Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sinulla on nyt paha mieli?

Vierailija
15.11.2019 |

-

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun en pysty unohtamaan erästä miestä, rakkaus oli yksipuolista.

Vierailija
2/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsaa tulee housuihin. Mies on ilkeä. Ikävä toista miestä jota en uskalla lähestyä. Ahmin ahdistukseen. On tässä muutakin, mutta näille periaatteessa voisin tehdä jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB loppui.

Vierailija
4/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sammui taas.

Vierailija
5/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa alkaa flunssa.

Vierailija
6/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paha mieli siitä kun pari päivää sitten irti ollut iso koira hyökkäsi oman pienen koirani kimppuun...nyt tämä pikku kirppuni on täysin järkyttynyt kun kohdalle sattuu iso koira. Aikaisemmin koira oli erityisen sosiaalinen kaikkien koirien kanssa.

Ja paha mieli siitä etten iskänä voinut tarpeeksi suojella pikku prinsessaani. 

M46

Vierailija
7/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin sovittu miehen kanssa vauva-arkeen yhteistä aikaa tähän perjantai-iltaan, mutta nyt se nukahti tonne makkariin poikia nukuttaessaan. Ei vielä edes tiedä, että Suomi voitti.

Noh, tavallaan aika söpöäkin. Tätä tää nyt on.

Vierailija
8/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin vähän huonosti ja nyt turvottaa ☹️

Vierailija
9/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi lähettää tärkeälle ystävälle viestiä kivoista asioista mitä tänään on tapahtunut. Kaikille muille, mutta en juuri hänelle. Boulevard of broken heart :(

Vierailija
10/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli tulossa työmatkalta ja ilmoitti tietyn ajan, milloin olisi kotona. Ei kuitenkaan tullut silloin kotiin, vaan oli mennyt kaljalle. Tätä hän ei kuitenkaan ilmoitranut minulle. Olin huolissani, että hän on joutunut onnettomuuteen. Vähän aikaa sitten tuli kotiin. En jaksa tuollaista välinpitämättömyyttä.

Vierailija
11/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinulla on pienet tissit, ja ukkelisi on melunnut niitä sen verran kovasti että koko tienoo tietää siitä. Sitten kakarasi yrittää laittaa sen muiden syyksi, (kun tätäsitten toistetaan).

Toisaalta sitten muihinkin häintöihis kun ulkopuolinen mies puuttuu, levitätä tästä moniongelmaista ja muuta millä yritätä omat ongelmasi transitoida muiden syyksi. On vielä kersoja pitänyt tehdä joille voi traumansa opettaa..

Sillä ei ole mitään tekemistä jonkun muun naisenknassa, sitäpaitsi mitä s roikut muiden asioissa kun omat ongelmat ovat noin pahoja?

pst. ulkopuolisen asioinnit joidenkin kanssa eivät ole esim. kakarasi tai mamin asioita,käsitätkö? kansliaan lähtee joka tapauksessa dokumenttia.

muuten jos jollain on kova kaipuu jotain miestä, ota yhteyttä siihen mieheen. häiriköinti ja tahallinen ärsyttäminen ei toimi.

Vierailija
12/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin vähän huonosti ja nyt turvottaa ☹️

Jos kauppa on vielä auki niin Activiaa!

Vierailija
13/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paha mieli siitä kun pari päivää sitten irti ollut iso koira hyökkäsi oman pienen koirani kimppuun...nyt tämä pikku kirppuni on täysin järkyttynyt kun kohdalle sattuu iso koira. Aikaisemmin koira oli erityisen sosiaalinen kaikkien koirien kanssa.

Ja paha mieli siitä etten iskänä voinut tarpeeksi suojella pikku prinsessaani. 

M46

Teit kai rikosilmoituksen? Minulla kävi noin, joku apina piti piskiään vapaana ja sieltähän se kapinen elukka ravitti pentuni kimppuun. Huusin kuin hinaaja, että kenen saatanan debiilin tappajahirviö on vapaana. Muitakin ohikulkijoita oli sopivasti, kaikki kuulivat/näkivät. No sieltä vaapotti joku äijä känisten, ettei ”meidän Peku yleensä ikinä”. Huusin että kiinnostaa jumalauta ihan hirveästi, nyt sinä vastuuton kuonakasa maksat, ja koiranraatosi kuolee! Meni perille!

Korvauksia odotellessa!

14/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löin pääni siivotessani. Olin jättänyt keittiön kaapinoven auki ja kolautin pääni siihen, kun nousin ylös. Pitkästä aikaa itkin fyysisen kivun takia. Kolaus oli aika kova, jouduin ottamaan särkylääkkeen. Toisaalta tämä ei ole kovin suuri paha mieli, kun syy on selkeä. Olisi kuitenkin ollut kivempi viettää perjantai-ilta ilman tällaista välikohtausta heh.

Vierailija
15/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyydestä. Ja tämä alkoholi vain lisää sitä surua. On mulla mun mielikuvitusmies vierelläni.. mutta ... niin.

N26

Vierailija
16/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta päivää mennyt etten ole saanut yhtään mitään aikaan, siis en yhtään mitään. Herännyt, syönyt, katsonut jotain tvsarjoja, palstaillut, pelannut. Unirytmi aivan hui hai, viideltä aamulla nukkumaan, iltapäivällä ylös.

Olen keski-ikäinen ja elänyt muutaman päivän kuin joku teinijonne.

Vierailija
17/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain huonon arvosanan avoimen yo:n kurssista

ja olen yksinäinen.

Vierailija
18/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että joku jatkuvasti lähettää viruksen puhelimeen ja seuraa elämää, vaihtamalla (numeron/puhelimen) pääsisin eroon mutta helkutti haluan tietää syyn tuolle käytökselle, koska omalla järjellä en sitä pysty selittämään, ideoita millainen ihminen toimii noin ja miksi? Mitä siitä saa kun yrittää lannistaa jonkun?

Vierailija
19/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyyden takia...

Vierailija
20/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyydestä. Ja tämä alkoholi vain lisää sitä surua. On mulla mun mielikuvitusmies vierelläni.. mutta ... niin.

N26

Mielikuvitusmies??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä