Pidän tämän kokoisista naisista. Kavereideni mielestä hirveitä ja haukkuvat minua tästä. (tekstissä kuvat)
Moi!
Oon poika joka tykkää enemmänkin luonnollisen näköistä naisista. En lihavista, mutta hieman kurvikkaista.
Minulle vittuillaan tämäntakia. Onko tuon kokoinen nainen siis hirveä
Malli on 175 cm ja 97kg
http://static1.squarespace.com/static/5b250460cc8fedb17f92315a/5b250506…
https://pbs.twimg.com/media/DiJh39KX0AE5dY6.jpg
https://www.usmagazine.com/wp-content/uploads/latecia-thomas-instagram-…
Kommentit (114)
Olen itse 170cm ja 60 kg. Poika olen 15-vuotias.
Aloittaja kirjoitti:
Haluatko että 200kg mamma istuu naamalle?
Aloittaja kirjoitti:
Aikamoinen tuulen nus*ima vinkuheinä olisit tuon naisen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Kyllä, ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Kyllä, ehdottomasti.
Sun päähän uppoaa sinne vaginaan, että plumpsis vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Kyllä, ehdottomasti.
No HuH HuH !
Nyt on pojalla jo visiot, 200kg Rönpsää naaman päälle ja hengittäminen 404 ? No, perversioita on tietty monenlaisia : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Kyllä, ehdottomasti.
Sun päähän uppoaa sinne vaginaan, että plumpsis vain.
Tuohan on kuin palaisi kotio ! Tiedä kuinka hyvä juttu tuollainen olisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tapahtuisi ketjulle jossa miehistä puhuttaisiin puoliksikaan näin rumasti? Tässä sen näkee että miesten mielestä ihmisarvo on pelkästään pantavan näköisillä, muut ovat arvotonta saastaa josta on sallittu miten alatyylinen puhe vaan.
Tämä! Nää kommentit on ihan kauheeta luettavaa vaikka olenkin itse laiha! Minkä h*lvetin takia kuvittelette ette ihmisiä saa kiusata ja haukkua tuolla tavalla??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Kyllä, ehdottomasti.
No HuH HuH !
Nyt on pojalla jo visiot, 200kg Rönpsää naaman päälle ja hengittäminen 404 ? No, perversioita on tietty monenlaisia : D
Tommonen 200kg römpsykkä on aikamoinen miehen tap po kone.
Moi! En ihan tälläistä vastaanottoa odottanut, mutta aivan sama se kai on. En oikein ymmärrä näitä feeder juttuja? Miten ne liittyvät siihen, että pidän kurvikkaista naisista. Minusta lateciat on seksikkäin nainen mitä tiedän. On totta, että samoilla mitoilla aleva nainen jolla kilot olisivat erilailla. Niin näyttäisi paljon erilaiselta
aloittaja kirjoitti:
Moi! En ihan tälläistä vastaanottoa odottanut, mutta aivan sama se kai on. En oikein ymmärrä näitä feeder juttuja? Miten ne liittyvät siihen, että pidän kurvikkaista naisista. Minusta lateciat on seksikkäin nainen mitä tiedän. On totta, että samoilla mitoilla aleva nainen jolla kilot olisivat erilailla. Niin näyttäisi paljon erilaiselta
Siis haluatko, että joku 300kg megarömpsä istuu sun naaman toh joksi?
En todellakaan. Joku muu vastasi puolestani. En halua naista joka on yli 100kg. Riippuu tietty miten kilot jakautunu
Aloittaja kirjoitti:
En todellakaan. Joku muu vastasi puolestani. En halua naista joka on yli 100kg. Riippuu tietty miten kilot jakautunu
No jos römpsykkä painaa 85kg ja muu keho 15kg niin se olisi 85kg römpsykkää suoraan sun naaman päällä.
Kauniita naisia. Ei ylipaino haittaa, jos on hyvässä kunnossa. Noilla mallinaisilla on lihaksia myös.
Terveenoloisia tyttöjä. En ymmärrä tätä anoreksian ihailua. Silloin jää kuukautisetkin pois.
Vierailija kirjoitti:
Miten tommosta pystyy panemaan?
Ylettyyko sitä normaalimunalla edes huulille vaikka olisi mikä asento, ja alle ei ainakaan parane joutua.
Normaali ei ole 2cm
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
No jos römpsykkä painaa 85kg ja muu keho 15kg niin se olisi 85kg römpsykkää suoraan sun naaman päällä.
Järkyttävän kokoinen römpsykkä jos 85kg painaa.
Minkäs sitä kauneusihanteilleen mahtaa, mutta tuo nainen on kylläkin ihan oikeasti lihava (painoindeksi yli 30) eikä vaan kurvikas. Olisi mielenkiintoista tietää, olisiko kenenkään mielestä normaalia ja ihan ok, jos aloittaja olisi sanonut pitävänsä sairaalloisen alipainoisista naisista.
Ja vaikkei aloittaja haluaisi tarkoituksellisesti lihottaa ketään, niin mites suhteessa, saisiko tämä kauneusihanne estelemään lihavan tyttöystävän laihdutusyrityksia? Se ei ainakaan enää olisi ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos haluat sängyssä aktiivisen naisen niin sitä ei kannata tuon kokoisista etsiä.
Totuus: olen about tuota kokoa ja ne on miehet jotka väsähtää, koosta riippumatta. Yleensäkin miehet on sängyssä järjestään laiskoja ja passiivisia jotka vaan odottaa palvelua. Kiinnostavaa kyllä että millaisissa kuplissa ihmiset elää kun käsitys lihavien ihmisten elämästä on näin vääristynyttä.
En lakkaa hämmästelemästä sitä, että tällainen yhden ihmisen kokemus yleistetään yleismaailmalliseksi totuudeksi.
Et sitten huomannut, millaiseen yleistykseen hän tuon vastasi? Ai niin mut kaksoisstandardit jne, se on yleistys vain näin päin ja totuus toisinpäin.
Eka viesti siis kuului näin: ”No jos haluat sängyssä aktiivisen naisen niin sitä ei kannata tuon kokoisista etsiä.” Lainaamasi vastasi tuohon kokemukseen omalla kokemuksellaan (joka on muuten monen muunkin naisen kokemus, kiloihin katsomatta).
Sivusta, joo.
Ennenkin on saatu sukupuolitauti ja tultu raskaaksi likaisista lakanoista.