Pidän tämän kokoisista naisista. Kavereideni mielestä hirveitä ja haukkuvat minua tästä. (tekstissä kuvat)
Moi!
Oon poika joka tykkää enemmänkin luonnollisen näköistä naisista. En lihavista, mutta hieman kurvikkaista.
Minulle vittuillaan tämäntakia. Onko tuon kokoinen nainen siis hirveä
Malli on 175 cm ja 97kg
http://static1.squarespace.com/static/5b250460cc8fedb17f92315a/5b250506…
https://pbs.twimg.com/media/DiJh39KX0AE5dY6.jpg
https://www.usmagazine.com/wp-content/uploads/latecia-thomas-instagram-…
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tommosta pystyy panemaan?
Ylettyyko sitä normaalimunalla edes huulille vaikka olisi mikä asento, ja alle ei ainakaan parane joutua.
Normaali ei ole 2cm
Normaali penis on 18-22cm erektiossa.
Se normaali ei valitettavasti riitä kuin juuri ja juuri huulille. Siinä on parit poimut edessä minkä läpi munan pitää porautua.
Hävettää näiden vajaiden kommentoijien puolesta. Olen itse tuhdimpi nainen. Kaikki asennot onnistuu, mitä ollaan ikinä keksitty kokeilla ja mies pystyy työntymään koko vehkeen pituudelta, eikä myöskään tukehdu alle, jos olen päällä. Ja ei, kunto ei lopu kesken. Täällä taitaa olla äänessä ne huonokuntoiset ja minimunaiset miehet, joiden vyötärön ympärysmitta on pari metriä, niin silloinhan niitä hankaluuksia tulee helpommin myös ihan normaalipainoisen naisen kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Hävettää näiden vajaiden kommentoijien puolesta. Olen itse tuhdimpi nainen. Kaikki asennot onnistuu, mitä ollaan ikinä keksitty kokeilla ja mies pystyy työntymään koko vehkeen pituudelta, eikä myöskään tukehdu alle, jos olen päällä. Ja ei, kunto ei lopu kesken. Täällä taitaa olla äänessä ne huonokuntoiset ja minimunaiset miehet, joiden vyötärön ympärysmitta on pari metriä, niin silloinhan niitä hankaluuksia tulee helpommin myös ihan normaalipainoisen naisen kanssa :)
Jälleen sitten taas kerran, joku Tuhdi Tyddö veti porot nokkaan kun sanotaan ääneen että ei ole hjuva homma laardit ollenkaan. Totuus näemmä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne ole nämä pojat täällä kommentoimassa, joiden käsissä ei ole yhtään läskiä ja muuta ei ole päästy edes koettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää tämä sinun valehtelu. Ei ole mahdollista porautua koko vehkeen pituudelta jos makkarat on tiellä, korkeintaan huulille. Varmasti tukehtuu kun 200kg märkää tussua istuu naamalle.
Vaimo on 165kg ja minulla 15cm penis. Ei uppoa kuin pari senttiä kärjestä ja vaimo huutaa että joko on sisällä. Pane siinä nyt sitten.
Vierailija kirjoitti:
No tuo nainen on mun kanssa saman pituinen ja yli 35kg painavampi ja mä olen ihan normaalipainoinen enkä mikään superhoikka. Että kurvikas ei oo kyl oikea sana... mut toki saa tykätä. Ei kovin tervettä tuollainen ”kunto”.
Eli sun painoindeksion noin 20 ja normaalipainon raja on 19-24.9. Aikalailla oot normaalipainon alapäässä...
Vierailija kirjoitti:
No huh huh, tämmöinen hintelä 65kg mies kuolisi sotanorsun ratsastaessa pienellä penikselläni.
Et sä ookkaan mies vaan hiiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh huh, tämmöinen hintelä 65kg mies kuolisi sotanorsun ratsastaessa pienellä penikselläni.
Et sä ookkaan mies vaan hiiri.
Mitäs miesVihaa täällä taas on.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on 165kg ja minulla 15cm penis. Ei uppoa kuin pari senttiä kärjestä ja vaimo huutaa että joko on sisällä. Pane siinä nyt sitten.
Ai kauhee. Oletko kokeillut fistaamista?
Vierailija kirjoitti:
aloittaja kirjoitti:
Moi! En ihan tälläistä vastaanottoa odottanut, mutta aivan sama se kai on. En oikein ymmärrä näitä feeder juttuja? Miten ne liittyvät siihen, että pidän kurvikkaista naisista. Minusta lateciat on seksikkäin nainen mitä tiedän. On totta, että samoilla mitoilla aleva nainen jolla kilot olisivat erilailla. Niin näyttäisi paljon erilaiselta
Siis haluatko, että joku 300kg megarömpsä istuu sun naaman toh joksi?
Jostain syystä mä nauran näille kommenteille ääneen. 300 kilon pilde ois kyl tosiaan aikamoinen. Ton kokoisen pilden omistajan painon pitäisi olla jo reilusti yli tonnin. :D
Vierailija kirjoitti:
Minkäs sitä kauneusihanteilleen mahtaa, mutta tuo nainen on kylläkin ihan oikeasti lihava (painoindeksi yli 30) eikä vaan kurvikas. Olisi mielenkiintoista tietää, olisiko kenenkään mielestä normaalia ja ihan ok, jos aloittaja olisi sanonut pitävänsä sairaalloisen alipainoisista naisista.
Ja vaikkei aloittaja haluaisi tarkoituksellisesti lihottaa ketään, niin mites suhteessa, saisiko tämä kauneusihanne estelemään lihavan tyttöystävän laihdutusyrityksia? Se ei ainakaan enää olisi ok.
Sehän on ihan yleisesti hyväksyttyä pitää reilusti alipainoisista naisista. Sellasiahan mallimuikit on.
Vierailija kirjoitti:
" No, UKKO ! Joko se on siellä ?! Ei tunnu miltään !"
Kokeilkaa ensi kerralla ILMAN kalsareita !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alasti ollaan yritetty. Vaimolla menee yleensä hermot ja istuu rangaistukseksi naamalleni 1-5tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alasti ollaan yritetty. Vaimolla menee yleensä hermot ja istuu rangaistukseksi naamalleni 1-5tuntia.
😂
Kun minä olin hieman pulska (155/65), sain aina pakit. Nimenomaan sen vuoksi kun olin pyöreä. Enkä edes noin tuhti kuin kuvissa. Nyt kun painoa on 15kg vähemmän, saan pelkkiä kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Kun minä olin hieman pulska (155/65), sain aina pakit. Nimenomaan sen vuoksi kun olin pyöreä. Enkä edes noin tuhti kuin kuvissa. Nyt kun painoa on 15kg vähemmän, saan pelkkiä kehuja.
Noinhan se menee, ja sitä on turha kenenkään kieltää.
Kaunis nainen kiloistaan huolimatta, mutta toki hänellä on harvinaisen mallinen kroppa. Harva samassa kokoluokassa näyttää tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs sitä kauneusihanteilleen mahtaa, mutta tuo nainen on kylläkin ihan oikeasti lihava (painoindeksi yli 30) eikä vaan kurvikas. Olisi mielenkiintoista tietää, olisiko kenenkään mielestä normaalia ja ihan ok, jos aloittaja olisi sanonut pitävänsä sairaalloisen alipainoisista naisista.
Ja vaikkei aloittaja haluaisi tarkoituksellisesti lihottaa ketään, niin mites suhteessa, saisiko tämä kauneusihanne estelemään lihavan tyttöystävän laihdutusyrityksia? Se ei ainakaan enää olisi ok.
Sehän on ihan yleisesti hyväksyttyä pitää reilusti alipainoisista naisista. Sellasiahan mallimuikit on.
Haha ei todellakaa tällä palstalla!
Normaali penis on 18-22cm erektiossa.