Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin kulmakarvojen meikkaamisen ja nyt kysynkin teiltä naiset, meikkaatteko te kulmakarvojanne? miksi? miksi ette?

Vierailija
18.11.2019 |

Päätin vain lopettaa niiden meikkaamisen kun meni niin usein hermot siihen täydellisyyden tavoitteluun. Nyt annan kulmieni olla sellaiset kuin ovat ja säästän senkin rahan mitä kulmatuotteisiin meni (se nyt ei paljon ollut mutta aina kotiin päin). Hajakarvoja saatan silloin tällöin nyppiä. Huomasin myös sen että kulmakarvojeni luonnollinen väri sopii minulle parhaiten. Sovituskopin kirkkaassa valossa myös tajusin kuinka hyvät kulmakarvani ovatkaan ilman mitään ehostusta.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä värjään kulmakarvani. Oma väri on niin hailakka (maantieharmaa) ettei niitä edes oikein erota edes valossa. Kun värjään tulee heti ryhtiä ja piristystä kasvoihin. Nyppiä ei sinänsä paljoa jos ollenkaan tarvi kun kasvavat luonnostaan hillitysti.

Vierailija
2/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä meikannut kulmakarvoja. Hajakarvoja nypin ja välillä ne jostain syystä sojottaa ihan kummallisesti niin käytän väritöntä geeliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee muuta kuin nypin niin kuin aikaisemminkaan. Mulla on aina ollut tummat ja tuuheat kulmat, vaikka hiukset on vaaleanruskeat. 

Vierailija
4/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtään syytä miksi en laittaisi kulmiani siistiksi. Käyn noin 4-5 viikon välein kestovärjäämässä ja muotoiluttamassa ne ammattilaisella ja siinäpä se sitten onkin. Eipä ole iso riesa.

Ilman värjäystä minulla ei olisi näkyviä kulmakarvoja ja en halua olla Saimin näköinen.

Käyn myös kampaajalla 5-6 viikon välein. Tykkään, kun olen kivan näköinen ja laitan mielelläni itseni rahaa, koska olen sen arvoinen.

Vierailija
5/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee muuta kulmakarvoillee kuin joskus silloin tällöin nyppäsen hajakarvoja pois. Mulla on luonnostaan melko tummat kulmat, eivät mielestäni kaipaa sen kummempaa ehostusta.

Vierailija
6/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestovärjäytän säännöllisesti ripset ja kulmat. Olen tosi vaalea

Vierailija
7/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän meikkiä sen parempi. Naiset usein luulee että iho näyttää paremmalta pakkeloituna, mutta itse olen sitä mieltä että luonnollinen iho näyttää paremmalta kuin se että on yrittänyt peittää sen ongelmakohdat paksun maskin taakse. Ei näytä hyvältä, varsinkaan päivänvalossa eikä nyt muutenkaan. Harva katsoo itseään niin monissa eri valaistuksissa että oikeasti pystyisi näkemään miltä se maskinen iho näyttää muualla kuin siellä oman kodin valaistuksissa. Naiset, lakatkaa tavoittelemasta täydellistä ihoa meikillä -menette vain ojasta allikkoon.

Vierailija
8/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mustat/tummanruskeat kulmakarvat luonnostaan kun olen muutenkin tummatukkainen mutta ne ovat niin harvat että täytyy vedellä edes muutama veto yhtenäisyydeksi joka aamu. Ja noista on esim. työkaveri sanonut ettei tiennyt että käytän kulmakynää eli luonnolliset? Nyppiä en kyllä jaksa kuin joskus kerran vuodessa.

Vierailija
9/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Én laita muuta kun nypin sivussa kasvavia karvoja.

Vierailija
10/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kulmien meikkaamiseen on niiden nyppiminen ja sitä en lopeta. Tytöt saavat tulla vanhainkotiinkin minulta ne nyppimään.

Kasvavat yhteen jos annan olla luomuna, ei kiitos.

Vierailija
11/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän malli Saimi Hoyerilla ei ole kulmakarvoja? Onko syntymäominaisuus? Vai vain tyylivalinta?

Vierailija
12/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän malli Saimi Hoyerilla ei ole kulmakarvoja? Onko syntymäominaisuus? Vai vain tyylivalinta?

Tyylivalinta

Vierailija
13/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin säännöllisesti. En laita väriä tms, koska sitten ne näyttää epäluonnollisilta.

Vierailija
14/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sen oma juttu. Nyppii pois aina aamuisin.

Vierailija
15/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyylivalinta

Oukei, kiitos nopeasta vastauksesta! Tämä mysteeri on jäänyt selvittämättä vaikka monta vuotta sitten jo miettinyt 🙂

Vierailija
16/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni meikkaa kulmiaan liikaa. Ihan kummallinen trendi.

Vierailija
17/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla mustat hiukset ja mustat tuuheat kulmakarvat, niin ei tarvi. Kunhan nypin niitä hieman

Vierailija
18/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sen oma juttu. Nyppii pois aina aamuisin.

Eli hänellä ei sitten ole kulmakarvojen kasvu tyrehtynyt alituisesta nyppimisestä. Olispa mullakin sama juttu.

Vierailija
19/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin pelkästään. Ovat luonnostaan tummat ja hyvännäköiset. Ei ole mitään syytä meikata.

Vierailija
20/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin hajakarvat, mulla on tummat kulmat, en ole ennen käyttänyt kulmaväriä, mutta nyt ostin eka kertaa suht vaalean ruskean puuterimaisen kulmavärin. Kyllähän tuo vähän tekee niistä enemmän kasvoja rajaavat ja antaa ilmettä kuin ilman väriä. Ei siis ole överi väri vaan luonnollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi