Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka usein sinua pokataan?

Vierailija
19.11.2019 |

Kuinka usein sinua isketään baarissa, töissä, kadulla keskellä kirkasta päivää? Minkä ikäinen olet?

Kommentit (177)

Vierailija
141/177 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että hymy tekee aina lähestyttävämmäksi, kuin naama peruslukemilla kulkeva.🤔😊

Vierailija
142/177 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 29 vuotta ja tasan yhden kerran joku mies on lähestynyt. Silloin kyse oli itseäni paljon vanhemmasta ukosta, joka olisi halunnut ostaa seksiä. Tiedän etten ole kedon kaunein kukka, mutta välillä masentaa, kun kauniita kavereita lähestytään aina, kun olemme juhlimassa tyttöporukalla ja minun kohdallani miehet keksivät jonkin syyn poistua, jos yritän jutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/177 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä maahamme tulleet ukot, mutta ei koskaan suomalaiset.

Vierailija
144/177 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. En jaksa meikata, esitellä persettä, enkä olla tyrkyn näköinen. Saapahan olla rauhassa. 

Vierailija
145/177 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin tinderissä yheltä tutulta miksei ole ikinä livenä tullu iskemään, sanoi että aina olen muiden seurassa, en ikinä yksin.

23v

Luulen että iso syy siihen miksi minua on niin monesti tultu iskemään on se, että liikun todella paljon yksin. Tällöin kynnys lähestymiseen on varmasti pienempi.

Minäkin olen lähes aina yksin, mutta todella harvoin kukaan yrittää mitään.

Sama!

Liikun paljon "ihmisten ilmoilla", useimmiten yksin (kaverit asuu kaukana) ja olis kiva saada edes jokus juttuseuraa. Never☹️ Romanttisesta suhteesta en uskalla edes haaveilla.

Vierailija
146/177 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sutinakeisari kirjoitti:

Suurta hajontaa naisten keskuudessa! Tosin luulen hajonnan olevan vieläkin suurempaa miesten kesken, ainakin sen perusteella mitä kaveripiiriä tunnen. Itselle naiset ovat tehneet selvänä peliliikkeitä muutaman kerran ja yöelämässä sitten hyvin usein. Muuten kavereille naiset tuntuvat tekevän hyvin niukasti aloitteita.

Sama homma aloitteiden kanssa naistenkin suuntaan. Itse niitä aina välillä teen ja kaverit melko harvoin.

Jaa, taidat kyllä valehdella. Itselleni naiset tekevät aloitteita kaikista vähiten siellä yöelämässä eli saan yleensä juoda tuoppini täysin rauhassa. Se kun menee katsos niin että siellä niitä pokataan kokoajan joten se aloitteen tekeminen niille nyt on se viimeinen juttu mielessä.

Arkipäivisin se taas menee niin että pikkulikat hihittelee bussissa ja supisevat keskenään, naispuolisilta työntekijöiltä saan erittäin hyvää palvelua ym sellaista. Tosin noista jotka vaikuttavat kiinnostuneilta harva uskaltaa tehdä varsinaista aloitetta. Tosin vuositasolla niitäkin kertyy kymmeniä.

No sinähän se sankari olet. Ettet jopa napapiiriltä?

Nuo arkikokemuksesi eivät nähdäkseni ole mitään aloitteita. Varsinkaan iloiset asiakaspalvelijat. Itseä taas on tultu ihan selvänä kyselemään treffeille jne. Ja sitten taas tuo ettei yöelämässä tule aloitteita... mitä en yhtään ihmettele jos jurotat tuoppisi kanssa jossain nurkassa. Mutta itselle naiset siellä tekevät usein aloitteita monilla eri tavoin. Ehkä katsovat sitten tavoittelemisen arvoiseksi limaisten lääppijien sijaan. Mene ja tiedä.

Ikimuistoisin naisen aloite on jotain arjen ja yöelämän väliltä. Hauska sattumus tapahtui vappuaattona aikaisin keskellä kirkasta päivää molempien ollessa jo pienessä hiprakassa. Itse astuin baarista ulos ja kerkesin kävelemään kymmenkunta metriä kun nuorehko naishenkilö tuli pokkana kysymään että panisinko. No silmäiltyäni hetken, totesin kyllä. Lopun kaikki arvanneekin!

Vierailija
147/177 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22 ja yhden ainoan kerran on kukaan mies osoittanut kiinnostusta niin, että olen sen itsekin huomannut ja tunnistanut flirtiksi.

