Feikkaako miehet ikinä kiinnostusta naiseen ja jos niin mistä sen huomaa?
Vai pitääkö esim. pitkään silmiin tuijottelu ottaa vaan piristävänä flirttinä, ei sen kummempana?
Kommentit (28)
Miehet eivät ikinä feikkaa, se on akkojen hommaa. Miehet ovat rehtejä ja rehellisiä, eivätkä juoruile toistensa selän takana ja puhu pahaa. Sen takia miesten kanssa tulee niin paljon paremmin toimeen.
Ja sen takia lähes 90% maailman kaikesta rikollisuudesta on jonkun muun kuin miehen tekemää. Samoin myös 80% aviorikoksista on muun kuin aviomiehen tekemiä. Ja siksi esimerkiksi tällaiset kampanjoissa kuin vaikkapa metoo ;ssa kohdistuu syytökset voittopuolisesti muihin kuin miehiin, koska miehet ovat rehtejä ja älykkäitä ja tietävät rajat ja toisten ihmisten kunnioittamisen.
Luota miehiin. Se kannattaa aina.
Tuijottelu on tyypillistä ihmisille, sekä miehille että naisille. Se ei osoita varsinaista kiinnostusta. Olen ollut aikoinani tuijottelun kohde, joten siihen ikäään kuin tottui. Sitä ei pidä ottaa vakavasti koskaan.
Feikkaa. Ja minä pöljä ihastuin enkä ymmärtänyt että toinen vaan pelleili.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ikinä feikkaa, se on akkojen hommaa. Miehet ovat rehtejä ja rehellisiä, eivätkä juoruile toistensa selän takana ja puhu pahaa. Sen takia miesten kanssa tulee niin paljon paremmin toimeen.
Ja sen takia lähes 90% maailman kaikesta rikollisuudesta on jonkun muun kuin miehen tekemää. Samoin myös 80% aviorikoksista on muun kuin aviomiehen tekemiä. Ja siksi esimerkiksi tällaiset kampanjoissa kuin vaikkapa metoo ;ssa kohdistuu syytökset voittopuolisesti muihin kuin miehiin, koska miehet ovat rehtejä ja älykkäitä ja tietävät rajat ja toisten ihmisten kunnioittamisen.
Lol, saantiihan päivän naurut vielä.
Vierailija kirjoitti:
Pelleilet.
mun mielestä just ylenpalttinen kehuminen, kuten oot kaunis tms on just sitä teeskentelyy halutaan vaan seksiä sekä kysytään heti missä sä asut eli pedataan yöpaikkaa mun kokemuksen mukaan,en ole lämmennyt. mun mielestä vakavasti otettavat miehet käyttää paljon aikaa tutustumiseen eikä lepertele on rehellisiä eikä heti pyri fyysiseen kanssakäymiseen.
Asuinpaikan kysely on kyllä ihan luonteva tapa pitää tutustumisvaiheen keskustelua yllä, eikä viittaa erityiseen tarpeeseen päästä heti harrastamaan seksiä toisen kotiin.
Kohouma etumuksessa, joka on kuitenkin pumpattava tekopenis.