Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jätit pikkujoulut käymättä?

Vierailija
17.11.2019 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät pakolliset leikit, joilla meidän pikkujoulut aina pilataan.

Vierailija
2/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua viettää minuuttiakaan vapaa-ajastani työkavereitteni kanssa, vaikka mukavia ovatkin. Vapaa-aikani on minun omaani, eikä siihen liity työ mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä juhlista, enkä halua käyttää vapaa-aikaani ihmisten kanssa, joista en erityisemmin pidä.

Vierailija
4/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt migreenin vuoksi. Harmittaa, koska olisi ollut varmasti kiva ilta.

Vierailija
5/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta katsella työkavereiden kännäämistä. On parempaakin tekemistä.

Vierailija
6/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nähdä työkavereita vapaa-ajallani. Just jaksan työpäivän aikana katella ja kuunnella heitä. En osallistu koskaan typeriin pippaloihin työkavereiden kanssa. Ei jaksa, ei mitenkään! 

Vierailija
7/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä muutamaa työkaveria. Joudun tarpeeksi kuuntelemaan niitä töissä, en todellakaan uhraa vapaa-aikaani niiden kuunteluun.

Vierailija
8/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tippaakaan ! Onneksi on muuta seuraa kenen parissa viihtyy. Ja eikös nämä työpaikkojen pikkujoulut ole jo ihan last season toimintaa ?!! 

Vierailija
9/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en halua viettää minuuttiakaan vapaa-ajastani työkavereitteni kanssa, vaikka mukavia ovatkin. Vapaa-aikani on minun omaani, eikä siihen liity työ mitenkään.

Siis et voi viettää aikaa mukavien ihmisten kanssa vain koska olette samassa työpaikassa. Saat itsesi kuulostamaan aika yksinkertaiselta siinä ettet osaa erottaa ihmistä ja työpaikkaa. Jos tapaat vapaalla ystäviä jotka olet saanut työn kautta, et osaa erottaa sitä vapaa-ajaksi? Vaikka ette ole työpaikalla tai puhu työasioita niin olet mielestäsi töissä? Kummallista. Ei siinä siis mitään jos et pidä työkavereista mutta jos he ovat mukavia ihmisiä niin etkö tässä menetä aika paljon. Ystävät ovat rikkaus eikä heitä koskaan ole liikaa.

Vierailija
10/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein koskaan tykännyt juhlista, enkä varsinkaan näistä tekemällä tehdyistä.

Vierailija
11/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et voi viettää aikaa mukavien ihmisten kanssa vain koska olette samassa työpaikassa. Saat itsesi kuulostamaan aika yksinkertaiselta siinä ettet osaa erottaa ihmistä ja työpaikkaa. Jos tapaat vapaalla ystäviä jotka olet saanut työn kautta, et osaa erottaa sitä vapaa-ajaksi? Vaikka ette ole työpaikalla tai puhu työasioita niin olet mielestäsi töissä? Kummallista. Ei siinä siis mitään jos et pidä työkavereista mutta jos he ovat mukavia ihmisiä niin etkö tässä menetä aika paljon. Ystävät ovat rikkaus eikä heitä koskaan ole liikaa.

Vastaanpa heti. Ystävät ovat erikseen ja työkaverit erikseen.  Työkaverini ovat mukavia, mutta eivät ystäviä. Työ vie kahdeksan tuntia päivästäni enkä todellakaan halua enää tuhlata iltaani työkavereitteni kanssa, kun voin rentoutua rauhassa kotona ihan yksin ja nauttia vapaa-ajasta ja rauhasta. En halua viettää iltaani työkaverien kanssa ja kuunnella samoja juttuja joita kuulen työpäivänkin aikana. Enkä halua nähdä, kun joku juo liikaa ja nolaa itsensä.

Vierailija
12/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaanpa heti. Ystävät ovat erikseen ja työkaverit erikseen.  Työkaverini ovat mukavia, mutta eivät ystäviä. Työ vie kahdeksan tuntia päivästäni enkä todellakaan halua enää tuhlata iltaani työkavereitteni kanssa, kun voin rentoutua rauhassa kotona ihan yksin ja nauttia vapaa-ajasta ja rauhasta. En halua viettää iltaani työkaverien kanssa ja kuunnella samoja juttuja joita kuulen työpäivänkin aikana. Enkä halua nähdä, kun joku juo liikaa ja nolaa itsensä.

Et siis ymmärtänyt pointtia että siitä työkaverista voi tulla vaikka sydänystävä jos antaisit mahdollisuuden etkä heti tyrmäisi vaan siksi että olette tutustuneet töissä.

Vierailija
13/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tänä vuonna, kun en halunnut/jaksanut olla järjestelytiimissä, ne muut järjestäjät olivat päättäneet tehdä juhlista työpaikan kuppikuntien juhlan. Minä jäin ulkopuoliseksi, koska pari minulle läheisintä työkaveria ei päässyt juhliin.

Vierailija
14/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sosiaalisten tilanteiden pelostani huolimatta halunnut mennä, mutta en uskaltanut. Lisäksi tuntuu, että niillä on siellä kivempaa ilman minua ja huonoa seuraani. Ei ole varmaan kenestäkään kivaa seurata minun panikointiani.

Vierailija
15/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alustavasti ilmoittaunut yksiin pikkujouluihin, mutta mitä lähemmäs se hetki tulee, olen miettinyt perumista. Porukat ovat alkaneet innostua ylettömästä dokaamisesta, ja se ei itseäni innosta. Mua ei haittaa ollenkaan sellainen mukava juhliminen, johon toki alkoholi kuuluu suurimmalla osalla, mutta kun nyt näyttää siltä, että tavoitteena on "lapasesta lähteminen" ni ei innosta.

Vierailija
16/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en malttaisi pitää näppejäni erossa naispuolisista työkavereita.

Vierailija
17/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joutuu maksamaan omasta pussista osuuden ja tänä vuonna ohjelma oli niin tylsä etten siksi osallistu. Aikaisempina vuosina kyllä olen ollut mukana olikohan 2 vai 3 vuonna peräjälkeen.

Vierailija
18/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ärsyttää vaan katsella sitä kännistä lääppimistä ja huohottelua. Sekin ajatus ahdistaa, että itsellä tulisi työkaverin kanssa sutinaa, joten se siitäkin taka-ajatuksesta jonka takia sinne moni menee.

Vierailija
19/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ymmärtänyt pointtia että siitä työkaverista voi tulla vaikka sydänystävä jos antaisit mahdollisuuden etkä heti tyrmäisi vaan siksi että olette tutustuneet töissä.

Ymmärrän hyvin pointtisi. Olen hyvin sosiaalinen ja keskustelen kahvitunnilla monien työkavereitteni kanssa. He ovat mukavia, mutta heistä ei voi tulla ystäviäni. Olemme aivan erilaisessa elämäntilanteessa ja kiinnostuneet aivan erilaisista asioista. En todellakaan halua tuhlata vapaa-aikaani heidän kanssaan.

Vierailija
20/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta nähdä työkavereita humalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi