Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka juovat alkoholia nyt yksin?

Vierailija
15.11.2019 |

Mulla on mennyt kohta proseccopullo. Sitä ennen join kaksi lasia sampanjaa keskustassa shoppailureissulla.
Ois kiva jos ois seuraa :/ ainut ystäväkin vain juoksee treffeillä nykyään eikä ehdi viettämään aikaa.

N26

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin siemailen kuivaa valkoviiniä halvimmasta pahvipakkauksesta. Olen viimeksi jutellut ihmisen kanssa kasvotusten maaliskuun lopussa, jollei kaupan myyjien fraaseja oteta lukuun. Olen työtön, yksinäinen ja itsetuhoinen, ollut jo muutaman vuoden. En ole tottunut siihen, että olen yhteiskunnassa hyödytön ja sukulaisille ja tuttaville pelkkä riesa.

Olen katsellut Huuhkaja-ottelun ja vanhojen musiikkivideoiden lisäksi Facebook-ryhmistä koirien kuvia ja toivonut, että minulla olisi varaa ottaa ikioma karvaturri, sellainen keskikokoinen kotikoira-rekikoira, jollaisia minulla oli nuorena. Koirat eivät välitä siitä, että niiden ihminen on epäonnistunut kaikessa, mitä on elämässään yrittänyt.

Olisi niin mukavaa kuulua yhteiskuntaan. Niin ei enää kuitenkaan käy. Palstakin menee kiinni juuri silloin, kun juttukaverin tarve olisi suurin.

Enkä muuten ole edes itsesäälin vallassa, vaikka kuulostankin siltä.

Vierailija
42/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujoulut kirjoitti:

Punaista viintä lasissa ja musta kissa sylissä.

Nimimerkistäsi tuli mieleen, että meillä on työpaikan pikkujoulut ensi perjantaina.. en ole vielä päättänyt, menenkö.

Ei kannata. Työt työnä ja vapaa-aika erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaa kuoharia tässä työprojektin lomassa. Taidan siirtyä nyt vähitellen viihteen puolelle, ottaa toisen lasillisen ja tutkailla Spotifyn tarjontaa.

Ap:lle mukavaa iltaa, ehkä sinne viihteelle N50+:n kanssa?

Vierailija
44/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin siemailen kuivaa valkoviiniä halvimmasta pahvipakkauksesta. Olen viimeksi jutellut ihmisen kanssa kasvotusten maaliskuun lopussa, jollei kaupan myyjien fraaseja oteta lukuun. Olen työtön, yksinäinen ja itsetuhoinen, ollut jo muutaman vuoden. En ole tottunut siihen, että olen yhteiskunnassa hyödytön ja sukulaisille ja tuttaville pelkkä riesa.

Olen katsellut Huuhkaja-ottelun ja vanhojen musiikkivideoiden lisäksi Facebook-ryhmistä koirien kuvia ja toivonut, että minulla olisi varaa ottaa ikioma karvaturri, sellainen keskikokoinen kotikoira-rekikoira, jollaisia minulla oli nuorena. Koirat eivät välitä siitä, että niiden ihminen on epäonnistunut kaikessa, mitä on elämässään yrittänyt.

Olisi niin mukavaa kuulua yhteiskuntaan. Niin ei enää kuitenkaan käy. Palstakin menee kiinni juuri silloin, kun juttukaverin tarve olisi suurin.

Voi sinua :( Olisiko mahdollista adoptoida koiratalosta tmv?

Vierailija
45/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkujoulut kirjoitti:

Nimimerkistäsi tuli mieleen, että meillä on työpaikan pikkujoulut ensi perjantaina.. en ole vielä päättänyt, menenkö.

Ei kannata. Työt työnä ja vapaa-aika erikseen.

Tämäpä.. mä möläytän aina jotain noloa kännissä ja sitten saa hävetä työpaikalla.

Vierailija
46/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi. Viini virtaa ja Netflix kamuna.

Vierailija
47/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkujoulut kirjoitti:

Minä nolaan aina itseni pikkujouluissa joten taidan tänä vuonna olla menemättä.

95% väestä "nolaa" itsensä aina pikkujouluissa. Senkun menet vaan ja pidät hauskaa :)

Vierailija
48/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi giniä tonikilla otettu ja paljon jäitä. Jäät vielä sulamattomana lasissa.

Tekis mieli lisää, mutta maksa ei ehkä enää tykkää. Kai se tältä illalta jää tähän. Huomenna toistan saman. Olisi kiva taas pitää tipatonta, viimeksi alkukesästä.

N 50 +.

Vierailija
49/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, punkku ja netflix nykyään parhaat kaverini. Vietetään laatuaikaa yhdessä joka ilta. Ihmiset eivät ehdi enää tavata toisiaan vapaa-ajalla. Lapset ja varsinkin niiden kuskaaminen! vie kaiken ajan. Meneehän se elämä näinkin.

Vierailija
50/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin tänään 3l viinitonkan

Vierailija
51/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, punkku ja netflix nykyään parhaat kaverini. Vietetään laatuaikaa yhdessä joka ilta. Ihmiset eivät ehdi enää tavata toisiaan vapaa-ajalla. Lapset ja varsinkin niiden kuskaaminen! vie kaiken ajan. Meneehän se elämä näinkin.

Sanos muuta. Onko Netflix-suosituksia?

Vierailija
52/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua :( Olisiko mahdollista adoptoida koiratalosta tmv?

Adoptoisin niin mielelläni, mutta ongelma on se, että koirasta koituu yllättäviäkin kuluja, jotka saattavat nousta satoihin euroihin. Kun olin töissä - yrittäjänä - olin sitä mieltä, että koiran ottaminen olisi koiralle epäreilua epäsäännöllisten työrupeamien vuoksi. Nyt, kun aikaa olisi 24/7, en uskalla ottaa koiraa, koska omakin elämäni ja toimeentuloni on ohuen langan varassa.

Lähellä olevissa eläintarvikepuodeissa järjestettiin alkusyksystä teemapäiviä, joina sai käydä tutustumassa juuri siihen rotuun, joka minulle on rakas. Mieleni teki mennä halaamaan koiria, mutta tiesin, että jos pääsisin niiden lähelle, istuisin lattialle, ottaisin yhden koiran syliini, rupeaisin itkemään ja kieltäytyisin antamasta koiraa takaisin ennen sulkemisaikaa. Ei niin voi tehdä. :(

Vierailija
53/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasin tänään 3l viinitonkan

Vähän harmittaa etten ostanut 3l tonkkaa vaan kaksi plo kuoharia. No, huomenna ehtii hakea lisää.

Vierailija
54/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis mieli lisää, mutta maksa ei ehkä enää tykkää. Kai se tältä illalta jää tähän. Huomenna toistan saman. Olisi kiva taas pitää tipatonta, viimeksi alkukesästä.

N 50 +.

Alkaako nimesi T-kirjaimella?

Vierailija
55/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 50 +.

Ei maksa nau’u vielä noin vähästä. Anna mennä vaan.

Terveisin se kuivaa kuoharia naukkaileva työnarkkis, joka lopettaa työt just nyt. Kolmas kuoharilasillinen harkinnassa.

Vierailija
56/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 50 +.

Terveisin se kuivaa kuoharia naukkaileva työnarkkis, joka lopettaa työt just nyt. Kolmas kuoharilasillinen harkinnassa.

Vasta kolmas? :P

Vierailija
57/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 50 +.

Joo, mutta kesä meni siinä, että yksi Ballet pullo olikin vasta alkupala. Nyt pitäis vähän kituuttaa, jotta jouluna lomalla taas jaksaa.

N 50 ja risat

Vierailija
58/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 50 +.

Vasta kolmas? :P

Vasta. Mutta iltahan on vielä nuori.

Vierailija
59/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixin sodan aikaa katselen. Punkku sopii tunnelmaan erinomaisesti!

Vierailija
60/79 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä!