Juonenkäänne elokuvassa tai sarjassa joka todella yllätti?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
This Is Us yllättää kerta toisensa jälkeen <3
Leffa vai sarja?
Anne with an E, ekalla kaudella Annan karkaaminen Marillan ja Mathewn luota, Gilbertin isän varhainen kuolema toisella kaudella Gilbertin meriseikkailut ja kätilönä toimiminen perätilassa olevan vauvan synnytyksessä. Kyseessä siis teinipoika. Näitä tapahtumia ei siis sarjaan perustuvasta kirjasta löydy.
Vierailija kirjoitti:
Jokerissa yllätti se syy miksi päähenkilön psyyke alkujaan olikin niin rikki. Pakko katsoa leffa uudestaan <3
Mikä kaikki oli vain päähenkilön harhaa? Upea roolityö.
Perikato leffan loppuratkaisu jossa Aatu ja Eeva teki itzarin...
Vierailija kirjoitti:
Outlanderissa, kun Brianna rai.skattiin. :( Luulin viimeiseen asti, että hän pääsee karkuun tai että Roger tulee pelastamaan.
MInä taas olisin yllättynyt jos se olisi päässyt karkuun. En viitsinyt enää edes laskea montako rai.skausta tuossa sarjassa oli sitä ennen ollut. Melko ronski sarja. Yllättynyt olin sek*ikohtausten määrästä ja pituudesta, ja siitä miten uskottavasti ne oli toteutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että alun perin hyvin sympaattiseen Alfred J. Kwakiin ilmestyi H*itler tms. diktaattori.
Siinä oli muitakin vakavia teemoja.
Sarjan ideoinut mies oli Suomen juutalaisia ( sama joka kehitti Muumimaailman).
Mut toi sarjahan perustuu Herman Van Veenin Alfred J. Kwakiin, ja sehän on Hollantilainen?
" kaunis mieli" leffassa kun paljastui että pääosan esittäjä olikin kuvitellut kaiken.
Huippu leffa!
Elokuvan Open water loppu. Olin koko ajan ollut varma että päähenkilöt pelastetaan loppujen lopuksi.