Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka juovat alkoholia nyt yksin?

Vierailija
15.11.2019 |

Mulla on mennyt kohta proseccopullo. Sitä ennen join kaksi lasia sampanjaa keskustassa shoppailureissulla.
Ois kiva jos ois seuraa :/ ainut ystäväkin vain juoksee treffeillä nykyään eikä ehdi viettämään aikaa.

N26

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä soi Marilyn Manson ja viiniä juon. Anteeksi naapurit.

Vierailija
22/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon yksin punaviiniä, mutta mies kyllä lojuu tuossa vieressä. Hänellä aikainen herätys huomenna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ostit?

Valkoisen kauluspaidan ja hajuveden. Niin ja kaksi pulloa proseccoa. Hemmottelin itseäni tähän suruun ja kun palkkapäiväkin vielä on.

Ap

Ai mihin suruun? T. N50+

Niin yksinäinen olo :( Töissä menee hyvin, mutta olen aivan kamalan yksinäinen.

Ap

Ai niinkö. Mut hienoa että töissä menee hyvin, ja oon ihan varma, että löydät vielä ystäviä. Älä lakkaa yrittämästä, elämällä on tapana yllättää mukavasti joskus :) Asuttaispa samoilla nurkilla niin oltais jo baarissa :) ps. ootko sama joka kirjoittaa tuolla mielikuvitusmiehestä.. ? T.N50+

Olen sama! hauskaa, että huomasit :D Asun Helsingissä.

Ap

Vierailija
24/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ouh jeah! Huuuhkajat go go !!!! No joo. Lonkero, muutama olut, viskii.... täs fiilistelen. Koht varmaan uni tulla saa. Naisystävä reissussa 2 viikkoo. Heräsin jo 4.45.

25/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaista viintä lasissa ja musta kissa sylissä.

Vierailija
26/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulut kirjoitti:

Nimimerkistäsi tuli mieleen, että meillä on työpaikan pikkujoulut ensi perjantaina.. en ole vielä päättänyt, menenkö.

Vierailija
27/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujoulut kirjoitti:

Nimimerkistäsi tuli mieleen, että meillä on työpaikan pikkujoulut ensi perjantaina.. en ole vielä päättänyt, menenkö.

Minä nolaan aina itseni pikkujouluissa joten taidan tänä vuonna olla menemättä.

Vierailija
28/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin juon punaviiniä yksin kotona.

Olis vähän ollut haluja tehdäkin tänään jotain vaan niimpä jäi taas tekemättä.

Vierailija
29/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schlenkerla Urbockia (savuolutta) menee kolmatta pulloa. Pari blended-viskiä meni ruokaa laittaessa. Ei enempää tänään.

Vierailija
30/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Yksin. Ihanaa. Joskus parasta kalsarikännäillä omassa parhaassa seurassa. Rankka työ, aina ei jaksa ihmisiä. Aloitin jo iltapäivästä, kuunnellu musaa ja sisustellu. Puhelin äänettömällä. Yleensä menee ihan aamuun asti, koska on vaan niin mukavaa!

Vierailija
31/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo punkkua meni jo. Avasin just toisen. Huomenna sama kuvio. Yritän juoda arkisin vähän vähemmän. Elämä on stressaavaa mutta tylsää. Juominen auttaa!

Vierailija
32/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin juon pullon kirkasta niin ei tule krapulaa huomenna. 

Vierailija
33/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join pari Stellaa, kun katsoin Suomen peliä. Nyt syön jogurttia :)

M30

Vierailija
34/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Yksin. Ihanaa. Joskus parasta kalsarikännäillä omassa parhaassa seurassa. Rankka työ, aina ei jaksa ihmisiä. Aloitin jo iltapäivästä, kuunnellu musaa ja sisustellu. Puhelin äänettömällä. Yleensä menee ihan aamuun asti, koska on vaan niin mukavaa!

Täydelliseltä kuulostaa! Täytyy vaihtaa nappikuulokkeisiin, ettei naapurit häiriinny mun Marilyn Mansonin luukutuksesta.

Vierailija
35/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullo punkkua meni jo. Avasin just toisen. Huomenna sama kuvio. Yritän juoda arkisin vähän vähemmän. Elämä on stressaavaa mutta tylsää. Juominen auttaa!

Ap täällä miettii avaisiko tuon toisen pullon proseccoa

Vierailija
36/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ostit?

Valkoisen kauluspaidan ja hajuveden. Niin ja kaksi pulloa proseccoa. Hemmottelin itseäni tähän suruun ja kun palkkapäiväkin vielä on.

Ap

Ai mihin suruun? T. N50+

Ap

Ai niinkö. Mut hienoa että töissä menee hyvin, ja oon ihan varma, että löydät vielä ystäviä. Älä lakkaa yrittämästä, elämällä on tapana yllättää mukavasti joskus :) Asuttaispa samoilla nurkilla niin oltais jo baarissa :) ps. ootko sama joka kirjoittaa tuolla mielikuvitusmiehestä.. ? T.N50+

Ap

No hki myös :) meillä on hiukan ikäeroa, mutta en ole sen ikinä antanut haitata. En ole aivan tavan muori persoonaaltani ja just työelämässä nautin kovasti myös nuorempien seurasta. Mielikuvitusmies on varmaan ihan yhtä kiva kuin sinäkin. Kerrohan, onko hänellä esikuvaa vai onko hän täsmälleen omien unelmiesi mukainen?

Vierailija
37/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä miettii avaisiko tuon toisen pullon proseccoa

Anna mennä, korkkasin juuri 2. cavan. T. N50+

Vierailija
38/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon tänään että huomenna. Viiniä täytyy hakea huomenna lisää sillä tänään menee luultavasyi kaikki.

Vierailija
39/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ostit?

Ap

Ai mihin suruun? T. N50+

Ap

Ap

No hki myös :) meillä on hiukan ikäeroa, mutta en ole sen ikinä antanut haitata. En ole aivan tavan muori persoonaaltani ja just työelämässä nautin kovasti myös nuorempien seurasta. Mielikuvitusmies on varmaan ihan yhtä kiva kuin sinäkin. Kerrohan, onko hänellä esikuvaa vai onko hän täsmälleen omien unelmiesi mukainen?

Niinkö? :) Mä myös nautin vanhempien seurasta. Työpaikalta mulla on kaksi oikein mukavaa naistuttua. Yhden kanssa ollaan oltukin lasillisilla muutaman kerran ja mukavaa on ollut :)

Oletko nähnyt Joker-elokuvaa? Olen aivan korviani myöten ihastunut siihen. Mulla on näitä mielikuvitusrakkaita ollut aina..

Vaikutat todella mukavalta ja olisin kyllä valmis tapaamaan! :D

Ap

Vierailija
40/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja N50+ kuitenkin työtuttuja?olisi aika sattuma!