Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette kun näette hyväkroppaisen miehen?

Vierailija
19.11.2019 |

Omaa silmääni miellyttää esim. Samu Haberin koko kaikkineen. Kroppa on hyvä ja naamakin kiva. Kun ei olis niin ylimielisen oloinen niin olisi tosi namu.

Aika vähän näkee sellaisia pitkiä sopivan kokoisia hyväkroppaisia miehiä, mutta kun näkee niin kyllä miettii millaista olisi pussailla, halailla ja sekstailla heidän kanssa. <3

Lauri Tähkänkin kroppa ja pituus on aika kiva :)

Mulla itsellä kiinnostavuus lähtee kohtuullisesta pituudesta (ehkä 185) ja siihen sopivasti hoikasta mutta urheilullisesta vartalosta. Sellaisia miehiä vaan valitettavasti vähemmän.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pituus, hartiat, kädet, vatsan seutu, jalkojen pituus ja muoto ja lantion seutu. Siinä järjestyksessä zoomailen miestä. Jos kaikki kohdallaan ja hyvä ryhti ja rento kävelytapa niin näyttää kivalta. Nam :)

Valkoinen t-paita ja farkut tosi jees. Löytyy yleensä 30-40-vuotiaista. Joskus nuoremmista ja vanhemmistakin.

Vierailija
2/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän Samu H. ole lähelläkään tuota pituutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkroppaisen miehen nähdessäni ajattelen, että kiva mies tuli töistä kotiin. 

Vierailija
4/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aina että minkäköhänlaista olisi avata moisen alfauroksen sepalus ja ottaa syvälle suikkiin. Monelle olen suoraan ehdottanut ja yllättävän moni on suostunutkin. NAM.

Vierailija
5/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se treenaa. Ja jos on vielä naamasta hyvännäköinen, niin NAM!

Vierailija
6/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, googlasin, ja onhan hän pitkä. Olen aina vaan luullut häntä n. 175-senttiseksi.

Vierailija
7/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kropastako pystyt päättelemään, että joku mies on tulossa töistä ja menossa kotiin? Aika fakiiri.

Vierailija
8/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että olisipas kiva nähdä mies alastomana. Tykkään 190cm+ lihaksikkaista komeakasvoisista miehistä. Ihan joka päivä ei satu sellaisia vastaan, mutta viikottain kyllä.

Vierailija
9/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Mietin aina että minkäköhänlaista olisi avata moisen alfauroksen sepalus ja ottaa syvälle suikkiin. Monelle olen suoraan ehdottanut ja yllättävän moni on suostunutkin. NAM.

Kumpikin sanoi, että NAM. Meillä taitaa olla telepaattinen yhteys.

T: viestin nro 5. kirjoittaja

Vierailija
10/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen yksinkertaisesti vain, etta oho, onpa aika hyva kroppa. 

Ei mulla mitkaan fantasiat ala rullaamaan, miehen pitaa sytyttaa mut alyllisesti etta kiinnostun enemman. 

Sinkkuaikoina mulla oli semmoinen "salil eka salil vika" -tyyppi, mutta ei siis mikaan bullmentula vaan 8-packin omaava v-mallinen kroppa. Mutta se oli myos tosi mielenkiintoinen tyyppi noin niin kuin muuten, viihdyttiin toistemme seurassa. 

V*tutti vaan kun oli aina vaikea sopia tapaamisia kun se siis tosiaan oli joka paiva siella salilla. :D Ja siihen se juttu sitten kusikin lopulta. 

Vierailija
11/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoista kun vielä joskus sais..

Nimim. Kuudetta vuotta ilman.

Vierailija
12/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, googlasin, ja onhan hän pitkä. Olen aina vaan luullut häntä n. 175-senttiseksi.

Mä en tiennyt että onkin 193 cm. Kuvittelin jotain 185-190. Aika pitkä mutta silti tosi hyvä kroppa ja sopusuhtainen. Nam.

Vierailija
13/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele. Nautin vain silmänruokaa.

Vierailija
14/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko googlettaa nyt toi Samu Haber ja....tyyppi nayttaa silta kuin olisi kroonisesti krapulassa :D :D

(Sori!) 

Vierailija
15/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Tiedän, että hän käy paskalla ja piereskelee.

Mikään kroppajuttu ei saa ajatuksiani harhailemaan vieraiden ihmisten suhteen.  

Vierailija
16/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että kun sais vielä joskus tuollaasta ja oikein kunnolla, hartaasti ja pitkään.

N51

Vierailija
17/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kropastako pystyt päättelemään, että joku mies on tulossa töistä ja menossa kotiin? Aika fakiiri.

Tarkoitti varmaan omaa miestään. 

Vierailija
18/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kivoja katsella, mutta siihen se sitten jääkin. Sellaset itseään trimmaavat miehet ovat yleensä ylimielisiä kusimulkkuja, jotka puikottaa naista kuin naista mennen tullen palatessa, vaan koska niin moni nainen haksahtaa näihin lihaskimppuihin. Eivät kykene kunnolla sitoutumaan kun nurkan takana saattaa löytyä jotain vielä parempaa.

Vierailija
19/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taydellinen miesvartalo on pitka ja harteikas mies.  Ei tarvitse olla lihaksikas,  ns 'dad body' on hyva.  Esim Sex and the City- Aidan on hyva esimerkki (en kuollaksenikaan muista kys. nayttelijan nimea nyt)    Toki ei haittaa jos kasivarsissa nakyy vahan lihas, mutta mikaan salihirmu ei viehata ollenkaan.

Vierailija
20/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson että onpas hyvä kroppa. Näitä ei tosin kovinkaan usein näe.

Sytyttävin kroppatyyppi on suht lyhyt ja lihaksikas muttei kuitenkaan liian lihaksikas, käsivarret vahvat, hartiat leveät ja lantio kapeahko. Onhan näitä joku julkkiksissakin mutta jätän nyt mainitsematta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi