Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten toimit jos olet kiinnostunut?

yksukkotäällä33333
18.11.2019 |

No niin arvon neidit ja daamit ja mammat.

Olen sinkkumies ja ikää on kertynyt jo jonkin verran yli neljänkymmenen.
Vuosien varrella olen keskustellut ja ollut tekemisissä lukuisien naisien kanssa.
Nyt on teidän vuoro kertoa millä tavoin ilmaisette jos olette kiinnostunut jostakusta.
Sen olen oppinut että sitähän ei nainen voi suoraan sanoa mitenkään, tosin tästäkin on poikkeuksia.

Nainen, miten toimit jos olet kiinnostunut?

Vaihtoehdot

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun kiinnostun miehestä, niin en heti tee oikeastaan yhtään mitään. Yritän laittaa mieleen ehkä nimen tai jotain muuta, mistä saa langan päästä kiinni. Juttelen ihan muuta ja näytän, etten ole kiinnostunut, mutta painan mieleen jotakin, mistä hän pitää, harrastaa tai missä töissä tms. Sitten jätän asian siihen ja etsin myöhemmin yhteystiedot. Stalkkaan hieman, että onko varattu tms. ja jos kaikki ok, niin otannyhteyttä viattomasti jostain ihan toisesta asiasta.

Esim. kerran etsin miehen FB käsiini ja laitoin sille yv:nä hänen duunistaan kyselyä. Ihan pieni kysymys vaan, mihin voi vastata kyllä tai ei. Mies sitten itse saa vastata enemmän kuin kyllä tai ei. Jos kirjoittaa enemmän, niin käytännössä mies sitten ajan kanssa jatkaa kirjoittelua ja myöhemmin pyytää treffeille.

Kerran selvitin ystävän miehen kaverin puh ihan keksityn viattoman asian vuoksi. Heitin etkojen jälkeen porukkaa baariin ja "vahingossa" jätätin miehen pipon autooni. Ja sitten "sain sun puh Makelta. Onko toi sininen pipo tärkeäkin?", niin hän sitten vastaili ja homma jatkui treffeille saakka. Ei tartte paljoa muuta tehdä.

Viimeksi nykyiseni bongasin huoltoasemalta ja pistin rekkarin ylös. Sitten selvitin miehen tiedot ja lopulta kk jälkeen laitoin viestin, että olitkohan se sinä siellä huoltoasemalla, että näitkö tapahtumaa x. Huoltsikan turvakameroissa näkyy sinun autosi ja pohdin mahdoitko nähdä tapahtumnaa ja sähköpostin loppuun "automaatisen allekirjoituksen" näköinen yhteystieto, minkä perusteella on helppo löytää minut Instasta. Sieltähän se sitten löysi minut pari viikkoa keskustelun jälkeen ja ollaan yhdessä oltu nyt pari vuotta. 

Pääasia, että todellisen "aloitteen" tekee muka mies. Samalla hänestä tulee altavastaaja ja voin pyörittää miestä oman pillin mukaan. Jos haluan, että hän rakastuu minuun, niin sitten annan hänen jahdata pitkään. Seksiä ei heti alussa ja tapaamisia alkuun harvemmin. Vähän sellaista mystisyyttä peliin. Pienikin tyrkkyys näyttää vievän mieheltä kiinnostuksen. 

Vierailija
42/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä uskomatonta että Suomi on maa jota pidetään tasa-arvoisena.  Mutta tämä kysely niin kuin omatkin havainnot deittipalstoilla tehnyt Suomalaiset naiset eivät suostu ottamaan tasa-arvoista asemaa. Ulkomaalaiset naiset ovat paljon aktiivisempia kertomaan kiinnostuksen, vaikka olisivat pidempään asuneet suomessa.

Ehkä se on enemmän kulttuuri kysymys. Ulkomaalaiset vain ovat avoimempia ja enemmän ulospäinsuuntautuneita, eikä sillä onko mies vai nainen ole paljoa väliä. Olen kyllä itsekin huomannut saman ilmiön, ulkomaalaiset naiset lähestyvät minua herkemmin. Ja vuosi vuodelta tuo ilmiö vahvistuu. Nyttemmin myös Suomessa asuvat somalinaiset ovat alkaneet varovasti ottamaan kontaktia, vaikka heitä on yleensä pidetty vain omassa piirissään pyörivinä. Vielä muutama vuosi sitten se oli lähinnä turkkilaisnaisten juttu ottaa kontaktia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä uskomatonta että Suomi on maa jota pidetään tasa-arvoisena.  Mutta tämä kysely niin kuin omatkin havainnot deittipalstoilla tehnyt Suomalaiset naiset eivät suostu ottamaan tasa-arvoista asemaa. Ulkomaalaiset naiset ovat paljon aktiivisempia kertomaan kiinnostuksen, vaikka olisivat pidempään asuneet suomessa.

Ovathan toisaalta myös ulkomaalaiset miehetkin suomalaisia aktiivisempia ja suoraviivaisempia aloitteiden teossa. Mikset moiti suomalaisia miehiä yhtä lailla kuin naisia?

Vierailija
44/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tää liittyy yhtään mitenkään tasa-arvoon? Minä en ainakaan viitsi kerätä itselleni enempää torjuntoja niitä on ihan tarpeeksi, miehiä lähestyminen ei vaan toimi.

Eivät miehetkään tykkää torjunnoista. Siksi en viitsi nettideiteissäkään lähestyä naisia aivan sokkona.

-23

Noniin miksi tästä pitää tehdä joku tasa-arvo kysymys? Poliittinen tila ei vaikuta ainakaan minulla miesten lähestymiseen.

Vierailija
45/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo introvertti, joten käytännössä uskallan lähestyä suoraan miestä vain treffipalstalla. Kirjoittaminen sujuu hyvin. Nykyisen mieheni löysinkin niin, että kirjoitin hänelle ensimmäisen viestin. Miehellä oli kiva profiili ja ajattelin, että hän on juuri sellainen luonteeltaan kuin olen etsimässä. Juttua jatkettiin muutama päivä treffisivuston välityksellä siihen asti, kunnes saatiin sovittua ensimmäiset live-treffit. 

Vierailija
46/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tää liittyy yhtään mitenkään tasa-arvoon? Minä en ainakaan viitsi kerätä itselleni enempää torjuntoja niitä on ihan tarpeeksi, miehiä lähestyminen ei vaan toimi.

Eivät miehetkään tykkää torjunnoista. Siksi en viitsi nettideiteissäkään lähestyä naisia aivan sokkona.

-23

Noniin miksi tästä pitää tehdä joku tasa-arvo kysymys? Poliittinen tila ei vaikuta ainakaan minulla miesten lähestymiseen.

Ei se ole tasa-arvoon vetoamista minusta, jos sanon, että miehet eivät ole tämän asian suhteen niin erilaisia kuin naiset. Ymmärsit kommenttini väärin.

-23

Vierailija
47/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäydyn kun hullu ja puhun ihan pimeitä.

Tää on ihan liian totta. Minä samoin, ihmettelen mitä sammakoita suusta hyppii tasan tarkkaan ainoastaan mielenkiintoisten ihmisten seurassa. :D 

Vierailija
48/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-23

Ei se ole tasa-arvoon vetoamista minusta, jos sanon, että miehet eivät ole tämän asian suhteen niin erilaisia kuin naiset. Ymmärsit kommenttini väärin.

-23

Vastasinkin ensimmäiseen kommenttiin viitaten jota lainasin.

”On kyllä uskomatonta että Suomi on maa jota pidetään tasa-arvoisena. Mutta tämä kysely niin kuin omatkin havainnot deittipalstoilla tehnyt Suomalaiset naiset eivät suostu ottamaan tasa-arvoista asemaa.”

Kommenttihan viittaa että tasa-arvon pitäisi saada naiset lähestymään miehiä enemmän.

Vierailija
49/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Epäsuorasti hankkiudun miehen lähettyville ja yritän antaa vinkkiä." on pahasti johdossa. Vielä kun mietitään kuinka paljon kuraa miehet saavat siitä että eivät osaa tulkita vihjeitä niin tämä tuntuu aivan hullukuriselta.

Vierailija
50/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pyydän puhelinnumeroa" joka on tuosta listasta ainoa oikea suora aloite on saanut 1.6%.

Järkyttävää..

Vierailija
51/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän hakeutua keskustelemaan ja lähelle (enkä tarkoita tällä lähentelyä) vaikkakin usein olen tuntenut itseni näin toimiessa täydelliseksi ääliöksi. Toiminta ei tietenkään ole johtanut mihinkään sillä kiinnostus on ollut yksipuolista joten sen huomattuani olen antanut asian olla.

Vierailija
52/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli:

1,5% naisista tekee aloitteen.

67,7% antavat jollain tavalla vinkkiä, mutta eivät tee suoraa aloitetta (aloite = kiinnostuksen ilmaus joka ei ole tulkinnanvarainen ja johon sisältyy pakkien saamisen riski)

30,5% ei tee mitään.

Vierailija
53/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli:

67,7% antavat jollain tavalla vinkkiä, mutta eivät tee suoraa aloitetta (aloite = kiinnostuksen ilmaus joka ei ole tulkinnanvarainen ja johon sisältyy pakkien saamisen riski)

30,5% ei tee mitään.

Tähän yhtälöön kun vielä lisätään se, että nainen vastaa myöntyvästi vain itseään tasokkaamman miehen aloitteeseen niin meillä on umpikuja.

Voisin miehenä ilomielin tehdä aloitteen jos se saisi vastakaikua, mutta millekään vanhalle chubby-naiselle en ole aloitetta tekemässä.

Vierailija
54/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli:

30,5% ei tee mitään.

Tähän yhtälöön kun vielä lisätään se, että nainen vastaa myöntyvästi vain itseään tasokkaamman miehen aloitteeseen niin meillä on umpikuja.

Voisin miehenä ilomielin tehdä aloitteen jos se saisi vastakaikua, mutta millekään vanhalle chubby-naiselle en ole aloitetta tekemässä.

Arvaa miksi naiset ei tee aloitteita? Koska suomalaisen miehen mielestä suomalainen nainen on aina vanha läski!

Vierailija
55/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika määrätietoinen. Joko pidän sen verran tiukkaa silmäpeliä, että miehellä ei todellakaan oo epäselvyyttä asiasta, tai meen itse tykö. Elän kuin kuolisin huomenna, en keksi yhtään syytä ujostella. Tajuan toki myös poistua, jos sattuu ettei mua kaivata, mut sitä käy harvoin...

Poikkeuksena kuitenkin Tinder. Jos itse oon aloittanut jutun siellä, ei se oo koskaan edennyt treffeihin, joten oon hurmaava itseni vain, jos mies laittaa ekan viestin. En myöskään pyydä itse ulos, mut oon hyvä ohjaamaan keskustelun siihen et mies tajuaa tehdä sen.

Just nyt oon kyllä vähän varattu, joten en tee mitään näistä.

Vierailija
56/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrätietoinen nainen lisää: mikä niissä pakeissa pelottaa? Oon itsekin antanut pakkeja, eikä se tarkoita muuta kuin et oon joko varattu tai en lämpene kyseiselle henkilölle siinä mielessä, mut muuten kyseessä voi olla vaikka miten huippu tyyppi. Oon lopulta aika vaikeasti ihastuva, joten en ota itseeni jos joku ihminen ei ihastu juuri muhun. Ei se oo mun arvosta pois, lopulta tarvii vain sen yhden et kummatkin tykkää.

Vierailija
57/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät tee aloitetta minun mielestä siksi, että monet pakit tehdään niin rumasti ja sen jokainen nainen muistaa hautaan asti. Sain itse kerran pakit ja siihen loppu minun yritykset. Kävin juttelemassa miehelle ja nätisti katselin ja tervehdin. Mies vain mulkoili ja sanoi, "Vi**u munaako olet vailla". Olisikin kiva tietää, että antaako naiset samalla tavalla pakit. Itse ainakin nätisti sanon, että kiitos, mutta ei kiitos. 

Vierailija
58/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"pyydän puhelinnumeroa" joka on tuosta listasta ainoa oikea suora aloite on saanut 1.6%.

Järkyttävää..

Kuka muka nykyaikana soittaa kenellekään? En myöskään vastaa jos tuntematon numero soittaa.

Vierailija
59/73 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
60/73 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrätietoinen nainen lisää: mikä niissä pakeissa pelottaa? Oon itsekin antanut pakkeja, eikä se tarkoita muuta kuin et oon joko varattu tai en lämpene kyseiselle henkilölle siinä mielessä, mut muuten kyseessä voi olla vaikka miten huippu tyyppi. Oon lopulta aika vaikeasti ihastuva, joten en ota itseeni jos joku ihminen ei ihastu juuri muhun. Ei se oo mun arvosta pois, lopulta tarvii vain sen yhden et kummatkin tykkää.

Miksi mennä ottamaan pakkeja? Olen tässä(kin) ketjussa kertonut, että vain jos näen miehen katselevan minua, hymyilevän, välittävän sanattomilla signaaleilla kiinnostustaan, voin siirtyä juttusille. Minkä ihmeen takia menisin juttelemaan miehelle, joka välttelee katsettani ja/tai selkeästi katselee jotain muuta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan