Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäri: mitä teet, jos sinulle tulee sopimattomia tunteita potilasta kohtaan?

Vierailija
17.11.2019 |

-kerrotko niistä potilaalle ja pyydät vaihtamaan lääkäriä?
-oletko ihan hiljaa ja hoidat potilasta muina miehinä/naisina?
-jotain muuta, mitä?

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mitä teet, jos ihastuksesi tulee vastaanotolle tutkituttmaan intiimiä vaivaa?

Silmäiletkö pakarankaaret rassatessasi pukamia tai nännit tunnustellessasi kyhmyä rinnassa?

Vierailija
2/125 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua pyysi lääkäri treffeille ja nykyään ollaan naimisissa :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole ongelma suomalaisessa terveydenhuollossa koska on harvinaista että potilasta hoitaisi sama lääkäri niin pitkään että tuollaista voi käydä.

Vierailija
4/125 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavathan lääkäri ja potilas olla parisuhteessa? Miksi eivät saisi? Kaksi aikuista ihmistä.

Vierailija
5/125 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tällä viikolla outo lääkäri kokemus. Lääkäri oli semmonen kolmekymppinen mies ja se tutki mun käsien liikeratoja niitä piti nostella ja pyöritellä yms. mikä johti siihen että mun liivien olkaimet tippui koko ajan ja SE aina nosti ne ylös vaikka olisin itsekkin sen voinut tehdä liikkeiden välissä. Ja se teki sen aina silleen oikeen hidastetusti ja "hellästi" kun itse olisin vaan räväyttänyt ne ylös. Siinä tuli vähän semmoinen tunne että mitäköhän nyt oikeen tapahtuu.

Vierailija
6/125 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole ongelma suomalaisessa terveydenhuollossa koska on harvinaista että potilasta hoitaisi sama lääkäri niin pitkään että tuollaista voi käydä.

Privapuolen lääkäri 😉

Vierailija
7/125 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tällä viikolla outo lääkäri kokemus. Lääkäri oli semmonen kolmekymppinen mies ja se tutki mun käsien liikeratoja niitä piti nostella ja pyöritellä yms. mikä johti siihen että mun liivien olkaimet tippui koko ajan ja SE aina nosti ne ylös vaikka olisin itsekkin sen voinut tehdä liikkeiden välissä. Ja se teki sen aina silleen oikeen hidastetusti ja "hellästi" kun itse olisin vaan räväyttänyt ne ylös. Siinä tuli vähän semmoinen tunne että mitäköhän nyt oikeen tapahtuu.

Semmoista tänään porvoosta.

Vierailija
8/125 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh mä ainaki oon rakastunut vapaalla kahteenkin eri lääkäriin. Jos tilanbe ois toisin päin, niin saattaisi ihan yhden tapaamisen kautta olla ns. Tilanne päällä.

Ennen en paljo piitannut mikä lääkäri on vastassa, mutta potilasna sentään pystyin valitsemaan jonkin paremmin sopivan ajan etten joudu just tälle.

Vierailija
9/125 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/125 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva kuulla lääkärin kommentti tähän 🤔

Vierailija
11/125 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia kysymyksiä. Kun siis, ihastuahan voi ihan joka ammatissa, mutta ei yleensä kukaan sitä pientä ihastustaan halua näyttää tai siitä edetä. Se vaan ei ole sopivaa.

Vierailija
12/125 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin alushoususillani naislääkärin edessä ja  piti käsiä pyörittää että olkavarren nivelen liikerata selviäsi. Alushousut välillä valahti alas paljastaen pikku veitikan, you know what i mean? 

Lääkäri sanoi että voi niitä nostella ja iski silmää. Myöhemmin mietin että olisihan ne hout voinut itsekin nostaa, ja tapahtui useamman kerran.

Mitä mietteitä?

Vierailija
13/125 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilasta pyydetään läheiseen liinavaatevarastoon käymään.

Vierailija
14/125 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisia kysymyksiä. Kun siis, ihastuahan voi ihan joka ammatissa, mutta ei yleensä kukaan sitä pientä ihastustaan halua näyttää tai siitä edetä. Se vaan ei ole sopivaa.

Toki. Mutta jos hän - the potilas - on juuri SE oikea.

Vierailija
15/125 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/125 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan potilaan, niinkuin muutkin potilaat. Tunteet ovat tynteita, mutta ei ne saa vaikuttaa työn tekemiseen.

Vierailija
17/125 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen ajatus. Enpä ole ikinä vielä potilastyössä tullut ajatelleeksi potilasta erityisen seksikkäänä tai hyvännäköisenä. 🤔

Olettaisin, että antaisin asian olla. En kertoisi, hoitaisin potilasasiat normaalisti.

T lääkäri

Vierailija
18/125 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoidan potilaan, niinkuin muutkin potilaat. Tunteet ovat tynteita, mutta ei ne saa vaikuttaa työn tekemiseen.

Antaisitko elämäsi rakkauden kävellä laskun kanssa ovesta käytävälle?

Vierailija
19/125 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tunteitaan voi oikeesti laittaa syrjään lääkärikään. Eiks nekin ole vaan ihmisiä.

Vierailija
20/125 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto