Täällä on kyllä järkyttävän paljon harhaista porukkaa
Vetääkö palsta puoleensa yksinäisiä hylkijöitä joidenka todellisuudentaju on vuorattu ajatusharhoilla vai onko minulla käynyt vain huono tuuri, että nähnyt vain näitä harhaisia kommentteja?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
No mee hittoon täältä uikuttamasta.
En tiedä miten sait sellaisen käsityksen, että tässä uikutetaan. Omasta kommentista tykkääjä.
No jos luet esimerkiksi päämedioita niin otsikoissa on joka päivä harhaisesti mm. miten Putin tekee sitä Putin tekee tätä... joka ikinen päivä...
Ap, älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi. Isosta Kirjasta.
Ovatko ne harhaiset kanssasi juuri nyt?
Sen jälkeen, kun eräästä foorumista tuli maksullinen (en tiedä onko enää) niin tänne juoksi todella iso määrä harhaisia miehiä, jotka eivät saa naisseuraa mistään muualta. Taso palstalla laski heti.
Se mikä on outoa on, että nämä miehet väittävät etteivät halua naisten seuraa tai vihaavat naisia, mutta sitten ain tulevat tänne.
Elätkö itse jossain pikkuisessa tiedekuplassa missä totuus tulee MIT:stä vai miksi todellisuus vaikuttaa sinulle harhaiselta?
Tämä palsta on oiva esimerkki miten jatkuvat säästöt terveydenhoidosta ja koulutuksesta vaikuttavat ihmisiin.
Suuri määrä hoitamattomia mielenterveyspotilaita, jotka eivät ole ikinä oppineet käyttämään äidinkieltään oikein.
Vihervassareiden tiheys on riippuvainen hoitopaikkojen kapasiteetista.
Muuan psykiatri sanoi, että onnelliset ihmiset eivät pyöri redditissä yms muissa keskustelufoorumeissa, niin onko tämä nyt niin yllättävää tietoa, että täällä ollaan harhaisia?
Vierailija kirjoitti:
Muuan psykiatri sanoi, että onnelliset ihmiset eivät pyöri redditissä yms muissa keskustelufoorumeissa, niin onko tämä nyt niin yllättävää tietoa, että täällä ollaan harhaisia?
Vaikea pala nieltäväksi veliseni/siskoseni, mutta uskon tämän olevan 99% totta. Poikkeuksia varmasti on mutta toooooodella harvassa.
Mulle riittäisi se että en olisi ollut niin laiska keräämään todisteita joistain kummallisuuksista mitä joku voi harhaisekdi väitteeksi väittää, mutta se on osa strategiaa. koska sitähän toivottaisiin että epätoivoisasti sanoisi: Iskokaa mut! Oli sellaista hakkerointia ja miutakin kummallista ja rikollista.
Mutta ei ole pakko uskoa ei ollenkaan. Siinäpähän sen toisen älykkyys testataan.
Jotkut ei alennu todistamaaan mitään. Ei ole uhrin velvollisuus. Vihjailee vaan, mutta niin että hulluksi ei voi väittää ja se päivä kun kuulevst tai tajuavst kaiken, voi mikä häpeä.
No mutta, liuan harva tsjuaa. Sen verran idareita ihmiset on keskimäärin.
Sitä melkein nauttii kun tietää olevansa oikeassa mutta sanoi: Sovitaan joo. ei mitään outoa ollut Hehheh . Ihan omia mokia kaikki. Ei mitään laitonta ja inhottavaa koskaan. Ei mitään hakkerointia. En misdään nimessä yritä väittää muuta. Ota selvää itse.
Jos henkilön olisi pitänyt tajuta voi sanoa tuon sarkastisesti tai jos henkilö mukana jutussa.
Jos taas viattomasti ei tajua mitäön, parempi vaan myötäillä: ihan tyhmänä, joo kato noin se on miten sanot.
No mee hittoon täältä uikuttamasta.