Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten toimit jos olet kiinnostunut?

yksukkotäällä33333
18.11.2019 |

No niin arvon neidit ja daamit ja mammat.

Olen sinkkumies ja ikää on kertynyt jo jonkin verran yli neljänkymmenen.
Vuosien varrella olen keskustellut ja ollut tekemisissä lukuisien naisien kanssa.
Nyt on teidän vuoro kertoa millä tavoin ilmaisette jos olette kiinnostunut jostakusta.
Sen olen oppinut että sitähän ei nainen voi suoraan sanoa mitenkään, tosin tästäkin on poikkeuksia.

Nainen, miten toimit jos olet kiinnostunut?

Vaihtoehdot

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyn kun hullu ja puhun ihan pimeitä.

Vierailija
2/73 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään jottei mies joudu kärsimään ylipainoisen kiinnostuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollainlailla epäsuorasti, saatan tehdä alkuun aika suoran siirron (eli pyyttää treffeille tai vaikka aveciksi jonnekin, koska pitää olla nopea, ettei joku ehdi ennen minua :D). Vältän kuitenkin olemasta liian päällekäyvä ja pyrin vain järjestämään itseni miehen seuraan ja tarkkailemaan tilannetta, synkkaako meillä. Jos/kun itse ihastun pyrin tietenkin antamaan itsestäni ainakin viehättävän vaikutelman ja yritän jäädä jollainlailla miehen mieleen. Yritän järjestää tilaisuuksia, joissa pääsemme viettämään aikaa mukavissa merkeissä + kahdenkesken. Ja olemalla helpostilähestyttävä. Annan miehelle tilaisuuksia ilmaista jos hän on kiinnostunut/tarjoan tilaisuuksia "tehdä aloite" vaikka itse olen jo nähnyt häikäilettömän paljon vaivaa, että miehen kiinnostus herää ja hän innostuu tekemään "aloitteen". :D Näin, aina (kahdesti) on toiminut ja olen saanut haluamani.

Vierailija
4/73 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen epäsuorasti aloitteen keskustelemalla. Yritän saada selville millainen mies on, ja onko hän mahdollisesti kiinnostunut minusta. 

Vierailija
5/73 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäydyn kun hullu ja puhun ihan pimeitä.

Mulla sama taktiikka! Tää on helpompi toteuttaa jos vielä vetää kännit.

Vierailija
6/73 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron kiinnostuksestani ja pyydän ulos. Näin olen aina tehnyt, kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt mua vaan aloite on aina tullut mun puolelta.

Joskus on tullut pakkejakin, mutta ei aina. Eksää jahtasin puoli vuotta, ennen kuin antautui mulle. Oltiin yhdessä kymmenen vuotta.

Vierailija
7/73 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jollakin tavoin teen aloitteen." = en tee aloitetta, vaan korkeintaan vinkkaan miehelle että tämä voisi tehdä aloitteen.

Aloite = ei-tulkinnanvarainen kiinnostuksen ilmaus jota ei voi perua ja johon sisältyy pakkien saamisen riski.

Vierailija
8/73 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään vaihtoehto ei sovi minulle. Sanon suoraan mitä tahdon ja jos mies kiinnostaa. En pidä kiertelystä. Suurin osa miehistä pitää juuri siitä, ettei naisista saa mitään selkeyttä. 

Vierailija
9/73 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan olevani läski ja en tee mitään etten loukkaa miestä läskin kiinnostuksella.

Vierailija
10/73 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo. Hankkiudun näköetäisyydelle mutta en liian lähelle. Sitten vilkuilen ja toivon etten jää kiinni. Edes fb-kaveriksi en uskalla pyytää. Surkeata, joo tiedän.

Vierailija
11/73 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnen miehen riittävän hyvin, tiedän että hän on vapaa, mulla on aihetta uskoa kiinnostuksen olevan molemminpuolista, ja tilaisuus on sellainen että se on sopivaa, pyydän häntä ulos.

Nämä ehdot ei tietenkään melkein ikinä toteudu. Jostain syystä ujostelen valtavasti aloitteen tekemistä jos en tiedä onko mies sinkku vai ei. Harvoin käy niin että jostain ilmestyy tutkalle uusi ihminen ja samantien tarjoutuu tilaisuus tutustua häneen ja kiinnostua kunnolla ilman että kenenkään tarvitsee tehdä varsinaista aloitetta yhteisen ajan järjestämiseksi. Paitsi töissä ja harrastuksissa, mutta niiden yhteydessä aloitteen tekeminen ei ole sopivaa. 

Eli käytännössä yleensä en tee mitään. Korkeintaan hakeudun hänen lähelleen.

Vierailija
13/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No korkeintaan hymyilen miehelle, siinä se. Miehet saa muuten hoitaa lähestymisen.

Vierailija
14/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Klassinen tilanne on, että näen kiinnostavan oloisen miehen baarissa. Katson, kiinnittääkö hän minuun huomiota. Jos ei ja/tai hän selvästi on iskenyt silmänsä johonkin muuhun naiseen, unohdan koko jutun. Jos hänkin katselee minua pitkään, niin se ottaa ensimmäisen askeleen jolta se käy sujuvammin. Jos hän on baaritiskillä, menen tilaamaan juomani hänen viereensä. Jos hän on seurueessa, aloitteen tekeminen on hänen käsissään.

Ihan sama, mitä mieltä palstavänit ovat siitä, mikä on oikea aloite ja mikä ei, en ikinä lähestyisi miestä, joka ei ole selvästi katsellut minua "sillä silmällä".

Jos kyseessä olisi nettideittipalstalla nähty mies, laittaisin hänelle viestin. PAITSI, jos hän olisi jo vieraillut minun profiilissani laittamatta viestiä tai en sopisi hänen kriteereihinsä tai sopisin kyllä hänen kriteereihinsä mutta hänen ikärajansa olisi paljon hänen omaa ikäänsä alempi.

Jos taas kiinnostava mies tulisi tutuksi esimerkiksi töihin liittyvän tilanteen kautta, niin juttelemalla selvittäisin ensin, onko hän varattu ja sitten kokeilisin vastaako hän flirttiin. Jos kiinnostusta selkeästi olisi, niin voisin kuvitella sanovani esim. että olen menossa viikonloppuna tapahtumaan X, onko hän jo nähnyt kyseisen elokuvan/tykkääkö sellaisesta musiikista/käykö näyttelyissä/... ja sitten vastauksesta riippuen heittäisin puolihuolimattomasti ehkä, että mukaan saa tulla.

Olen parisuhteessa, joten mitään näistä en joka tapauksessa enää tee enkä edes nettideiteissä ole.

Vierailija
15/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Klassinen tilanne on, että näen kiinnostavan oloisen miehen baarissa. Katson, kiinnittääkö hän minuun huomiota. Jos ei ja/tai hän selvästi on iskenyt silmänsä johonkin muuhun naiseen, unohdan koko jutun. Jos hänkin katselee minua pitkään, niin se ottaa ensimmäisen askeleen jolta se käy sujuvammin. Jos hän on baaritiskillä, menen tilaamaan juomani hänen viereensä. Jos hän on seurueessa, aloitteen tekeminen on hänen käsissään.

Ihan sama, mitä mieltä palstavänit ovat siitä, mikä on oikea aloite ja mikä ei, en ikinä lähestyisi miestä, joka ei ole selvästi katsellut minua "sillä silmällä".

Jos kyseessä olisi nettideittipalstalla nähty mies, laittaisin hänelle viestin. PAITSI, jos hän olisi jo vieraillut minun profiilissani laittamatta viestiä tai en sopisi hänen kriteereihinsä tai sopisin kyllä hänen kriteereihinsä mutta hänen ikärajansa olisi paljon hänen omaa ikäänsä alempi.

Jos taas kiinnostava mies tulisi tutuksi esimerkiksi töihin liittyvän tilanteen kautta, niin juttelemalla selvittäisin ensin, onko hän varattu ja sitten kokeilisin vastaako hän flirttiin. Jos kiinnostusta selkeästi olisi, niin voisin kuvitella sanovani esim. että olen menossa viikonloppuna tapahtumaan X, onko hän jo nähnyt kyseisen elokuvan/tykkääkö sellaisesta musiikista/käykö näyttelyissä/... ja sitten vastauksesta riippuen heittäisin puolihuolimattomasti ehkä, että mukaan saa tulla.

Olen parisuhteessa, joten mitään näistä en joka tapauksessa enää tee enkä edes nettideiteissä ole.

Minulla ei ole ollut tapana laittaa viestiä naiselle, jos olen vieraillut hänen profiilissaan ja hän ei ole sen jälkeen käynyt katsomassa minun profiiliani. 

Vierailija
16/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ollut tapana laittaa viestiä naiselle, jos olen vieraillut hänen profiilissaan ja hän ei ole sen jälkeen käynyt katsomassa minun profiiliani. 

Ymmärräthän, että se nainen on mahdollisesti minun tavoin tulkinnut, että et kiinnostunut hänestä.

Vierailija
17/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan yrittää olla lähettyvillä ja ehkä vilkuilla mieheen päin, en kuitenkaan tee muuta koska ajattelen yleensä että ei sitä kuitenkaan kiinnosta. Jos mies itse alkaisi puhua niin hymyilisin jne.

Vierailija
18/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään ja olen tavallista vmäisempi jos kohde lähestyy.

Vierailija
19/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ihan hyvät käytännöt keksit itsellesi (tai olet käyttänyt niitä). Mutta pitää miehenä sanoa jolle arvot ovat tärkeitä. Ulkonäön takia menen katsomaan naisten profiileja mutta en jaksa vaivautua jos nainen ei ole vaivautunut täyttämään profiilia. Jolloin minä jätän lähestymisen naisen vastuulle (huom! oma profiili on laajasti täytetty ja arvot näkyvät selvästi).

Ja valitettavasti jos nainen on ollut uusi käyttäjä jolla on päivitykset kesken saattaa, saattaa jäädä unholaan koska muistan profiilikuvan enkä uudestaan mene katsomaan profiilia.

Vierailija
20/73 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tulen tämän elämän aikana enää kiinnostumaan kenestäkään. Jos niin kuitenkin kävisi, tuskin toimisin mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan