Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten toimit jos olet kiinnostunut?

yksukkotäällä33333
18.11.2019 |

No niin arvon neidit ja daamit ja mammat.

Olen sinkkumies ja ikää on kertynyt jo jonkin verran yli neljänkymmenen.
Vuosien varrella olen keskustellut ja ollut tekemisissä lukuisien naisien kanssa.
Nyt on teidän vuoro kertoa millä tavoin ilmaisette jos olette kiinnostunut jostakusta.
Sen olen oppinut että sitähän ei nainen voi suoraan sanoa mitenkään, tosin tästäkin on poikkeuksia.

Nainen, miten toimit jos olet kiinnostunut?

Vaihtoehdot

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"pyydän puhelinnumeroa" joka on tuosta listasta ainoa oikea suora aloite on saanut 1.6%.

Järkyttävää..

Kuvitellaan, että tapaisin kiinnostavan oloisen miehen baarissa. Miksi ihmeessä menisin kysymään häneltä puhelinnumeroa?

Vierailija
62/73 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"pyydän puhelinnumeroa" joka on tuosta listasta ainoa oikea suora aloite on saanut 1.6%.

Järkyttävää..

Kuvitellaan, että tapaisin kiinnostavan oloisen miehen baarissa. Miksi ihmeessä menisin kysymään häneltä puhelinnumeroa?

Tapaisin po. näkisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää..

Eipä tullut vastausta. MOT.

Vierailija
64/73 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää..

Jos joku ihan tuiki tuntematon tyyppi kysyy kadulla sinun puhelinnumeroa, niin annatko? Minä en. En tunne ketään, joka numeronsa antaisi, kun mistäs sitä tietää, millainen ihminen sitä on vailla.

Vierailija
65/73 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta puuttui kohta "jutellessa kerron, että olen menossa tapahtumaan x silloin ja silloin, koska siellä on minua kiinnostavaa sitä ja tätä". Jos mies on minusta kiinnostunut, hän tulee samaan tapahtumaan siihen aikaan, jolloin itse sanoin olevani siellä.

Vierailija
66/73 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää..

Aha. No mulle ei ole sitten yksikään mies koskaan tehnyt aloitetta. Vähän yllättävä tieto tämä kun itse olen tähän mennessä ollut eri mieltä, mutta eipä ole yksikään mies tullut suoraan vaan numeroa pyytämään koskaan.

Vierailija
67/73 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää..

Aha. No mulle ei ole sitten yksikään mies koskaan tehnyt aloitetta. Vähän yllättävä tieto tämä kun itse olen tähän mennessä ollut eri mieltä, mutta eipä ole yksikään mies tullut suoraan vaan numeroa pyytämään koskaan.

Tuo on se juttu, mikä minua jaksaa ihmetyttää. Kaksi ihmistä tapaa tilanteessa (baari, kahvila tms), jossa he voivat heti jutella ja katsoa miten juttu lentää, mutta sen sijaan pitäisi kysyä toisen puhelinnumero ja sitten laittaa siihen viestiä tai soittaa. Miksi? Kuinka usein oikeasti käy niin, että näkee "lennosta" niin valloittavan ihmisen, että häneen haluaa välttämättä tutustua, mutta tilanne on sellainen että ollaan suurin piirtein ylittämässä suojatietä molemmat kiireesti menossa kohti omia menojaan? Ei minulle ole käynyt ikinä. Aina, kun olen mahdollisesti kiinnostavan ihmisen tavannut, se on ollut tilanne, jossa on ollut aikaa jutella ja tutustua. Sen jälkeen on seurattu toinen toisensa sanatonta ja sanallista viestintää ja joko vietetty koko ilta yhdessä (ja jopa yö) tai huomattu, että ei kiinnosta.

Vierailija
68/73 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin tuttua miestä häntä kiinnostavaan konserttiin, ostin liput ja kerroin, että olen rakastunut.

Yleensä tapailen naisia. Tästä syntyi ihana romanssi, vaikka suhde päättyikin aikanaan.

Vierailija
69/73 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin "jollakin tavoin teen aloitteen" eli menen juttelemaan, ja jos vaikuttaa, että juttu sujuu, kysyn haluaisiko mies lähteä joskus vaikkapa kävelylle, kahville tms.

Vierailija
70/73 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan bissen, juotan tyypin sopivan rentoon humalatilaan ja vien kämpilleni nussittavaksi. :D

Vierailija
71/73 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmaisen suoraan kiinnostukseni. Ja se on aina ollu sit molemminpuolista. On myös niitä kertoja, kun mies on lähestyny. Sen voi tehdä kummatkin.

Vierailija
72/73 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää..

Jos joku ihan tuiki tuntematon tyyppi kysyy kadulla sinun puhelinnumeroa, niin annatko? Minä en. En tunne ketään, joka numeronsa antaisi, kun mistäs sitä tietää, millainen ihminen sitä on vailla.

Jotkuthan antavat valenumeronkin. Olen joskus antanut numeroni, jotta olen päässyt epämiellyttävästä tilanteesta pois mahdollisimman sujuvasti. En sitten vaan ole vastannut yhteydenottoihin.

Vierailija
73/73 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään, koska olen erittäin ujo ja miesten mielestä vastenmielisen näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän