Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten toimit jos olet kiinnostunut?

yksukkotäällä33333
18.11.2019 |

No niin arvon neidit ja daamit ja mammat.

Olen sinkkumies ja ikää on kertynyt jo jonkin verran yli neljänkymmenen.
Vuosien varrella olen keskustellut ja ollut tekemisissä lukuisien naisien kanssa.
Nyt on teidän vuoro kertoa millä tavoin ilmaisette jos olette kiinnostunut jostakusta.
Sen olen oppinut että sitähän ei nainen voi suoraan sanoa mitenkään, tosin tästäkin on poikkeuksia.

Nainen, miten toimit jos olet kiinnostunut?

Vaihtoehdot

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmänä poikana kysyn, että millainen on naisen antama vinkki kiinnostuksesta? Tai mikä on sellainen varmahko merkki siitä kiinnostuksesta.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
22/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Klassinen tilanne on, että näen kiinnostavan oloisen miehen baarissa. Katson, kiinnittääkö hän minuun huomiota. Jos ei ja/tai hän selvästi on iskenyt silmänsä johonkin muuhun naiseen, unohdan koko jutun. Jos hänkin katselee minua pitkään, niin se ottaa ensimmäisen askeleen jolta se käy sujuvammin. Jos hän on baaritiskillä, menen tilaamaan juomani hänen viereensä. Jos hän on seurueessa, aloitteen tekeminen on hänen käsissään.

Ihan sama, mitä mieltä palstavänit ovat siitä, mikä on oikea aloite ja mikä ei, en ikinä lähestyisi miestä, joka ei ole selvästi katsellut minua "sillä silmällä".

Jos kyseessä olisi nettideittipalstalla nähty mies, laittaisin hänelle viestin. PAITSI, jos hän olisi jo vieraillut minun profiilissani laittamatta viestiä tai en sopisi hänen kriteereihinsä tai sopisin kyllä hänen kriteereihinsä mutta hänen ikärajansa olisi paljon hänen omaa ikäänsä alempi.

Jos taas kiinnostava mies tulisi tutuksi esimerkiksi töihin liittyvän tilanteen kautta, niin juttelemalla selvittäisin ensin, onko hän varattu ja sitten kokeilisin vastaako hän flirttiin. Jos kiinnostusta selkeästi olisi, niin voisin kuvitella sanovani esim. että olen menossa viikonloppuna tapahtumaan X, onko hän jo nähnyt kyseisen elokuvan/tykkääkö sellaisesta musiikista/käykö näyttelyissä/... ja sitten vastauksesta riippuen heittäisin puolihuolimattomasti ehkä, että mukaan saa tulla.

Olen parisuhteessa, joten mitään näistä en joka tapauksessa enää tee enkä edes nettideiteissä ole.

Minulla ei ole ollut tapana laittaa viestiä naiselle, jos olen vieraillut hänen profiilissaan ja hän ei ole sen jälkeen käynyt katsomassa minun profiiliani. 

Ymmärräthän, että se nainen on mahdollisesti minun tavoin tulkinnut, että et kiinnostunut hänestä.

Lisään vielä, että itse tein siis niin, että kirjauduttuani nettideittipalstalle kävin läpi oman ikäryhmäni miehet lähiseudulta (joskus kokeeksi kauempaakin). Useimmat eivät siis olleet vielä ehtineet käydä profiilissani ja silloin laitoin viestin. Muutaman päivän kuluttua alkoi olla niitä, jotka olivat vierailleet laittamatta viestiä minulle. Kävin yleensä uteliaisuudesta katsomassa profiilin, mutta en koskaan laittanut viestiä. Ja molemmilla kerroilla nyt 2010-luvulla, kun nettideittailua vielä kokeilin, päädyin poistamaan profiilini noin viikossa. Tuloksetonta touhua. Jotkut niistä miehistä, joille olin laittanut ensiviestin, vastasivat, mutta viesteistä henki selvästi, ettei mitään todellista kiinnostusta ollut. Ja kun sitten ilmoitin että poistan profiilini mutta minulle voi laittaa viestiä gmail-osoitteeseeni jos haluaa jatkaa juttua, niin kukaan ei laittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Klassinen tilanne on, että näen kiinnostavan oloisen miehen baarissa. Katson, kiinnittääkö hän minuun huomiota. Jos ei ja/tai hän selvästi on iskenyt silmänsä johonkin muuhun naiseen, unohdan koko jutun. Jos hänkin katselee minua pitkään, niin se ottaa ensimmäisen askeleen jolta se käy sujuvammin. Jos hän on baaritiskillä, menen tilaamaan juomani hänen viereensä. Jos hän on seurueessa, aloitteen tekeminen on hänen käsissään.

Ihan sama, mitä mieltä palstavänit ovat siitä, mikä on oikea aloite ja mikä ei, en ikinä lähestyisi miestä, joka ei ole selvästi katsellut minua "sillä silmällä".

Jos kyseessä olisi nettideittipalstalla nähty mies, laittaisin hänelle viestin. PAITSI, jos hän olisi jo vieraillut minun profiilissani laittamatta viestiä tai en sopisi hänen kriteereihinsä tai sopisin kyllä hänen kriteereihinsä mutta hänen ikärajansa olisi paljon hänen omaa ikäänsä alempi.

Jos taas kiinnostava mies tulisi tutuksi esimerkiksi töihin liittyvän tilanteen kautta, niin juttelemalla selvittäisin ensin, onko hän varattu ja sitten kokeilisin vastaako hän flirttiin. Jos kiinnostusta selkeästi olisi, niin voisin kuvitella sanovani esim. että olen menossa viikonloppuna tapahtumaan X, onko hän jo nähnyt kyseisen elokuvan/tykkääkö sellaisesta musiikista/käykö näyttelyissä/... ja sitten vastauksesta riippuen heittäisin puolihuolimattomasti ehkä, että mukaan saa tulla.

Olen parisuhteessa, joten mitään näistä en joka tapauksessa enää tee enkä edes nettideiteissä ole.

Minulla ei ole ollut tapana laittaa viestiä naiselle, jos olen vieraillut hänen profiilissaan ja hän ei ole sen jälkeen käynyt katsomassa minun profiiliani. 

Ymmärräthän, että se nainen on mahdollisesti minun tavoin tulkinnut, että et kiinnostunut hänestä.

Voi olla, mutta luulisin kuitenkin, että nainen tekisi vastavierailun profiiliini, jos kuvani herätti kiinnostuksen. 

Vierailija
24/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että itse tein siis niin, että kirjauduttuani nettideittipalstalle kävin läpi oman ikäryhmäni miehet lähiseudulta (joskus kokeeksi kauempaakin). Useimmat eivät siis olleet vielä ehtineet käydä profiilissani ja silloin laitoin viestin. Muutaman päivän kuluttua alkoi olla niitä, jotka olivat vierailleet laittamatta viestiä minulle. Kävin yleensä uteliaisuudesta katsomassa profiilin, mutta en koskaan laittanut viestiä. Ja molemmilla kerroilla nyt 2010-luvulla, kun nettideittailua vielä kokeilin, päädyin poistamaan profiilini noin viikossa. Tuloksetonta touhua. Jotkut niistä miehistä, joille olin laittanut ensiviestin, vastasivat, mutta viesteistä henki selvästi, ettei mitään todellista kiinnostusta ollut. Ja kun sitten ilmoitin että poistan profiilini mutta minulle voi laittaa viestiä gmail-osoitteeseeni jos haluaa jatkaa juttua, niin kukaan ei laittanut.

Taidamme olla vähän eri ikäisiä. Itse olen nyt 30 ja nettideittailin viimeksi reilut kaksi vuotta sitten. Ensi vuonna luultavasti palaan deittipalstoille.

Vierailija
25/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään ja muutun kaiken lisäksi mykäksi mikäli kiinnostuksen kohde lähestyy. Saatan jopa pötkiä pakoon.

Jos kuitenkin saan itseni pidettyä paikoillaan, menen hämilleni. Ja olen edelleen mykkä.

Sinkku N+40v - eipä ihme -

Vierailija
26/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta luulisin kuitenkin, että nainen tekisi vastavierailun profiiliini, jos kuvani herätti kiinnostuksen. 

Mutta mitä se vastavierailu lämmittää, jos hän ajattelee, että sinä et joka tapauksessa ole kiinnostunut hänestä?

Vierailija
27/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee mitään ja olen tavallista vmäisempi jos kohde lähestyy.

Tämä. Soomi-nainen. Silti olen sadoidta pakeista onnistunut puhumaan itselleni suomalaisesta pari tyttöystävää ja yhden vaimon.

Vierailija
28/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä uskomatonta että Suomi on maa jota pidetään tasa-arvoisena.  Mutta tämä kysely niin kuin omatkin havainnot deittipalstoilla tehnyt Suomalaiset naiset eivät suostu ottamaan tasa-arvoista asemaa. Ulkomaalaiset naiset ovat paljon aktiivisempia kertomaan kiinnostuksen, vaikka olisivat pidempään asuneet suomessa.

Vierailija
29/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä uskomatonta että Suomi on maa jota pidetään tasa-arvoisena.  Mutta tämä kysely niin kuin omatkin havainnot deittipalstoilla tehnyt Suomalaiset naiset eivät suostu ottamaan tasa-arvoista asemaa. Ulkomaalaiset naiset ovat paljon aktiivisempia kertomaan kiinnostuksen, vaikka olisivat pidempään asuneet suomessa.

Ehkä muissa maissa naiset ei kuule miehiltä jatkuvia haukkuja rumuudestaan ja muutenkin kaikinpuolisesta huonoudestaan niin kuin täällä?

Vierailija
30/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskonut että mies olisi voinut kiinnostua minusta ikimaailmassa, mutta flirttailin hänelle minkä kerkesin, hymyilin kauniisti ja pidin kunnon katsekontaktia! Asiakaspalveluammatin etuja ;)

Vierailija
31/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, toivon mukaan pääsen nopeasti tunteistani eroon.

Vierailija
32/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää liittyy yhtään mitenkään tasa-arvoon? Minä en ainakaan viitsi kerätä itselleni enempää torjuntoja niitä on ihan tarpeeksi, miehiä lähestyminen ei vaan toimi.

Vierailija
33/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä vaikuttaa kotikasvatus.

Äiti + sukulaisnaiset ovat kovin sanankääntein kertoneet mitä ei saa tehdä. Antaneet hoolla alkavan nimen tai ällällä. Sitä tuntee itsensä niin huonoksi naiseksi jos erehtyisi aloitteen tekemään.

Vierailija
34/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin pyytää miehen puhelinnumeroa hänen työkaveriltaan. Siitä se sitten lähti ja kestänyt kohta 15 vuotta.

Vierailija
35/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyn tuijottelemaan mahdollisimman salaa. En uskalla mitään tehdä kun olen kuitenkin liian ruma tai mies on varattu. Kummassakin tapauksessa joudun vaan nolostumaan.

Vierailija
36/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tää liittyy yhtään mitenkään tasa-arvoon? Minä en ainakaan viitsi kerätä itselleni enempää torjuntoja niitä on ihan tarpeeksi, miehiä lähestyminen ei vaan toimi.

Eivät miehetkään tykkää torjunnoista. Siksi en viitsi nettideiteissäkään lähestyä naisia aivan sokkona.

-23

Vierailija
37/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos yksinkertaisesti naiset eivät ole kiinnostuneita.? Kun joku osoittaa kiinnostuksensa itseen niin sitten harkitaan hyväksytäänkö vai hylätäänkö.

Vierailija
38/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yleensä säikähtää kun mä laitan viestin et lähtiskö kahvilaan. Siihen ne jutut sit jää.. oon ainakin oma-aloitteinen aina.

Vierailija
39/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis suurin osa on vastannut hankkiutuvansa miehen lähettyville ja antavansa vinkkiä kiinnostuksesta. Miten sitten pitäisi toimia? Siis pitäisikö vaan lampsia viereen ja pyytää treffeille? Miksi ei saisi alkaa aluksi ihan normaalisti vaan juttelemaan, jos mieheltä tulee kiinnostuksesta viestivää signaalia? Tuolla tavalla suurin osa miehistäkin naisia lähestyy.

Vierailija
40/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet yleensä säikähtää kun mä laitan viestin et lähtiskö kahvilaan. Siihen ne jutut sit jää.. oon ainakin oma-aloitteinen aina.

Ovat suurella todennäköisyydellä varattuja. Joten hyvä että jää siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme