopulta huomaat että tuolla listalla on 48 miestä ja kaikissa on jotain vikaa.
Ette hyväksy tätä mutta näin se pitää tehdä. Ei ihmisiä valita postikuvastosta.
Eli tinderin miehet osoittautuivat tinderin miehiksi. Mikähän tässä oli se ongelma, josta avaudut? Vai jäikö se juuri tuon plaaplaan alle?
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, 34:
- CEO (eli työtön)
Mies, 39
Mies, 33
Mies, 31
- Älykäs, mutta outo
39 on poikanen?
Ei yli 30v nainen Hopeaketulla mitään tee. Mitä sen kanssa pitäis tehdä, etsiä ketulle yhdessä sitä +20v morsianta? eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisnun pitäisi keskittyä yhteen mieheen kerrallaan ja ottaa selvää vähän enemmän ja sitten vasta tehdä johtopäätös. Sensijaan laitat monta miestä tuollaiselle listalle. Lopulta huomaat että tuolla listalla on 48 miestä ja kaikissa on jotain vikaa.
Ette hyväksy tätä mutta näin se pitää tehdä. Ei ihmisiä valita postikuvastosta.
Ja tuohon menee niin kauan aikaa että jää lapset tekemättä. Ja sitten taas syyllistetään naisia.
Vertailuksi minä olen jutellut 100+ miehelle ja tavannut livenä 10-20 miestä. Minulle on ehkä 1-2 maininnut suoraan seksiin liittyvää ja 3-5 vähän flirttaillut siihen suuntaan.
Ehkä kannattaa vaihtaa kuvien tyyliä, jod saa liikaa seksikeskeisiä mätsejä.
Olisi kiva tavata erilaisia ihmisiä kevyen deittalun merkeissä. Oma kokemukseni tinderistä oli, että miehet etsivät pelkkää seksiä, pelkkää kirjekaveria tai vakavaa suhdetta tyyliin heti vähintäänkin parisuhteeseen, myöhemmin naimisiin ja lapsia. Kaveruus tai kevyt tapailu (ei pelkkää seksiä, mutta ei myöskään sitoutumispakkoa) ei kelvannut. Leikkisyys ja hauskuus puuttui täysin. Mieluummin jatkan sinkkuna. N38
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään kaavaa. Ihannetreffikumppani on älykäs, nokkela, ajattelee vähän erikoisesti, osaa asioita, joita minä en. Olen itse lyhyt, joten normaalijakauman sisälle putoavat miehet ovat minua jokseenkin 20 cm pidempiä, ei tarvitse olla siis edes yli 180 cm. Toivottavaa olisi olla siisti ja vastata arvomaailmaltaan omaani. Positiivisuus ja terveys.
Ei se ole niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vertailuksi minä olen jutellut 100+ miehelle ja tavannut livenä 10-20 miestä. Minulle on ehkä 1-2 maininnut suoraan seksiin liittyvää ja 3-5 vähän flirttaillut siihen suuntaan.
Ehkä kannattaa vaihtaa kuvien tyyliä, jod saa liikaa seksikeskeisiä mätsejä.
Minulla on itsestäni tasan yksi hymyilevä kasvokuva, jossa hiukset ovat vielä jopa kiinni. Jos sellaiset houkuttavat seksiviesteilyyn, niin en kyllä tiedä, millaisia kuvia sitten pitäisi olla. Joskus, kun en ollut vielä ehtinyt edes laittaa kuvia, sain siltikin seksiviestejä.
Tunnetusti miehet panevat vaikka orankia, jos niikseen tulee. Eli ei sillä ulkovälillä ole tippaakaan merkitystä näille.
Ap
Mä niin toivoisin, että olisi joku kanava, jossa voisi ilmiantaa nää ikitinderöijät, jotka kusettaa. Itse erosin sinisilmäisenä idioottina piiitkästä parisuhteesta Tinder-aikakauteen. Kantapään kautta opin, että siellä oikeasti saalistaa samat aivokääpiöt vuosikausia ja löytävät matcheja aina niistä uusista naisista.
Tapasin tällaisen friikkimiehen Tinderissä aika pian eron jälkeen. Paljastui, että mies oli tinderöinyt vuosikausia ja ei olisi edes kyennyt mihinkään vakavaan suhteeseen. Kuvat olivat vuosia vanhoja ajalta, kun jätkä treenasi salilla. Matkustuskuvat olivat vanhoja siltä ajalta, kun ei ollut ulosotossa.
Oli bulkannut ja käyttänyt jotain hormoneja pari vuotta, joten lihaskuvat olivat sitten siltä ajalta.
Chicken legs, kannabiksen polttelu ja huono hygienia yhdistettynä sovinistiseen ja typerään luonteeseen ainakin omalta osaltani vahvisti, että ei tuu mitään. Oli ihan kuin eri mies livenä, valehteli pituutensakin vielä 10cm ylöspäin.
Tekeehän tätä naisetkin kuulemma, mutta omat kokemukset ovat tietenkin huijaavista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä saattaa tulle teille yllätyksenä, mutta kaikista ihastuttavimpia ja hyvätapaisimpia, tasapainoisimpia miehiä ovat juuri tuollaiset miehet. Tavoitteelliset, itsevarmat ja älykkäät. Onni kasaantuu. Onnellisuus, kiitollisuus ja tavoitteellisuus ovat ihmisessä todellakin myös parisuhteen kannalta niitä kaikkein tavoiteltavimpia ominaisuuksia, eikä niihin liity millään tavalla ulkonäkö, pituus tai lompakon paksuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä saattaa tulle teille yllätyksenä, mutta kaikista ihastuttavimpia ja hyvätapaisimpia, tasapainoisimpia miehiä ovat juuri tuollaiset miehet. Tavoitteelliset, itsevarmat ja älykkäät. Onni kasaantuu. Onnellisuus, kiitollisuus ja tavoitteellisuus ovat ihmisessä todellakin myös parisuhteen kannalta niitä kaikkein tavoiteltavimpia ominaisuuksia, eikä niihin liity millään tavalla ulkonäkö, pituus tai lompakon paksuus.
Miksi tapoit tämän keskustelun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... Mielenkiintoinen näkemys, avaatko vähän?
Jos tulkitsin oikein, näet korrelaation:
Laatikkoleukainen, 190 senttinen, lääkäri-lentäjä-pankkiiri = ihastuttava, hyvätapainen, tasapainoinen, tavoitteellinen, itsevarma, älykäs, onnellinen ja kiitollinen.
Näinkö se on sun mielestäsi?
Eli siis ’=’ -merkin eri puolilla olevat asiat tapaa asua samassa paketissa?
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta saadakseen sellaisen Ap:n piti olla se lapsivartaloinen aikuisnänneillä...
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... Mielenkiintoinen näkemys, avaatko vähän?
Jos tulkitsin oikein, näet korrelaation:
Laatikkoleukainen, 190 senttinen, lääkäri-lentäjä-pankkiiri = ihastuttava, hyvätapainen, tasapainoinen, tavoitteellinen, itsevarma, älykäs, onnellinen ja kiitollinen.
Näinkö se on sun mielestäsi?
Eli siis ’=’ -merkin eri puolilla olevat asiat tapaa asua samassa paketissa?
Vetovoiman laki.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tavata erilaisia ihmisiä kevyen deittalun merkeissä. Oma kokemukseni tinderistä oli, että miehet etsivät pelkkää seksiä, pelkkää kirjekaveria tai vakavaa suhdetta tyyliin heti vähintäänkin parisuhteeseen, myöhemmin naimisiin ja lapsia. Kaveruus tai kevyt tapailu (ei pelkkää seksiä, mutta ei myöskään sitoutumispakkoa) ei kelvannut. Leikkisyys ja hauskuus puuttui täysin. Mieluummin jatkan sinkkuna. N38
Saahan sitä sitten ihmetellä, kun ei löydy miestä. Sinulla ei olisi tarjota pelkkää pilberoa, eikä myöskään parisuhdetta. Haluaisit vaan siis miehen palvontaa ja lompakkoa ilman että pistäisit itse mitään peliin.