Mitä tarkoittaa: Nauttii täysillä sinkkuelämästään ? Esim Sara Chafak
Aina näitä IS otsikoita ..eron jälkeen "Nauttii täysillä sinkkuelämästään" mutta mitä se oikein tarkoittaa ?
Irtoseksiä, hiljaisuutta, yksinäistä koti-iltaa vai mitä ..ja sitten lopuksi jos se oikea tulee eteen olen valmis suhteeseen
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
"Nauttii sinkkuelämästään täysillä"
= menettää pariliitos kykynsä, pair-bonding kykynsä.
Onnea seuraavalle miehelle, joka päätyy siihen vakavaan juttuun tällaisen keissin kanssa. Ikävä vain että nykyisin lähes joka nainen on menettänyt pair-bonding kykynsä, yksisarvisia ovat ne jotka eivät ole.
Tuokin on vaan lasiegoisten miesten keksimä iltasatu. Ei ole mitään pair-bonding kykyä. Se on vain satu, jonka miehet on keksineet oikeuttamaan vihaansa naissukupuolta kohtaan.
Se tarkoittaa selibaattia - jotta parisuhdettomuudesta todella saisi kaiken irti.
Työtä, harrastuksia, ystäviä, huilaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea seuraavalle miehelle, joka päätyy siihen vakavaan juttuun tällaisen keissin kanssa. Ikävä vain että nykyisin lähes joka nainen on menettänyt pair-bonding kykynsä, yksisarvisia ovat ne jotka eivät ole.
Tuokin on vaan lasiegoisten miesten keksimä iltasatu. Ei ole mitään pair-bonding kykyä. Se on vain satu, jonka miehet on keksineet oikeuttamaan vihaansa naissukupuolta kohtaan.
Itse luulevat olevansa korkeamoraalisia ja parisuhdekeskeisiä, mutta oikeasti hekin panisivat menemään niin prkeleesti, jos joku vain antaisi. Siinä sivussa voisi arvostella naisia, myös niitä, jotka erehtyivät antamaan heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse luulevat olevansa korkeamoraalisia ja parisuhdekeskeisiä, mutta oikeasti hekin panisivat menemään niin prkeleesti, jos joku vain antaisi. Siinä sivussa voisi arvostella naisia, myös niitä, jotka erehtyivät antamaan heille.
En usko, että Sara voisi ikinä seksihurjastella niin, että hänen pair-bonding kykynsä olisi huonompi kuin näillä naisvihaajilla. Eli olkaa ihan rauhassa, kyllä Sara uuden kestävän suhteen vielä löytää.
Ei se valttamatta mitaan ihmeellista tarkoita. Mulle sinkkuaika oli kasvua omassa itsessani. Tein mita halusin omien aikataulujen mukaan (en tarkoita irtosuhteita) ilman kompromisseja. Huolehdin itsestani niin hyvina kuin huonoina aikoina. Opettelin rakastamaan itseani ja kohtelemaan itseani hellasti vaikken olekaan taydellinen. Vietin laatuaikaa itseni ja tarkeiden ihmisteni kanssa. Uskon etta kaikki tama mahdollisti sen, etta olin henkisesti valmis tasapainoiseen aikuisten ihmisten suhteeseen (kun tapasin oikean henkilon)
Se varmaan merkitsee jokaiselle sinkulle eri asioita - minä en ole tämä Sara enkä tunne häntä, joten paha hänen puolestaan on mennä sanomaan yhtään mitään. Minä olen reippaasti keski-ikäinen täti, jonka sinkkuus on kestänyt eron jälkeen noin kymmenen vuotta. Minulle täysillä sinkkuelämästä nauttiminen merkitsee mukavia koti-iltoja keskenäni elokuvien, kirjojen tai musiikin parissa, juuri sen tekemistä, mitä mieleen juolahtaa. Se merkitsee pientä silmäpeliä naapurin nuorehkon miehen kanssa, josta tuntuu olevan mukava vähän jallittaa naapurin puumaa - ja mikäpä siinä, se on mukavaa ajankulua molemmille, mikä ei koskaan tule menemään pidemmälle. Se on myös mukavia leffailtoja tai istuskelua kavereiden kanssa milloin minun tai kaverin kotona. Joskus se on hurjaa bilettämistä lasteni ja hänen kavereidensa kanssa. Olen vähän semmoinen äiti. Ja toisinaan nautin sinkkuelämästäni viettäen aikaa exäni kanssa, joka on paras ystäväni. Me emme onnistuneet avioliitossa, mutta nautimme edelleen yhdessäolosta - käymme konserteissa, elokuvissa ja teatterissa yhdessä. Soittelemme ja käymme kävelyillä. Tätä kaikkea on ihana sinkkuelämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä palstamiehet haluavat aina leimata ex-missit huoriksi ja höpisevät hummustelusta sun muista peräkammarinmiesten päässään kehittelemistä saduista, joissa voi yhdistää naisvihan ja rasismin.
Olet siis sitä mieltä että hummustelu ja alfakarusellissa pyöriminen ovat nuorille naisille ihan luontaista toimintaa, ja sitä ei saisi kyseenalaistaa?
Sinulla ei ole siinä mitään kyseenalaistamista, koska se ei koske sinua millään tavalla. Mikset kyseenalaista miesten melanjakamista?
Siksen koska siitä ei nyt ollut kyse, vaan nuorten naisten systemaattisesta elämästä karusellin kierteissä. Mikä tässä nyt sinua hiertää?
Miksi nuorten naisten seksielämä hiertää sinua? Miksei vanhojen naisten tai miesten? Mitä pahaa siinä on, että nuoret naiset osaa pitää hauskaa?
Minua surettaa että kokonainen ikäluokka on täysin pilalla. Hauskanpito on jotain karusellissa hyörimistä ja itsensä jakamista. Ovatko he jonkin sortin sosialisteja vai mistä on kyse? Ja millä perusteilla he ylenkatsovat kunnon miehiä? Nuorena olisi vielä mahdollista olla pilaamatta itseään, vanhana se on jo auttamatta myöhäistä.
Tämä olisi nuorten naisten hyvä sisäistää.
Seksi ei ole itsensä pilaamista. Tämä sinun olisi hyvä sisäistää.
Kukaan ei ylenkatso hyviä miehiä. Niitä hyviä miehiä nimenomaan halutaan.
Koko viestisi oli oikeastaan ihan tolkutonta sontaa.
Edelleen, miksi nuorten naisten seksielämä hiertää sinua, kun se ei sinua koske millään tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole missään törmännyt sellaiseen määrään moraalittomia naisia kuin tällä palstalla. Tämä palsta on oikein moraalittomuuden ja epäpuhtauden tihentymä. Olette suurin osa naisista täysiä latvakakkosia. Se on jo oikeasti jonkin verran häiritsevää, ja valitettavasti kuvaa myöskin laajemmin suomalaisen yhteiskunnan mädännäisyyttä. Ei sitä turhaan sanota että naiset ovat pilanneet maailman.
On kummallista, että ympäriinsä nussiminen ja moraalittomuus nähdään riippumattomuutena ja hauskanpitona, ja samalla voidaan yrittää näpäytellä niitä ilkeitä peräkammarinpoikia näpeille tyyliin "lälläslää, ette saa, hajotkaa siihen xdxd"
Minä sanon että tuollaisella arvomaailmalla varustetut naiset, nuoret ja vanhat, ovat silmissäni pelkkää alinta saastaa. Mo de mukaan lukien.
Älä huoli, sä olet sitä alinta saastaa ihan kaikkien ihmisten silmissä :)
Ps: miehet sen maailman on pilannut, ihan tälleen tosipuheessa. Mutta ryve toki vihassasi naissukupuolta kohtaan, se varmasti kohentaa elämänlaatuasi ja mielenterveyttäsi suuresti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole missään törmännyt sellaiseen määrään moraalittomia naisia kuin tällä palstalla. Tämä palsta on oikein moraalittomuuden ja epäpuhtauden tihentymä. Olette suurin osa naisista täysiä latvakakkosia. Se on jo oikeasti jonkin verran häiritsevää, ja valitettavasti kuvaa myöskin laajemmin suomalaisen yhteiskunnan mädännäisyyttä. Ei sitä turhaan sanota että naiset ovat pilanneet maailman.
On kummallista, että ympäriinsä nussiminen ja moraalittomuus nähdään riippumattomuutena ja hauskanpitona, ja samalla voidaan yrittää näpäytellä niitä ilkeitä peräkammarinpoikia näpeille tyyliin "lälläslää, ette saa, hajotkaa siihen xdxd"
Minä sanon että tuollaisella arvomaailmalla varustetut naiset, nuoret ja vanhat, ovat silmissäni pelkkää alinta saastaa. Mo de mukaan lukien.
Moraalinen ihminen hyväksyy kaikille aikuisille tasapuolisesti oikeuden molemminpuoliseen haluun perustuvaan seksiin, sillä seksi on perustarve.
Millainen ihminen kutsuu moraalisia ihmisiä alimmaksi saastaksi?
Minulle sinkkuudesta nauttiminen avioeron jälkeen on ollut seksisuhteita Tinder-naisten kanssa, harrastamista lapseni kanssa, kavereiden tapaamisia, matkustelua. Ylipäätään elämistä siten, kuin itse haluan. M41.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä palstamiehet haluavat aina leimata ex-missit huoriksi ja höpisevät hummustelusta sun muista peräkammarinmiesten päässään kehittelemistä saduista, joissa voi yhdistää naisvihan ja rasismin.
Olet siis sitä mieltä että hummustelu ja alfakarusellissa pyöriminen ovat nuorille naisille ihan luontaista toimintaa, ja sitä ei saisi kyseenalaistaa?
Sinulla ei ole siinä mitään kyseenalaistamista, koska se ei koske sinua millään tavalla. Mikset kyseenalaista miesten melanjakamista?
Siksen koska siitä ei nyt ollut kyse, vaan nuorten naisten systemaattisesta elämästä karusellin kierteissä. Mikä tässä nyt sinua hiertää?
Miksi nuorten naisten seksielämä hiertää sinua? Miksei vanhojen naisten tai miesten? Mitä pahaa siinä on, että nuoret naiset osaa pitää hauskaa?
Minua surettaa että kokonainen ikäluokka on täysin pilalla. Hauskanpito on jotain karusellissa hyörimistä ja itsensä jakamista. Ovatko he jonkin sortin sosialisteja vai mistä on kyse? Ja millä perusteilla he ylenkatsovat kunnon miehiä? Nuorena olisi vielä mahdollista olla pilaamatta itseään, vanhana se on jo auttamatta myöhäistä.
Edelleen, miksi nuorten naisten seksielämä hiertää sinua, kun se ei sinua koske millään tavalla?Se nimenomaan on totaalista itsensä pilaamista. Se että sinä ja ystäväsi olette tottuneet tinderöimään ja sopimaan panotreffejä joka viikolle eri miesten kanssa ei ole mitään muuta kuin itsensä täydellistä pilaamista.
Minua surettaa että jopa vanhat naiset neuvovat nuorempiaan että olisi ihan okein elää huoletonta ja seksikeskeistä, moraalitonta elämää. Se on surullista.
Ei se kyllä ole edelleenkään itsensä pilaamista. Ja sun on turha ruveta henkilökohtaiseksi tässä asiassa, kun olen itsekin nuori nainen, jolla ei ole ollut irtosuhteita. En vain silti näe mitään pahaa siinä, että kaksi ihmistä nauttivat toisistaan vaikka edes yhden illan verran. Seksillä ei kukaan mene pilalle. Kahden toisiaan haluavan seksissä ei ole mitään moraalitonta. Se sua voi toki harmittaa, kun et itse keneltäkään saa. Sekin on aika surullista, mutta toisaalta ihan oikein sulle.
Vierailija kirjoitti:
Useimmille naisille se tarkoittaa tinderin raivokasta ja epätoivoista selailua sillä välin kun kello tikittää. Sitten lukuisat treffit niitten vähien laadukkaitten sinkkumiesten kanssa jotka aina paljastuvat pelimiehiksi tai muun sorttiseksi huijaukseksi.
Toki seksiä on paljon, mutta sellaista naiselle noloa missä mies ghostaa muutaman seksikerran jälkeen kun sillä on ringissään jo joku uusi.
Trololollol. Minulle antaa rukkaset erittäin epälaadukkaat yksilöt enkä koskaan mene sänkyyn ensitapaamisella 🤦😁 On teillä ukoilla luulot...
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt sinkku eron jälkeen ja tällainen on elämäni nyt.
- vakiseksiä kerran viikossa mukavan ja komean miehen kanssa
- paljon ulkoilua koirieni kanssa
- käyn kokkaus- sekä valokuvauskurssilla kerran viikossa
- kahden viikon patikointiloma koirien kanssa kerran vuodessa
- kaksi viikon lomaa kavereiden kanssa, koirat silloin hoitolassa
- muuten nautin todella paljon kotona olosta koirieni kanssa
Ja nämä eivät olleet mahdollisia ollessasi parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on pöyristyttävää että useampi kommentoija hokee tuota sanaa naisviha.
Halutaanko sillä tarkoittaa että naiseuteen kuuluu olennaisena osana moraaliton itsensä jakaminen, ja se olisi näin ollen vain hyväksyttävä osana todellista naiseutta, koska muu olisi vihaamista? Koska muuta selitystä en nyt keksi tuon naisviha -sanan viljelylle.
Nokun edelleen, seksin harrastaminen ei ole moraalitonta itsensä jaksmista, muuten kuin naisia vihaavan ihmisen mielestä. Sulla on nyt joku pakkomielle toisten ihmisten seksielämään, hanki itsellesi harrastus tai työ tai jotakin, ettei sulla olisi niin paljon aikaa murehtia muiden ihmisten seksielämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, miksi nuorten naisten seksielämä hiertää sinua, kun se ei sinua koske millään tavalla?Se nimenomaan on totaalista itsensä pilaamista. Se että sinä ja ystäväsi olette tottuneet tinderöimään ja sopimaan panotreffejä joka viikolle eri miesten kanssa ei ole mitään muuta kuin itsensä täydellistä pilaamista.
Minua surettaa että jopa vanhat naiset neuvovat nuorempiaan että olisi ihan okein elää huoletonta ja seksikeskeistä, moraalitonta elämää. Se on surullista.
Ei se kyllä ole edelleenkään itsensä pilaamista. Ja sun on turha ruveta henkilökohtaiseksi tässä asiassa, kun olen itsekin nuori nainen, jolla ei ole ollut irtosuhteita. En vain silti näe mitään pahaa siinä, että kaksi ihmistä nauttivat toisistaan vaikka edes yhden illan verran. Seksillä ei kukaan mene pilalle. Kahden toisiaan haluavan seksissä ei ole mitään moraalitonta. Se sua voi toki harmittaa, kun et itse keneltäkään saa. Sekin on aika surullista, mutta toisaalta ihan oikein sulle.
Ystävällinen sana teille lut kille: tuo teidän sheimaus-taktiikkanne ei pure minuun. Minä en edelleenkään pidä teitä naisia minään palkintoina, ja teistä yksikään, yksikään, ei koskaan kelpaisi minulle. Ei ole kelvannut, ei tule kelpaamaan. Eli nussikaa sielunne kyllyydestä, silmissäni olette jo pilalla.
Hienoa! Keksipä sitten itsellesi jotakin tekemistä elämään, ettei tarvitse tällä palstalla jankuttaa typeriä asioita. Sinä olet pilalla, eikä ketään naista kiinnosta sinä tai sinun elämä millään tavalla. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Minusta on pöyristyttävää että useampi kommentoija hokee tuota sanaa naisviha.
Halutaanko sillä tarkoittaa että naiseuteen kuuluu olennaisena osana moraaliton itsensä jakaminen, ja se olisi näin ollen vain hyväksyttävä osana todellista naiseutta, koska muu olisi vihaamista? Koska muuta selitystä en nyt keksi tuon naisviha -sanan viljelylle.
Ei, vaan nuo tyypit haluaisivat olla päättämässä kuka saa harrastaa seksiä ja kenen kanssa. Varsinkin (nuorten) naisten omaa päätösvaltaa omasta ruumistaan ollaan niin kovin ottamasta pois heiltä itseltään. Sen lisäksi "itsensä jakamista" miettivät vain miehet ja he kuvittelevat naisten naiskentelevan ympäri ämpäri vuorokaudet ympäri, koska he itse tekisivät niin. Ei ne teidän pippelit niin ihmeellisiä ole mitä itse luulette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävällinen sana teille lut kille: tuo teidän sheimaus-taktiikkanne ei pure minuun. Minä en edelleenkään pidä teitä naisia minään palkintoina, ja teistä yksikään, yksikään, ei koskaan kelpaisi minulle. Ei ole kelvannut, ei tule kelpaamaan. Eli nussikaa sielunne kyllyydestä, silmissäni olette jo pilalla.
Naiset ei kiinnosta yhtään, mutta silti niitä pitää vahtia ja miettiä vuorokaudet ympäri? Hanki nyt joku muu harrastus, hyvänen aika.
Mulle sinkkuelämästä nauttiminen täysillä tarkoittaa sitä että mies ei enää ärsytä ja käy hermoille, eli saan nauttia nyt siististä kodista kun ei tarvitse jatkuvasti siivota ja pyykätä toisen sotkuja, saan tehdä mitä ruokaa haluan, saan sisustaa kotini kuten haluan, ei tarvitse kuunnella typeriä juttuja.... jne. Aionkin nauttia sinkkuelämästä loppuikäni.
Vierailija kirjoitti:
Jakaa pillua jokaiselle joka osaa kysyä.
No ap:lle kukaan ei ole vielä hairahtunut jakamaan, vaikka nuoret naiset riehuvat repien jokaisen kaksilahkeisen, joka kadulla tulee vastaan, puoliväkisin sänkyyn ja tekee näille moraalittomia asioita, jotka vaivaavat miespoloja vielä palvelukodin kiikkustuolissa.
Soita ja kysy.