Oletko tehnyt kyseistä asiaa elämäsi aikana!? Peukutusketju
Mitä vain juttuja jos oot vähintää kerran tehnyt sitä niin peukku ylös ja alas jos et..
Kommentit (257)
Nauttinut nuorena ja hoikkana samana päivänä ainakin kolme seuraavista; pussillisen sipsejä, pullollisen limsaa, litran jäätelöä, pussillisen karkkia tai suklaalevyn.
Vierailija kirjoitti:
Ollut 9 euron orjatöissä
Olen ollut töissä 6,80 euron orjatuntipalkalla.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttanut vähintään 30 kg
Olen laihduttanut 3 kertaa 25kg. Lähelle...👍
Nuollut serkkutytön genitaaleja lapsena.
Harrastanut seksiä Petrin kanssa.
Suudellut sammakkoa toivoen, että se muuttuisi prinssiksi tai prinsessaksi.
Vierailija kirjoitti:
Voittanut vauvana mallikuvauksissa, että kuvasi oli paikallisen pankin ikkunassa voiton kunniaksi.
Olen voittanut vauvakuvakilpailuissa, mutta kuvani oli valokuvaliikkeen ikkunassa.
Vierailija kirjoitti:
Meinannut pudota jäihin
En meinannut, vaan olen oikeasti pudonnutkin puron virtaan. Enkeleitä oli mukana matkassa.
Vierailija kirjoitti:
Kutsunut koko luokallisen synttäreille kaikki lupaa tulla, syntymäpäivänä luokka nauraa ja sanovat ettei tod ole tulossa, se oli pelkkä jekku.
Mietit että olette yh äitisi kanssa tehneet ruokaa ja herkkuja yhdelle luokalle ja et halua että äiti saa tietää sinua kiusattavan, joten maksat 3 luokkalaiselle rahaa, että saapuvat juhlillesi.
Voi rakas
Luvannut aloittaa tipattoman, ja kaatanut viinakset viemäriin...
Ollut epävarma, että pitääkö samaa peukutuslogiikkaa käyttää myös kommentteihin, joissa lainataan toisen viestiä ja kerrotaan oma vastaavanlainen (mutta hieman eri) asia kuin lainauksessa. Antaako siis yläpeukkua, jos pitää viestistä, vai alapeukkua, jos asia ei päde itseen?
Perannut kalaa.