Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten unohdan miehen, johon en haluaisi olla ihastunut?

Vierailija
16.11.2019 |

Siinä se tulikin

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla muita mahiksia kuin yhteyksien/näkemisen minimointi, et seuraa häntä somessa. Sitten ei kun odotettava ajan kulua. Tiedän että tuntuu tuossa vaiheessa mahdottomalta, mutta ei taida olla muita keinoja.

Vierailija
2/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo nyt vaikka pari punkkupulloa näin aluksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No contact rule. Poistat miehen numeron puhelimestasi. Poistat miehen Facebookista ja Instagramista. Matkusta ulkomaille!

Vierailija
4/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiiän varman keinon, mut tosi harvat haluu tän toteuttaa: tunnustat sille ihastuksen, sit se sanoo ettei oo kiinnostunu susta, ja sitte PUF, sun ihastuminen häviää taivaan tuuliin.

Vierailija
5/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo nyt vaikka pari punkkupulloa näin aluksi

Soittaa kumminkin sille, huono neuvo

Vierailija
6/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla muita mahiksia kuin yhteyksien/näkemisen minimointi, et seuraa häntä somessa. Sitten ei kun odotettava ajan kulua. Tiedän että tuntuu tuossa vaiheessa mahdottomalta, mutta ei taida olla muita keinoja.

Näen häntä vähän muutenkin ja somessa hän ei ole aktiivinen.

Vierailija
7/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa unohtuu. Mikset halua olla häneen ihastunut?

Vierailija
8/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, työpaikalla, kaupan kassalla?

Vierailija
9/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen häntä vähän muutenkin ja somessa hän ei ole aktiivinen.

Jos hän on mielessäsi vähäisestäkin yhteydenpidosta huolimatta, niin taidat olla melkeinpä liiankin ihastunut siihen nähden, että unohtaminen olisi helppoa. Sitä vaan sillä ajattelemisella ruokkii sitä ihastustaan enemmän ja sitä kierrettä on miltei mahdoton pysäyttää. Kun ihastustaan ei näe niin ajattelee häntä jatkuvasti, ja sitten kun näkee niin se tunne onkin niin voimakasta, että tuntee halkeavansa. Minähän en saisi olla ihastunut oikeastaan kehenkään, joten tiedän nämä salaihastumisen aiheuttamat kerrassaan "mukavat" tuntemukset ja kärvistelyt.

Jos syy siihen, että et halua olla ihastunut johonkin tyyppiin on pätevä niin ymmärrän sinua. Toisaalta taas asiasta puhuminenkin saattaisi viedä asiaa johonkin suuntaan, koska jos mies ei haluakaan sinua niin olisi helpompi unohtaakin ne tunteensa. Jos mies ei nyt sentään ole mikään sarjapetttäjä tai muu kusipiä, niin miksipä ette voisi edetä johonkin? Minä nyt olen kyllä se maailman viimeinen kaveri kertomaan mitään aloitteen tekemisestä...

Terveisin Naispelko26

10/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano itsellesi ääneen tunteesi ja tarkastele niiden kaikua sielussasi. Onko kyseessä oikeasti niin vahva tunne, ettet voi muuta kuin toistaa sanat hänelle, vai onko liiallinen vapaa-aika saanut sinut elättelemään kauniita ajatuksia yhteisestä tulevaisuudesta tämän uljaan karvaperseen suhteen

Vierailija
11/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tunteita valitettavasti saa kytkettyä pois päältä, vaikka haluaisi miten paljon.

Vierailija
12/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä tunteita valitettavasti saa kytkettyä pois päältä, vaikka haluaisi miten paljon.

Olen todennut saman. Valitettavasti.

Vierailija
13/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee, ellei tule torjutuksi tai tule uutta ihastusta niin ihastus voi jatkua vuosia. Itsellä ollut vastaava tilanne, eli olen ollut ihastunut ihmiseen, johon ei suhde olisi millään tavalla järkevää, ihastus meni ohi kun löysin nykyisen kumppanini. Välillä kyllä mietin olisiko se kielletty ihastus ollut elämäni rakkaus.

Vierailija
14/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiiän varman keinon, mut tosi harvat haluu tän toteuttaa: tunnustat sille ihastuksen, sit se sanoo ettei oo kiinnostunu susta, ja sitte PUF, sun ihastuminen häviää taivaan tuuliin.

Tämä toimii. Ja erityisesti, jos hän torjuu rumalla tavalla ja vaikkapa haukkuu.

Vierailija
15/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma enkä tiedä miten saisin unohdettua tyypin. Nähdään harvoin ja silloin kun ei nähdä, odotan tuota hetkeä kuin kuuta nousevaa ja maalailen mielessäni yhteistä tulevaisuutta tai edes yhtä yhteistä yötä. Mutta tiedän jo, ettei tyyppiä kiinnosta. Nyt vaan pitäisi saada mokoma pois päästä jollain konstilla.

Vierailija
16/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota neuvonantavaa, kyl se siitä!🥃

Vierailija
17/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika, se, että et ruoki sitä tunnetta, ja muut ihmissuhteet auttavat pääsemään yli ei-toivotusta ihastumisesta. Aikaa voi mennä kuukausia, tai jopa vuosi - pari, mutta kyllä se siitä, yleensä. Tai sitten vain opit elämään sen tunteen kanssa.

Joillekin käy nin, että ei-toivotusta ihastumisesta pääsee yli vain sillä, että ihastuu johonkin toiseen. Eli ihastuminen pysyy, mutta kohde vain vaihtuu.

Vierailija
18/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samassa tilanteessa. En osaa auttaa, mutta tulin tähän kärkylle, jos toteuttamisen arvoisia neuvoja.

Mulla se tilanne, että varattu ihastunut varattuun. En edes tiedä näenkö häntä enää. Nimen yms. Stalkkasin ja heikkona hetkenä menen ja hakemaan kuvat netistä ja rypemään ikävään.

Oon yrittänyt löytää hänestä jotain ei niin viehättävää, mutta en keksinyt muuta kuin äänen joka ei ole kovin matala, sekä orastavan kaljun. Näistä huolimatta haluaisin pörröttää hiuksiaan ja kuunella sanojaan, että ei paljoa hyödyttänyt.

Vierailija
19/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muuten koskaan vuosikausien ihastuksen jälkeen aloittanut menestyneesti suhteen ihastuksen kanssa? Vuosien varrella ihastuksesta tulee niin pakkomielteinen, että kuva ihmisestä päässä voi erota todella paljon todellisesta.

Vierailija
20/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on liian köyhä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi