Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syrjäytyneen tämä viikko

Vierailija
18.11.2019 |

Huomenna pitäisi taksilla mennä lapsen lääkäriin mukaan ja varmaan joutuu tällä viikolla hammaslääkäriin kun ien ollut jo viikon turvonnut. Miten muilla?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah kun voisikin syrjäytyä, mutta ei, kun pitää olla vanhempi. Tämä on taas näitä maanantai aamuja kun haaveilee elämästä yhteiskunnasta syrjäytyneenä alkoholistina. Ei vaan jaksa tätä paskaaaaaaaa!!!!

Voi kotona oleva vanhempikin olla syrjäytynyt. Ei tarvitse olla mikään sillan alla ryyppäävä alkoholisti. Riittää minusta kun on työelämästä syrjäytynyt. Ap

Vierailija
22/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah kun voisikin syrjäytyä, mutta ei, kun pitää olla vanhempi. Tämä on taas näitä maanantai aamuja kun haaveilee elämästä yhteiskunnasta syrjäytyneenä alkoholistina. Ei vaan jaksa tätä paskaaaaaaaa!!!!

Voi kotona oleva vanhempikin olla syrjäytynyt. Ei tarvitse olla mikään sillan alla ryyppäävä alkoholisti. Riittää minusta kun on työelämästä syrjäytynyt. Ap

Työkyvyttömyyseläkkeellä olen kyllä, mutta valitettavasti silti elämässäni on vastuita, ihmisiä, harrastuksia ja muuta kuluttavaa joka juuri nyt ei kiinnosta. Haluan kunnolla syrjäytyä niin että en kuule ihmisistä kuukausiin mitään ja kukaan ei muista minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syrjäytyneen alkoholistin elämä on kyllä varmasti paljon vaikeampaa kuin vanhemman, jolla on lapsia. Ellei puhuta jostain ääritilanteesta. Jos oma lapsi on tehnyt itsemurhan tai makaa sairaalassa letkuissa, niin ehkä silloin vanhempi voisi toivoakin olevansa mieluummin syrjäytynyt ja lapseton. alkoholisti.

Vierailija
24/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet normaalisti mukana yhteiskunnassa, esim. ajat taksilla ja käyt lääkärissä, niin et ole oikeasti syrjäytynyt. Joten aloitus on siinä mielessä laitettu väärin.

Olen mä sillä lailla syrjäytynyt etten ole ikinä ollut vieraalla töissä, ei ammattia yms

Voisitko opiskella itsellesi jonkun ammatin vai onko se sinun elämäntilanteessa mahdotonta?

Se on sairauksien ja oppimisvaikeuksien takia mahdotonta. En pääse enää opiskelemaan koska olen joutunut tyhmyyttäni niin useat opinnot kesken lopettamaan.

Eli sinulla ei ole ammattia, etkä pysty sellaista oppimisvaikeuksien takia hankkimaankaan, eikä myöskään töitä, etkä pystyisi niitä sairauksien vuoksi tekemäänkään. Mutta on ollut kuitenkin hyvä idea tehdä lapsi tuohon tilanteeseen?

Vierailija
25/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet normaalisti mukana yhteiskunnassa, esim. ajat taksilla ja käyt lääkärissä, niin et ole oikeasti syrjäytynyt. Joten aloitus on siinä mielessä laitettu väärin.

Olen mä sillä lailla syrjäytynyt etten ole ikinä ollut vieraalla töissä, ei ammattia yms

Voisitko opiskella itsellesi jonkun ammatin vai onko se sinun elämäntilanteessa mahdotonta?

Se on sairauksien ja oppimisvaikeuksien takia mahdotonta. En pääse enää opiskelemaan koska olen joutunut tyhmyyttäni niin useat opinnot kesken lopettamaan.

Eli sinulla ei ole ammattia, etkä pysty sellaista oppimisvaikeuksien takia hankkimaankaan, eikä myöskään töitä, etkä pystyisi niitä sairauksien vuoksi tekemäänkään. Mutta on ollut kuitenkin hyvä idea tehdä lapsi tuohon tilanteeseen?

Silloin vielä opiskelin aikuiskoulutuspuolella ja luulin saavani ammatin. Mies on työelämässä ja käynyt paljon kouluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän