Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän tämän kokoisista naisista. Kavereideni mielestä hirveitä ja haukkuvat minua tästä. (tekstissä kuvat)

Pitääkurveista
16.11.2019 |

Moi!

Oon poika joka tykkää enemmänkin luonnollisen näköistä naisista. En lihavista, mutta hieman kurvikkaista.
Minulle vittuillaan tämäntakia. Onko tuon kokoinen nainen siis hirveä

Malli on 175 cm ja 97kg
http://static1.squarespace.com/static/5b250460cc8fedb17f92315a/5b250506…

https://pbs.twimg.com/media/DiJh39KX0AE5dY6.jpg

https://www.usmagazine.com/wp-content/uploads/latecia-thomas-instagram-…

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellähän pitää olla 30cm penis, että pääsee edes huulille.

Mistä tämmöisiä miehiä löytyy??

Ei taida maailmasta löytyä montaa miestä joka pystyisi tuollaista panemaan ilman jätti starp-onia.

Siis ihan tosissanneko puhutte? Mistä asti oikein yrittäisitte? Ne läskit näkyvät olevan reisissä ja takapuolessa. Kannikoiden väliinkö yritätte ?? Kyllä ne jalkanivelet taipuu ihan siinä kuin laihoillakin.

Vierailija
42/114 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se väärin ole jos tykkää isoista tytöistä, mutta tuollaisen merinorsun ruokkimiseen menee _aika_perkeleesti rahnaa. Tulee kilolle toosaa aikas paljon hintaa + sitten ne jauhokulut sen toosaan hakemiseen. Ja se TYÖ, mikä siinä hakemisessa on ! Siinähän kastuu paita ja niska tehokkaasti.

Pysyypähän ainakin hyvässä kunnossa kun jumppaa ja leipoo tuollaista.

Joo joo sun läskivihaitkut on kuultu jo. Mene panemaan sitä laatupllua mitä sulle tulee ovista ja akkunoista äläkä täällä paru. Samaan minilyhyeen ketjuun kaksi samanlaista itkua ylittää jo kaikki säälittävyyden rajat.

Sun varmaan kannattaisi yrittää pudottaa painoa, jos ei itsetunto kestä sitä, ettet ole kaikille mieleen?

Sun varmaan kannattais kasvattaa itsetunto ettei niin paljoa itketä että maailmassa on naisia joista et tykkää? Kukaan ei pakota tykkäämään. Laardilehmäsolvaukset ovat täysin tarpeettomia ja asiattomia.

Mulla on erinomainen itsetunto. Toisin kuin eräillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos haluat sängyssä aktiivisen naisen niin sitä ei kannata tuon kokoisista etsiä.

Totuus: olen about tuota kokoa ja ne on miehet jotka väsähtää, koosta riippumatta. Yleensäkin miehet on sängyssä järjestään laiskoja ja passiivisia jotka vaan odottaa palvelua. Kiinnostavaa kyllä että millaisissa kuplissa ihmiset elää kun käsitys lihavien ihmisten elämästä on näin vääristynyttä.

En lakkaa hämmästelemästä sitä, että tällainen yhden ihmisen kokemus yleistetään yleismaailmalliseksi totuudeksi.

Vierailija
44/114 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida maailmasta löytyä montaa miestä joka pystyisi tuollaista panemaan ilman jätti starp-onia.

Mutta mietippä, jos tuollainen tuhdi tydsy pistäisi sen sträppärin tulille ja kairaisi sitä miekkosta pyrstöön, suattaisi olla että istuminen olisi hankalaa seuraavan viikon ja joutuisi taas muistelemaan armeija aikoja, jolloin osasi nukkua seisaaltaan ?

Vierailija
45/114 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi nami, nuo jumalattaret kelpaisivat kyllä minulle.

Vierailija
46/114 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku mikroveitikka siellä? Ihan normaalikokoiset miehet ainakin minua on päässeet kairaamaan ja olen huomattavasti lihavampi.

Vierailija
47/114 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mietippä, jos tuollainen tuhdi tydsy pistäisi sen sträppärin tulille ja kairaisi sitä miekkosta pyrstöön, suattaisi olla että istuminen olisi hankalaa seuraavan viikon ja joutuisi taas muistelemaan armeija aikoja, jolloin osasi nukkua seisaaltaan ?

Ei tarvitse miettiä kun se ei ole normaalia. Nyt puhuttiin naisen panemisesta mikä ei tässä tapauksessa ole mahdollista ilman jättimäistä megakullia.

Vierailija
48/114 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku mikroveitikka siellä? Ihan normaalikokoiset miehet ainakin minua on päässeet kairaamaan ja olen huomattavasti lihavampi.

Ne on kairannut läskien väliin ja luullut että onpas isot häppärit.

Vierailija
49/114 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiakin on saatu aikaan, että tuksinpa on ollut yhtä heikko sihti kuin ilmeisesti sinulla sen mikrosi kanssa. Mikset leikkauta pois ja vaihda sukupuolta, kun ei tuosta vissii paljoa iloa ole muutenkaan noin pienestä.

Vierailija
50/114 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos haluat sängyssä aktiivisen naisen niin sitä ei kannata tuon kokoisista etsiä.

Totuus: olen about tuota kokoa ja ne on miehet jotka väsähtää, koosta riippumatta. Yleensäkin miehet on sängyssä järjestään laiskoja ja passiivisia jotka vaan odottaa palvelua. Kiinnostavaa kyllä että millaisissa kuplissa ihmiset elää kun käsitys lihavien ihmisten elämästä on näin vääristynyttä.

Edellisen viestin lukeneena kiinnostaisi tietää miten normimunalla paneminen onnistuu?

Takaapäin ei ainakaan yletä kuin huulille vai levitätkö käsin persettäsi niin paljon?

Se on läskien läiskettä noin ison naisen kanssa.

Vierailija
51/114 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse miettiä kun se ei ole normaalia. Nyt puhuttiin naisen panemisesta mikä ei tässä tapauksessa ole mahdollista ilman jättimäistä megakullia.

No onko se nyt aivan pakko aina olla niin  jäykkis ? Paitsi pilluhommissa, silloinhan se on vähän niin kuin välttämättömyys. Poislukien tuollaiset ed. mainitut luonnottomuudet.

Vierailija
52/114 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiakin on saatu aikaan, että tuksinpa on ollut yhtä heikko sihti kuin ilmeisesti sinulla sen mikrosi kanssa. Mikset leikkauta pois ja vaihda sukupuolta, kun ei tuosta vissii paljoa iloa ole muutenkaan noin pienestä.

Taitaa ne siittiöt olla fistattu nyrkillä sinne vaginaan sitten kun spermat on ollut reisien välissä.

Vierailija
53/114 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä minusta kovin iso ole tuo nainen

Vierailija
54/114 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo alimmainen on tosi kuuma.

Kaikissa kuvissa on sama malli.

Vierailija
55/114 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Afrikasta.

Vierailija
56/114 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisen viestin lukeneena kiinnostaisi tietää miten normimunalla paneminen onnistuu?

Takaapäin ei ainakaan yletä kuin huulille vai levitätkö käsin persettäsi niin paljon?

Se on läskien läiskettä noin ison naisen kanssa.

Se on todellakin LÄISKETTÄ ! Sehän nyt ei niinkään haittaa, kuulonsuojaimet on keksitty. Mutta se mikä haittaa, on se että joutuu pahoinvointi lääkettä ottamaan ennen ajoja, kun tulee muuten merisairaaksi. Yritäpä siinä ratsastella kuin rodeo-ukko, samalla kädet täynnä oksennuspusseja kun merisairaus painaa päälle.

Vierailija
57/114 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Moi!

En tiennyt mikä on feeder, niin kävin googlettamassa....ja minulla ei ole mitään viettiä mihinkään syöttämiseen. En edes pidä kovin lihavista naisista. Mielestäni linkkien naiset ovat vain pyöreitä eivätkä lihavia. Tykkään myös laihoista, mutta enemmän muodokkaista :)

Minkä kokoinen ap itse on?

Vierailija
58/114 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ne siittiöt olla fistattu nyrkillä sinne vaginaan sitten kun spermat on ollut reisien välissä.

Tai, kaavittu lakanoilta....

Vierailija
59/114 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tapahtuisi ketjulle jossa miehistä puhuttaisiin puoliksikaan näin rumasti? Tässä sen näkee että miesten mielestä ihmisarvo on pelkästään pantavan näköisillä, muut ovat arvotonta saastaa josta on sallittu miten alatyylinen puhe vaan.

Vierailija
60/114 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kuvien naisella kertyy kilot aika armollisesti ympäri kehoa, eikä naama lihoa ollenkaan. Moni muu olisi noilla läskeillä ihan järkyttävän näköinen. Mutta tuokin nainen olisi tyrmäävän kaunis, jos laihduttaisi itsensä normaalipainoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme