Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka juovat alkoholia nyt yksin?

Vierailija
15.11.2019 |

Mulla on mennyt kohta proseccopullo. Sitä ennen join kaksi lasia sampanjaa keskustassa shoppailureissulla.
Ois kiva jos ois seuraa :/ ainut ystäväkin vain juoksee treffeillä nykyään eikä ehdi viettämään aikaa.

N26

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos samoin.

Vierailija
62/79 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap jo heräillyt?

Kelpaisiko 40v miehen seura?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia määriä teillä, eikö tuosta tule hirveä krapula? Ja jos vastaus on, että ei, olette jo pitkällä alkoholisoitumisen tiellä. Mulla ei ole nuttura kireällä, olen vaan käynyt sen tien ja lopettanut tykkänään. Tsemppiä enivei tähänkin päivään.

Vierailija
64/79 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoisia määriä teillä, eikö tuosta tule hirveä krapula? Ja jos vastaus on, että ei, olette jo pitkällä alkoholisoitumisen tiellä. Mulla ei ole nuttura kireällä, olen vaan käynyt sen tien ja lopettanut tykkänään. Tsemppiä enivei tähänkin päivään.

Ei kai krapulaa tule jos juo, puoli pulloa viinaa tai 10-12kaljaa jonkin 6-8h aikana?

Silloinhan on melkein ajokunnossa koko ajan.

Ei mulle ainakaan tule ja en todellakaan läträä.

Viinistä en tiedä kun ei maistu.

Vierailija
65/79 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Vodkasnapsi.

Vierailija
66/79 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni sairastui eilen, meidän piti mennä yhdessä mutta lähdin yksin keskustaan. Join muutaman lasin proseccoa ja kävin syömässä pizzan. Olin takas kotona 22.30. Tylsää.

Vierailija
67/79 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin siemailen kuivaa valkoviiniä halvimmasta pahvipakkauksesta. Olen viimeksi jutellut ihmisen kanssa kasvotusten maaliskuun lopussa, jollei kaupan myyjien fraaseja oteta lukuun. Olen työtön, yksinäinen ja itsetuhoinen, ollut jo muutaman vuoden. En ole tottunut siihen, että olen yhteiskunnassa hyödytön ja sukulaisille ja tuttaville pelkkä riesa.

Olen katsellut Huuhkaja-ottelun ja vanhojen musiikkivideoiden lisäksi Facebook-ryhmistä koirien kuvia ja toivonut, että minulla olisi varaa ottaa ikioma karvaturri, sellainen keskikokoinen kotikoira-rekikoira, jollaisia minulla oli nuorena. Koirat eivät välitä siitä, että niiden ihminen on epäonnistunut kaikessa, mitä on elämässään yrittänyt.

Olisi niin mukavaa kuulua yhteiskuntaan. Niin ei enää kuitenkaan käy. Palstakin menee kiinni juuri silloin, kun juttukaverin tarve olisi suurin.

Enkä muuten ole edes itsesäälin vallassa, vaikka kuulostankin siltä.

Niin että jos joku tulisi ja fiksaisi tämän asian sinun puolestasi? Ei vitsi kannattaa taas minun maksaa pienipalkastani verot...

Vierailija
68/79 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen join vapaapäivinä yksin cavaa tai skumppaa. Nyt olen raitistunut. Samoin mieheni. Totaalinen elämänmuutos.

Hemmottelen itseäni ja miestäni keittämällä tummapaahtoista kahvia. Shoppailemme kaupasta herkkuruokia lauantain kunniaksi.

Iltaisin tissuttelemme limsaa tai kivennäisvettä rakkaani kanssa.

Sen voin sanoa, että alkoholi ei poista yksinäisyyttä ja tuo vaan ylimääräisiä kaloreita vyötärölle.

En minä AP:tä tuomitse. Jokainen taplaa tyylillään.

Vierailija
69/79 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen join vapaapäivinä yksin cavaa tai skumppaa. Nyt olen raitistunut. Samoin mieheni. Totaalinen elämänmuutos.

Hemmottelen itseäni ja miestäni keittämällä tummapaahtoista kahvia. Shoppailemme kaupasta herkkuruokia lauantain kunniaksi.

Iltaisin tissuttelemme limsaa tai kivennäisvettä rakkaani kanssa.

Sen voin sanoa, että alkoholi ei poista yksinäisyyttä ja tuo vaan ylimääräisiä kaloreita vyötärölle.

En minä AP:tä tuomitse. Jokainen taplaa tyylillään.

Mitä teet työksesi? Et vissiin mitään kaloreita kuluttavaa.

Vierailija
70/79 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin siemailen kuivaa valkoviiniä halvimmasta pahvipakkauksesta. Olen viimeksi jutellut ihmisen kanssa kasvotusten maaliskuun lopussa, jollei kaupan myyjien fraaseja oteta lukuun. Olen työtön, yksinäinen ja itsetuhoinen, ollut jo muutaman vuoden. En ole tottunut siihen, että olen yhteiskunnassa hyödytön ja sukulaisille ja tuttaville pelkkä riesa.

Olen katsellut Huuhkaja-ottelun ja vanhojen musiikkivideoiden lisäksi Facebook-ryhmistä koirien kuvia ja toivonut, että minulla olisi varaa ottaa ikioma karvaturri, sellainen keskikokoinen kotikoira-rekikoira, jollaisia minulla oli nuorena. Koirat eivät välitä siitä, että niiden ihminen on epäonnistunut kaikessa, mitä on elämässään yrittänyt.

Olisi niin mukavaa kuulua yhteiskuntaan. Niin ei enää kuitenkaan käy. Palstakin menee kiinni juuri silloin, kun juttukaverin tarve olisi suurin.

Niin että jos joku tulisi ja fiksaisi tämän asian sinun puolestasi? Ei vitsi kannattaa taas minun maksaa pienipalkastani verot...

Miten noin idiootti on onnistunut saamaan työpaikan? Normaalilla järjellä varustettu ymmärsi kyllä tuon kommentin luettuaan, ettei kirjoittaja ole millään tavalla työttömyyteensä tyytyväinen, eikä ole halunnut tuollaista tilannetta. 

Vierailija
71/79 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni ei tosiaan ole lainkaan fyysistä, vaan pelkästään aivotyöskentelyä ja ihmisten kohtaamista vaativaa hommaa.

Vierailija
72/79 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten noin idiootti on onnistunut saamaan työpaikan? Normaalilla järjellä varustettu ymmärsi kyllä tuon kommentin luettuaan, ettei kirjoittaja ole millään tavalla työttömyyteensä tyytyväinen, eikä ole halunnut tuollaista tilannetta. 

Nyt ymmärsit hieman väärin. Se, että hän on tyytymätön, on ilmiselvää. Se, kenen vastuulla ongelma on, ei hänelle ole. Get it?

Vierailija
73/79 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on mielenkiintoinen, tiukasti oman navan ympärillä pyörivä ajatusmaailma, kun toisen ihmisen yksinäisyydestä ja koirakaverin kaipuusta löydät kommentoinnin aiheeksi vain oman palkkasi.

Olen hakenut satoja ja taas satoja työpaikkoja niin, että TE-virkailija jo moitti minua liian epätoivoiseksi työnhakijaksi. En viitsi avata sinulle asiaa tämän enempää. Saisit hävetä, mutta et taida osata.

Vierailija
74/79 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ostit?

Valkoisen kauluspaidan ja hajuveden. Niin ja kaksi pulloa proseccoa. Hemmottelin itseäni tähän suruun ja kun palkkapäiväkin vielä on.

Ap

vmp

Vierailija
75/79 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap jo heräillyt?

Kelpaisiko 40v miehen seura?

Heräsin aamulla klo 9 ja kävin kirjastossa sekä syömässä vanhempieni kanssa. Juuri tulin kotiin.. :) mietin, mitä tekisin illalla. Oletko Helsingistä?

Ap

Vierailija
76/79 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut krapulaa kun muistaa syödä ja juoda reilusti ennen nukkumista ja ottaa buranaa.

Vierailija
77/79 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko huppu heiluu AP???

Vierailija
78/79 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massive attackin videossa Live with me muija juo yksin ja tekee hurjan stuntin.

Vierailija
79/79 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkua, Rocky V telkussa, suunnittelen ensi vuodeksi matkaa Auschwitchiin.