Vierailija
148/177 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, ei ikinä, jos ei humalaisia lasketa

Vierailija
149/177 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava avaus. Tuleva vaimo on 52v ja jokaisessa baarissa/illanvietossa/musiikkitapahtumassa on aina joku tyyppi pokaamassa. Onneksi itsellä on sen verta varressa muutakin kuin läskiä, jotta osaavat poistua takavasemmalle aika nopsaan.

Vierailija
150/177 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin. Toisaalta mikä on pokailua - kyllä mä ainakin juttelen ihmisten kanssa ihan ilman taka-ajatuksiakin. Muutama kuukausi sitten jonkun miehen kanssa juttelin metrossa, ja hän pyysi drinkille. Siitä tuli vähän sellaiset pokailuvibat. N42

Vierailija
151/177 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kollega, joka kerää peräänsä kaikki miehet. Myös Arskat ja kulkukissat.

Ei hän ole lainkaan hottis megababe, vaan elovena. Ihan vaaleat kiharat hiukset. Suuret siniset, empaattiset silmät. Huulilla pysyvä pieni hymy. Sellainen, jota yleensä näkee pienissä tytöissä, tämä vain on aikuinen.

Ja avoin katse on tärkeä osa. Lähestyttävyys. Avoimuus.

Tuossa voi olla jotain perää. Itseltäni tullaan myös todella usein kysymään tietä jonnekkin. Olen ehkä jotenkin vaarattoman näköinen. Tätä tapahtuu myös ulkomailla, missä itse olen turistina. Huono juttu sinänsä koska olen todella huono neuvomaan tietä mihinkään.

Multa kysytään tietä tai neuvoja ihan koko ajan, mutta miehet ei lähesty silti, eli on se kyllä kropastakin kiinni kiinnostaako miehiä.

Vierailija
152/177 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka kerta kun käyn ravintolassa, ja lisäksi tapahtumissa, töissä jne. missä vain olen oven ulkopuolella. Olen huomiota herättävän näköinen jo pelkällä olemuksella, että ihmiset tuijottavat. Erotan kyllä ystävällisyyden ja pokailun. Pokailuksi miellän tilenteet, jossa mies selkeästi höpisee muutakin, kuin normi myyjä tekisi. Ehdottaa jotain tai on muuten vaan erityisen lipevä. Pokailua on nyt 47-vuotiaana enää noin 1-3x viikossa, ennen lähes joka päivä. Kaikkea en ole huomaavinaan ja joskus tajuan pokailut vasta myöhemmin kotona, kun käyn tapahtumia läpi. 

Olin joskus kaupassa töissä, missä meillä myyjillä oli nimikyltit. Silloin sain satunnaisesti tuntemattomilta miehiltä viestejä kännykkään. Kun nimikyltit turvallisuussyistä vaihdettiin pelkkiin etunimiin, niin puhelut loppui. En ole mikään julkkis, mutta välillä tuntuu, että olen sen tuijottelun perusteella. Asiakaspalvelutyössä se kynnys pokailuun on melko matala.

Vierailija
153/177 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v, koulussa n. kerran-kaksi kuussa ilmestyy joku uusi henkilö, joka lähestyy iskuaikeet mielessä somen kautta/muuten. Baarissa lähestyy lähes poikkeuksetta useampi henkilö illan aikana (jos tanssipaikka). En muista, että kukaan olisi keskellä kirkasta päivää esimerkiksi kaupassa lähestynyt... Ellei jotain ihan umpihumalaisia lasketa, niitä nyt on joitakin tullut. 

Vierailija
154/177 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi oikeastaan kiinnostavaa kuulla miesten vastauksia...

No minua on yksi humalainen mies yrittänyt iskeä kun olin teini.

t. M-45

Kun olin 80-luvulla interreilillä espanjalainen mies yritti iskeä minut junassa ja Ruotsissa joku puolihullu aikoi ilmiselvästi samaa. Espanjalaiset naiset eivät sensijaan tehneet iskuyrityksiä vaikka en olisi pannut pahakseni.

Vierailija
155/177 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sutinakeisari kirjoitti:

Suurta hajontaa naisten keskuudessa! Tosin luulen hajonnan olevan vieläkin suurempaa miesten kesken, ainakin sen perusteella mitä kaveripiiriä tunnen. Itselle naiset ovat tehneet selvänä peliliikkeitä muutaman kerran ja yöelämässä sitten hyvin usein. Muuten kavereille naiset tuntuvat tekevän hyvin niukasti aloitteita.

Sama homma aloitteiden kanssa naistenkin suuntaan. Itse niitä aina välillä teen ja kaverit melko harvoin.

Jaa, taidat kyllä valehdella. Itselleni naiset tekevät aloitteita kaikista vähiten siellä yöelämässä eli saan yleensä juoda tuoppini täysin rauhassa. Se kun menee katsos niin että siellä niitä pokataan kokoajan joten se aloitteen tekeminen niille nyt on se viimeinen juttu mielessä.

Arkipäivisin se taas menee niin että pikkulikat hihittelee bussissa ja supisevat keskenään, naispuolisilta työntekijöiltä saan erittäin hyvää palvelua ym sellaista. Tosin noista jotka vaikuttavat kiinnostuneilta harva uskaltaa tehdä varsinaista aloitetta. Tosin vuositasolla niitäkin kertyy kymmeniä.

No sinähän se sankari olet. Ettet jopa napapiiriltä?

Nuo arkikokemuksesi eivät nähdäkseni ole mitään aloitteita. Varsinkaan iloiset asiakaspalvelijat. Itseä taas on tultu ihan selvänä kyselemään treffeille jne. Ja sitten taas tuo ettei yöelämässä tule aloitteita... mitä en yhtään ihmettele jos jurotat tuoppisi kanssa jossain nurkassa. Mutta itselle naiset siellä tekevät usein aloitteita monilla eri tavoin. Ehkä katsovat sitten tavoittelemisen arvoiseksi limaisten lääppijien sijaan. Mene ja tiedä.

Ikimuistoisin naisen aloite on jotain arjen ja yöelämän väliltä. Hauska sattumus tapahtui vappuaattona aikaisin keskellä kirkasta päivää molempien ollessa jo pienessä hiprakassa. Itse astuin baarista ulos ja kerkesin kävelemään kymmenkunta metriä kun nuorehko naishenkilö tuli pokkana kysymään että panisinko. No silmäiltyäni hetken, totesin kyllä. Lopun kaikki arvanneekin!

En tiedä saako joku jotain kiksejä tällaisten stoorien kirjailemisesta, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
156/177 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kuussa, kerran maassa. M42

Vierailija
157/177 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran teininä joku kysy leffaan. Saattohan se olla kaveri mielessä kysytty kysymys. N24

Vierailija
158/177 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kollega, joka kerää peräänsä kaikki miehet. Myös Arskat ja kulkukissat.

Ei hän ole lainkaan hottis megababe, vaan elovena. Ihan vaaleat kiharat hiukset. Suuret siniset, empaattiset silmät. Huulilla pysyvä pieni hymy. Sellainen, jota yleensä näkee pienissä tytöissä, tämä vain on aikuinen.

Lähestymisien määrään vaikuttaa yli kaiken muun yksi asia:

Helppo lähestyttävyys.

Tavallinen mutta ystävällinen perusnätti nelikymppinen nainen saa reippaasti enemmän lähestymisiä kuin myrtynyt ilme naamalla kuulokkeet korvissa kuljeskeleva parikymppinen alusvaatemalli. (todellinen esimerkki omasta kaveripiiristä).

Helppo lähestyttävyys:

- hymy

- katsekontakti tuntemattomienkin kanssa

- ystävällisyys

- iloisuus

- positiivinen reaktio muihin

- pysyy paikallaan, ei pikakävele tms

- ei esteitä kuten arskat tai korvakuulokkeet

- ei legioonaa "siskoja" ja suojelevia kamupoikia ympärillä

Vierailija
159/177 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein päivittäin joku toiveikkaana pyytää numeroa. Töissä silmäniskuja, avoimia ehdotteluja ja flirttiä saan osakseni paljon. Kadulla saan olla aika rauhassa, baarissa seuraa riittää. Olen 35vuotias perheenäiti. Suurin osa pokailijoista on minua vähintään sen 20vuotta vanhempia.

Päivittäin? Lähes PÄIVITTÄIN joku pyytää numeroa?? Olen 37, tavallisen nätti, ystävällinen nainen eikä minua ole koskaan pyydetty ulos. Tai kysytty numeroa. Millaista elämä oikein on jos näin käy lähes joka päivä?!

Vierailija
160/177 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miestäni ei nyt yritetä pokata, mutta olen joka kerta hämmästynyt, miten vieraat ihmiset juttelevat hänelle. Iästä riippumatta. Vauvatkin nauravat. Aina ja kaikkialla.

Olen tullut siihen tulokseen, että suurin syy on miehen itse ottamansa katsekontakti. Hän katsoo ihmisiä suoraan silmiin, on ystävällisen ja rehellisen oloinen. Helposti lähestyttävä siis.

Minä seison vieressä, eikä minua huomata. Mutta minä vältän katsekontaktia muiden ihmisten kanssa.

Sama juttu on varmaan naisilla, joihin otetaan kontaktia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme