Mitä tarkoittaa: Nauttii täysillä sinkkuelämästään ? Esim Sara Chafak
Aina näitä IS otsikoita ..eron jälkeen "Nauttii täysillä sinkkuelämästään" mutta mitä se oikein tarkoittaa ?
Irtoseksiä, hiljaisuutta, yksinäistä koti-iltaa vai mitä ..ja sitten lopuksi jos se oikea tulee eteen olen valmis suhteeseen
Kommentit (87)
Minä näkisin tämän vapautena tehdä mitä haluaa, kenen kanssa haluaa ja milloin haluaa.
Ei tarvitse neuvotella missä vietetään joulua ja tehdä kompromisseja. Lomailupaikan saa valita itse ja seuransa myös, kukaan ei ole epäileväinen ja möks jos lähtee mies-naisharrastusporukan kanssa viikoksi harrastamaan, kukaan ei tenttaa mustasukkaisena menoista, rahat saa käyttää itseensä jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kaikkea mitä mainitsit. Mukava tulla kotiin, joka on tasan siinä kunnossa mihin sen lähtiessä jätti. Kaverin kanssa viikonlopuksi Lontooseen ihan extempore. Ihmisten tapailu, katsoo rauhassa kuka on kiva ja kuka ei. Vaikka viiden miehen seksirinki jota saa pyörittää rauhassa :D onhan tuo sinkkuelämä mukavaa, ja siitä saa nauttia!
Jos mahdollisesti haluat ikinä saada vakituisen parisuhteen kunnollisen miehen kanssa niin kannattaa jättää nuo ringit pyörittämättä.
Mistä se "kunnollinen" mies tietää mitä kaikkea nainen on menneisyydessään puuhaillut? Ei me niin hölmöjä olla että kerrottaisiin, eihän miehet kestä totuutta.
Jos nainen on neitsyt niin silloin tietää ettei paljoa ole puuhaillut. Muuten voi vain arvailla.
Mistä sä edes sitä tiedät, että olisi neitsyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetää kotona kaljaa trollaten av:lla. Se on sitä oikeaa elämää.
Sitten, jos joutuukin kohtalokkaaseen liikenneonnettomuuteen, niin voi nähdä eletyn elämänsä pikakelauksella silmien edessä ja voi ihastella vaihtelevaa tyhjien kaljapullojen määrää hahmon kyhjöttäessä samassa asennossa ruudun kelmeässä valossa...
... ja se mies toisi lisäarvo tähän miten?
Jotkut ne vaan ei ymmärrä sarkasmia...
...jotkut eivät vain ole hyviä sarkasmissa.
Siihen vaaditaan älyä, sillä älyllä ehkä ymmärtäisi sen että kommentti oli tuohon ensimmäiseen viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kaikkea mitä mainitsit. Mukava tulla kotiin, joka on tasan siinä kunnossa mihin sen lähtiessä jätti. Kaverin kanssa viikonlopuksi Lontooseen ihan extempore. Ihmisten tapailu, katsoo rauhassa kuka on kiva ja kuka ei. Vaikka viiden miehen seksirinki jota saa pyörittää rauhassa :D onhan tuo sinkkuelämä mukavaa, ja siitä saa nauttia!
Jos mahdollisesti haluat ikinä saada vakituisen parisuhteen kunnollisen miehen kanssa niin kannattaa jättää nuo ringit pyörittämättä.
Mistä se "kunnollinen" mies tietää mitä kaikkea nainen on menneisyydessään puuhaillut? Ei me niin hölmöjä olla että kerrottaisiin, eihän miehet kestä totuutta.
Jos nainen on neitsyt niin silloin tietää ettei paljoa ole puuhaillut. Muuten voi vain arvailla.
Kai olet tietoinen, että naisen neitsyyttä ei edes kokenut gynekologi pysty totemaan? Siinä on vain uskottava naisen sanaan.
En suosittele kellekään, kokemus on osoittanut että luku valehdellaan poikkeuksetta.
Miksi se toisen ihmisen ”luku” merkkaa sulle niin paljon? Mun mielestä tuollainen pakkomielteinen lukujen tarkkailu on vähintäänkin häiriintynyttä.
No herran jumala, se luku merkkaa äärimmäisen paljon siinä vaiheessa kun arvioin ihmisen luonnetta ja historiaa. Ymmärrän että asia harmittaa niitä joilla luku on korkea, mutta no can do.
Harmittaa että eivät saa kaltaistasi kultakimpaletta? 😂
Voi itku, kiitos että nyt varoitit, niin osaa sitten neitsyet pysyä neitsyeinä, jotta on jotain mahkuja niissä portaissa, jotka portaillesi vie, tuo naisten unelmien temppeli ja pyhättö ja elämän päämäärä taivas. Hallelujah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai olet tietoinen, että naisen neitsyyttä ei edes kokenut gynekologi pysty totemaan? Siinä on vain uskottava naisen sanaan.
En suosittele kellekään, kokemus on osoittanut että luku valehdellaan poikkeuksetta.
Miksi se toisen ihmisen ”luku” merkkaa sulle niin paljon? Mun mielestä tuollainen pakkomielteinen lukujen tarkkailu on vähintäänkin häiriintynyttä.
No herran jumala, se luku merkkaa äärimmäisen paljon siinä vaiheessa kun arvioin ihmisen luonnetta ja historiaa. Ymmärrän että asia harmittaa niitä joilla luku on korkea, mutta no can do.
Miten sä saat jonkun naisen "luvun" tietoosi? No kysymällä tietenkin. Jos nainen sanoo luvukseen 2, niin sun ei auta muu kuin ottaa se todesta. Et voi tarkastaa kenenkään lukua mistään, kuten et myöskään neitsyyttä.
Tosin, parempihan sun ois vaan pysytellä yksin, eikä edes haaveilla parisuhteesta.
Itse asiassa tuolla "nauttii sinkkuelämästä" EI ole usein mitään tekemistä seksin kanssa. Usein se tarkoittaa että ei tarvi tehdä mitään kompromissejä, voi syödä mitä ja koska haluaa, voi matkustaa minne itse haluaa, voi käyttää kaikki rahat itseensä jne. Varsinkin siis jos se toinen puolisko parisuhteessa on ollut määräilevä, ja itse on ollut ns.tossun alla. Niin silloin sinkkuus eron jälkeen tuntuu joka hetki erilaiselta, hyvältä, siitä vaan nauttii.
Jotkut ne vaan ei ymmärrä sarkasmia...