Mitä tarkoittaa: Nauttii täysillä sinkkuelämästään ? Esim Sara Chafak
Aina näitä IS otsikoita ..eron jälkeen "Nauttii täysillä sinkkuelämästään" mutta mitä se oikein tarkoittaa ?
Irtoseksiä, hiljaisuutta, yksinäistä koti-iltaa vai mitä ..ja sitten lopuksi jos se oikea tulee eteen olen valmis suhteeseen
Kommentit (87)
Nuoret naiset ne kuvittelee että kaikki miehet juoksevat heidän perässään koska pillu. Mutta kun asia on oikeasti niin että nuoren naisen värkki on pilalla about siitä 16v eteenpäin. Silloinhan he kokevat ne ensimmäiset yhdynnät jossain kotibileissä pilalle menneen kotitekoisen siducan voimin. Voi voi, on se surullista, ja se voi jopa olla joku tyttö jonka tunnet, esim. oma lapsesi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä palstamiehet haluavat aina leimata ex-missit huoriksi ja höpisevät hummustelusta sun muista peräkammarinmiesten päässään kehittelemistä saduista, joissa voi yhdistää naisvihan ja rasismin.
Olet siis sitä mieltä että hummustelu ja alfakarusellissa pyöriminen ovat nuorille naisille ihan luontaista toimintaa, ja sitä ei saisi kyseenalaistaa?
Sinulla ei ole siinä mitään kyseenalaistamista, koska se ei koske sinua millään tavalla. Mikset kyseenalaista miesten melanjakamista?
Siksen koska siitä ei nyt ollut kyse, vaan nuorten naisten systemaattisesta elämästä karusellin kierteissä. Mikä tässä nyt sinua hiertää?
Miksi nuorten naisten seksielämä hiertää sinua? Miksei vanhojen naisten tai miesten? Mitä pahaa siinä on, että nuoret naiset osaa pitää hauskaa?
Minua surettaa että kokonainen ikäluokka on täysin pilalla. Hauskanpito on jotain karusellissa hyörimistä ja itsensä jakamista. Ovatko he jonkin sortin sosialisteja vai mistä on kyse? Ja millä perusteilla he ylenkatsovat kunnon miehiä? Nuorena olisi vielä mahdollista olla pilaamatta itseään, vanhana se on jo auttamatta myöhäistä.
Tämä olisi nuorten naisten hyvä sisäistää.
Seksi ei ole itsensä pilaamista. Tämä sinun olisi hyvä sisäistää.
Kukaan ei ylenkatso hyviä miehiä. Niitä hyviä miehiä nimenomaan halutaan.
Koko viestisi oli oikeastaan ihan tolkutonta sontaa.
Edelleen, miksi nuorten naisten seksielämä hiertää sinua, kun se ei sinua koske millään tavalla?Se nimenomaan on totaalista itsensä pilaamista. Se että sinä ja ystäväsi olette tottuneet tinderöimään ja sopimaan panotreffejä joka viikolle eri miesten kanssa ei ole mitään muuta kuin itsensä täydellistä pilaamista.
Minua surettaa että jopa vanhat naiset neuvovat nuorempiaan että olisi ihan okein elää huoletonta ja seksikeskeistä, moraalitonta elämää. Se on surullista.
Ei se kyllä ole edelleenkään itsensä pilaamista. Ja sun on turha ruveta henkilökohtaiseksi tässä asiassa, kun olen itsekin nuori nainen, jolla ei ole ollut irtosuhteita. En vain silti näe mitään pahaa siinä, että kaksi ihmistä nauttivat toisistaan vaikka edes yhden illan verran. Seksillä ei kukaan mene pilalle. Kahden toisiaan haluavan seksissä ei ole mitään moraalitonta. Se sua voi toki harmittaa, kun et itse keneltäkään saa. Sekin on aika surullista, mutta toisaalta ihan oikein sulle.
Ystävällinen sana teille lut kille: tuo teidän sheimaus-taktiikkanne ei pure minuun. Minä en edelleenkään pidä teitä naisia minään palkintoina, ja teistä yksikään, yksikään, ei koskaan kelpaisi minulle. Ei ole kelvannut, ei tule kelpaamaan. Eli nussikaa sielunne kyllyydestä, silmissäni olette jo pilalla.
yhtyy, nyt kyllä nyyhkytyttää TANA
Menes vaikka jakamaan itseäsi niin helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt sinkku eron jälkeen ja tällainen on elämäni nyt.
- vakiseksiä kerran viikossa mukavan ja komean miehen kanssa
- paljon ulkoilua koirieni kanssa
- käyn kokkaus- sekä valokuvauskurssilla kerran viikossa
- kahden viikon patikointiloma koirien kanssa kerran vuodessa
- kaksi viikon lomaa kavereiden kanssa, koirat silloin hoitolassa
- muuten nautin todella paljon kotona olosta koirieni kanssa
Ja nämä eivät olleet mahdollisia ollessasi parisuhteessa?
