Pidän tämän kokoisista naisista. Kavereideni mielestä hirveitä ja haukkuvat minua tästä. (tekstissä kuvat)
Moi!
Oon poika joka tykkää enemmänkin luonnollisen näköistä naisista. En lihavista, mutta hieman kurvikkaista.
Minulle vittuillaan tämäntakia. Onko tuon kokoinen nainen siis hirveä
Malli on 175 cm ja 97kg
http://static1.squarespace.com/static/5b250460cc8fedb17f92315a/5b250506…
https://pbs.twimg.com/media/DiJh39KX0AE5dY6.jpg
https://www.usmagazine.com/wp-content/uploads/latecia-thomas-instagram-…
Kommentit (114)
Ei sinne alle tukehdu jos istuu naamalla koska naisen vako jatkuu sekä eteen että taaksepäin. Kyllä sinne ilmaa tulee.
Mitä tulee asentoihin, niin notkeus ratkaisee, ei kilot. Siis mitkä leveämmälle saa levitettyä jalat... Sitäpaitsi noitten t*ssit on jo omaa luokkaansa, niittenkin väliin voi vetää.
T. "vain" 80 kg sinkku
Nyt joku rehevä mamma istumaan mun naamalle.
Pete24 Tre.
Vierailija kirjoitti:
No jos haluat sängyssä aktiivisen naisen niin sitä ei kannata tuon kokoisista etsiä.
Olen ollut täsmälleen tuon kokoinen ja todellakin olin erittäin aktiivinen ja notkea sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole ihme, että fiksut naiset ja miehet kiertävät typerät ihmiset kaukaa.
(Tämän ketjun kommentteihin viitaten, olisipa sääli olla edes tietyllä tapaa ajattelevien ihmisten pyöreä "kaveri".)
Kauniita naisia noissa kuvissa.
Lapsellisia kavereita aloittajalla.
Kauniita naisia? Eikös aloittaja sanonut että malli on 175 cm ja 95 kg. Yksi ja sama nainen kaikissa kolmessa kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos haluat sängyssä aktiivisen naisen niin sitä ei kannata tuon kokoisista etsiä.
Olen ollut täsmälleen tuon kokoinen ja todellakin olin erittäin aktiivinen ja notkea sängyssä.
No HöHHöHHööö ! Kuva, tai ei ole tapahtunut !
Vierailija kirjoitti:
Aika iso nainen jos mitat 175/95
Itse olen M 181/85
Olen 166cm ja muutaman kilon yli 100. Kropan malli aikalailla tuo alin. Ei noin suuria reisiä ja takapuolta kuin ylemmissä kuvissa. Rinnat 85H.
No vaatteet päällä ei tuokaan nainen näytä kuin läskiltä.
Itse oon muodokas ja tosiaan miesten katseet seuraa vain bikineissä tai tiukoissa urheiluvaatteissa ollessani.
Farkuissa ja neuleessa huomaan näyttäväni paljon pönäkämmältä. Ilmeisesti myös miesten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan nämä kommentoijat edes kokeilleet muodokkaampia naisia...
Itse ainakin saanut pelkkää hyvää palautetta petipuuhista vaikka paino alkaa ykkösellä. Koivetkin taipuu melkein korvan taakse ;)
Luonnollisen näköinen on siis lihava ja meikattu? Tämän on pakko olla naisen tekemä porvoolainen.
Tolla eukolla on käynyt hyvä tuuri että rasva kerääntyy naisellisesti. Enpä usko että tätä ylistävää aloitusta olisi tehty samankokoisesta vyötärölihavasta jolla on valtava vatsa, pienet tissit ja ohuet reidet.
Toivottavasti ymmärrät, että suurin osa tuon kokoisista naisista ei näytä noin hyvälle.
Kovin ovat ... positiivisia ...
No onhan 175 ja 95 kiloinen jo merkittävästi lihava. Bmi joku 31.
Ap:n linkkien nainen ei ole 97 kiloa. 135 kiloa on lähempänä totuutta.