Miten mahtaa parisuhteelle käydä, jos vapaa-ajan viettää miten haluaa sopimatta siitä toisen kanssa? Aivan varmasti puolisolta tulee valitusta.
Eihän tuossa listassa mitään mahdottomia ole, eikä sanottu ettei noista voisi sopia kumppanin kanssa. Eikö parisuhteessa ollessa saa osallistua kokkikurssille? Ei saa lomailla keskenään kavereiden kanssa, tai patikoida? Ei liene tervettä elää sellaisessa suhteessa missä tuollaista ei saa tehdä. Terve parisuhde on paljon muuta kuin istua ahdistuneena sohvalla 24/7 käsi toisen kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä palstamiehet haluavat aina leimata ex-missit huoriksi ja höpisevät hummustelusta sun muista peräkammarinmiesten päässään kehittelemistä saduista, joissa voi yhdistää naisvihan ja rasismin.
Olet siis sitä mieltä että hummustelu ja alfakarusellissa pyöriminen ovat nuorille naisille ihan luontaista toimintaa, ja sitä ei saisi kyseenalaistaa?
Sinulla ei ole siinä mitään kyseenalaistamista, koska se ei koske sinua millään tavalla. Mikset kyseenalaista miesten melanjakamista?
Siksen koska siitä ei nyt ollut kyse, vaan nuorten naisten systemaattisesta elämästä karusellin kierteissä. Mikä tässä nyt sinua hiertää?
Miksi nuorten naisten seksielämä hiertää sinua? Miksei vanhojen naisten tai miesten? Mitä pahaa siinä on, että nuoret naiset osaa pitää hauskaa?
Minua surettaa että kokonainen ikäluokka on täysin pilalla. Hauskanpito on jotain karusellissa hyörimistä ja itsensä jakamista. Ovatko he jonkin sortin sosialisteja vai mistä on kyse? Ja millä perusteilla he ylenkatsovat kunnon miehiä? Nuorena olisi vielä mahdollista olla pilaamatta itseään, vanhana se on jo auttamatta myöhäistä.
Tämä olisi nuorten naisten hyvä sisäistää.
Seksi ei ole itsensä pilaamista. Tämä sinun olisi hyvä sisäistää.
Kukaan ei ylenkatso hyviä miehiä. Niitä hyviä miehiä nimenomaan halutaan.
Koko viestisi oli oikeastaan ihan tolkutonta sontaa.
Edelleen, miksi nuorten naisten seksielämä hiertää sinua, kun se ei sinua koske millään tavalla?Se nimenomaan on totaalista itsensä pilaamista. Se että sinä ja ystäväsi olette tottuneet tinderöimään ja sopimaan panotreffejä joka viikolle eri miesten kanssa ei ole mitään muuta kuin itsensä täydellistä pilaamista.
Minua surettaa että jopa vanhat naiset neuvovat nuorempiaan että olisi ihan okein elää huoletonta ja seksikeskeistä, moraalitonta elämää. Se on surullista.
Ei se kyllä ole edelleenkään itsensä pilaamista. Ja sun on turha ruveta henkilökohtaiseksi tässä asiassa, kun olen itsekin nuori nainen, jolla ei ole ollut irtosuhteita. En vain silti näe mitään pahaa siinä, että kaksi ihmistä nauttivat toisistaan vaikka edes yhden illan verran. Seksillä ei kukaan mene pilalle. Kahden toisiaan haluavan seksissä ei ole mitään moraalitonta. Se sua voi toki harmittaa, kun et itse keneltäkään saa. Sekin on aika surullista, mutta toisaalta ihan oikein sulle.
Ystävällinen sana teille lut kille: tuo teidän sheimaus-taktiikkanne ei pure minuun. Minä en edelleenkään pidä teitä naisia minään palkintoina, ja teistä yksikään, yksikään, ei koskaan kelpaisi minulle. Ei ole kelvannut, ei tule kelpaamaan. Eli nussikaa sielunne kyllyydestä, silmissäni olette jo pilalla.
yhtyy, nyt kyllä nyyhkytyttää TANA
Menes vaikka jakamaan itseäsi niin helpottaa.
Niinpä. Täytyy vaan jaella miesr*ikäänsä homimiehille, naiset kun ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset ne kuvittelee että kaikki miehet juoksevat heidän perässään koska pillu. Mutta kun asia on oikeasti niin että nuoren naisen värkki on pilalla about siitä 16v eteenpäin. Silloinhan he kokevat ne ensimmäiset yhdynnät jossain kotibileissä pilalle menneen kotitekoisen siducan voimin. Voi voi, on se surullista, ja se voi jopa olla joku tyttö jonka tunnet, esim. oma lapsesi :(
Sori vaan, suurin osa miehistä todellakin juoksee meidän perässä ja tekisi mitä vaan saadakseen sitä värkkiä. Se, että sinä vihaat meitä kaikkia, ei muuta sitä tosiasiaa.
Mua ei sureta kenenkään seksielämä, musta on ihan mahtavaa että nuoret naiset nauttii nykyään seksistä ihan estoitta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan, suurin osa miehistä todellakin juoksee meidän perässä ja tekisi mitä vaan saadakseen sitä värkkiä. Se, että sinä vihaat meitä kaikkia, ei muuta sitä tosiasiaa.
Mua ei sureta kenenkään seksielämä, musta on ihan mahtavaa että nuoret naiset nauttii nykyään seksistä ihan estoitta!
Tuo asenne on tosiaan teillä naisilla vallalla nykyisin. Mikäs siinä, menkää ja naida napsautelkaa sielunne kyllyydestä, itsenne te siinä vain alennatte.
En tule koskaan hyväksymään teitä, ja tuskin menetätte siinä mitään. Tämä ei ole mikään valtataistelu, vaan totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei sureta kenenkään seksielämä, musta on ihan mahtavaa että nuoret naiset nauttii nykyään seksistä ihan estoitta!Tuo asenne on tosiaan teillä naisilla vallalla nykyisin. Mikäs siinä, menkää ja naida napsautelkaa sielunne kyllyydestä, itsenne te siinä vain alennatte.
En tule koskaan hyväksymään teitä, ja tuskin menetätte siinä mitään. Tämä ei ole mikään valtataistelu, vaan totuus.
Perustele miksi vapaa seksikäyttäytyminen alentaa naista.
Tarkoittaa sitä, että kenenkään pask-a pyykkiä ei tartte pestä, ei leikkiä siivoojaa tai h-u-or-a-a, voi olla vapaa. Ei ole velvollinen selittämään menojaan eikä tartte kytätä toisen edesottamuksia, pelätä sairauksia , pelätä kodin alta palamista pelivelkojen takia, ei tartte ootella kännikaloja pikkujouluista, ei tartte haistella lemuavaa, kuorsaavaa ukkoa. SITÄ ON SINKUN VAPAUS. HALLELUJAA!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei sureta kenenkään seksielämä, musta on ihan mahtavaa että nuoret naiset nauttii nykyään seksistä ihan estoitta!Tuo asenne on tosiaan teillä naisilla vallalla nykyisin. Mikäs siinä, menkää ja naida napsautelkaa sielunne kyllyydestä, itsenne te siinä vain alennatte.
Perustele miksi vapaa seksikäyttäytyminen alentaa naista.
Joka kerta, kun naisten seksikumppani ei ole ap, seksi lisää ap:n naisvihaa ja alentaa ap:n yhä syvemmälle yksinäiseen kuoppaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan koe itseäni alentavani. Samalla tavallahan ne seksiin osallistuvat miehetkin alentaa itsensä ;) äläkä huoli, en todellakaan hyväksy sinua koskaan, eikä kukaan muukaan nainen. Ja tämä on myös totuus.
Sun kannattaa muuten hankkia apua tuohon sun neitsyt-fiksaatioon, se ei kuulosta ihan normaalilta!
Huoh miten joitain jaksaa vaivata toisten seksielama niin hirvean paljon. Mulla on talla hetkella tosi tylsa vaihe elamassa, mutta ei voisi vahempaa kiinnostaa miten muut hoitaa sukupuolielamaansa.
Täällä palstageijot vauhkona raivoamassa siitä, että kuvankaunis Sara Chafak mahdollisesti nauttii "no strings attached" tyyppisistä suhteista sinkkuillessaan. Ei tarvii siis ihmetellä miksi seksiä ei tipu näille geijo-tyypeille kun kerta Sara Chafak on se taso mitä havittelevat. Eipä niitä muuten kiinnostais sen sanomiset, tekemiset tai tekemättä jättämiset.
Törkeitä pervomielipiteitä monilla, aivan kuin sinkkuus olisi joku välttämätön paha tai synti. Miksei sinkkuus voisi tarkoittaa näitä: saa mennä ulos/lomalle/juhliin/sukulaisille koska vain ilman selitystä kumppanille mihin menee ja koska tulee (jotkut ovat mustasukkaisia/haluavat sen huomion joka menee muille). Miksei se voisi tarkoittaa sitä että on vihdoin aikaa olla, lukea, kuunnella suosikkimusiikkia ilman toisen huonoa musiikkimakua, katsoa suosikkisarjoja, syödä ja leipoa omia suosikkiruokia, käydä ostoksilla niin että aika vierähtää ilman ilmoitusta kumppanille olen täällä ja tulen kello se ja se. Uuden harrastuksen/työn löytäminen joka vie suuren osan ajasta. Äkkilähdön varaaminen seuraavalle päivälle koska ei tarvitse selitellä kumppanille lähden silloin ja sillon tuletko mukaan. Saran tapauksessa varmaan mallikeikat ja matkat vie suuren osan ajasta.
Minua ainakin kuvottaa naisten kaksinaismoralismi ja tuplastandardit. Samanlaista epärehellisyyttä ei näe miehillä. "No ole sitten miesten kanssa jos niistä niin tykkäät". Tuo argumentti ei oikein uppoa sillä en ole homo. Haluan vain nostaa ja pitää pinnalla naisten valheita, jotta kukaan ei joutuisi enää kärsimään niistä. Tiedän että siitäkin huolimatta moni mies astuu miinaan, mutta ainakin olen yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis sitä mieltä että alfakarusellissa pyöriminen on nuorille naisille ihan luontaista toimintaa, ja sitä ei saisi kyseenalaistaa?
Kyllä, naisella on oikeus valita seksikumppaninsa. Vaikka 50 kumppania, jos huvittaa.
Fiksu nuori nainen ottaa itselleen pari sugardaddyä, jotka maksavat naisen vuokran, opintolainan, ravintolaillalliset, kengät, vaatteet, korut, kauneushoitolassa käynnit ja lomamatkat.
En yhtään ihmettele, että palstamiehillä alkaa verenpaine nousta, kun heillä on vaikeuksia saada edes YKSI nainen parisuhteeseen. Naiset pyörittävät karusellissa usempaakin sugardaddyä (40-vuotiaat setämiehet) ja setämiehillä on niin kivaa, että haluavat jatkaa sitä karusellia monta vuotta. Ja kun yksi mies lähtee, niin toinen on heti tunkemassa karuselliin mukaan.
Nuori nainen on aina
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin kuvottaa naisten kaksinaismoralismi ja tuplastandardit. Samanlaista epärehellisyyttä ei näe miehillä. "No ole sitten miesten kanssa jos niistä niin tykkäät". Tuo argumentti ei oikein uppoa sillä en ole homo. Haluan vain nostaa ja pitää pinnalla naisten valheita, jotta kukaan ei joutuisi enää kärsimään niistä. Tiedän että siitäkin huolimatta moni mies astuu miinaan, mutta ainakin olen yrittänyt.
Nyt oli kyllä niin sekava avautuminen, etten ihan saanut selvää mitä tällä yrität sanoa.
Miehillä niitä tuplastandardeja enimmäkseen on, samoin kuin sitä kaksinaismoralismia.
Ja voi mikä sankari oletkaan, haluatko mitalin tuosta ”naisten valheiden pinnalla pitämisestä” ja miesten suojelemisesta?
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne naisten valheet ja tuplastandardit on?? JA väitätkö tosiaan ettei myös miehet osaa olla epärehellisiä kaksinaismoralisteja? JA tulisiko ottaa myös huomioon, että kaikki naiset eivät kollektiivisesti ole samanlaisia, kuten ei myöskään miehet?
Vierailija kirjoitti:
Ainoa kaksinaismoralisti ketjussa olet sinä, joka ei sallisi nuorille naisille seksisuhteita. Et sinä muiden moraalista täällä paasaa. Me muut sallimme kaikille aikuisille oikeuden omaan kehoonsa.
Nuorten naisten seksissä sinua ärsyttää se, etteivät Suomen kauneimmat naiset laumoina tarjonneet sinulle neitsyyttään 16-vuotiaina, ennen sitä "pilalle menemistään"
Nuoret naiset elävät itselleen, eivätkä tavoitteena olla "kelvollinen" sinulle. Se on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kaikkea mitä mainitsit. Mukava tulla kotiin, joka on tasan siinä kunnossa mihin sen lähtiessä jätti. Kaverin kanssa viikonlopuksi Lontooseen ihan extempore. Ihmisten tapailu, katsoo rauhassa kuka on kiva ja kuka ei. Vaikka viiden miehen seksirinki jota saa pyörittää rauhassa :D onhan tuo sinkkuelämä mukavaa, ja siitä saa nauttia!
Jos mahdollisesti haluat ikinä saada vakituisen parisuhteen kunnollisen miehen kanssa niin kannattaa jättää nuo ringit pyörittämättä.
Miten mahtaa parisuhteelle käydä, jos vapaa-ajan viettää miten haluaa sopimatta siitä toisen kanssa? Aivan varmasti puolisolta tulee valitusta.