Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sinulla on nyt paha mieli?

Vierailija
15.11.2019 |

-

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taisikin vain käyttää hyväksi tai ainakaan ei lainkaan tiedä, miten toista ihmistä pitäisi kohdella. Olisihan ne varoitusmerkit pitänyt nähdä, mutta päätin olla niille sokea. Lisäksi mies ei nyt tämän ymmärrettyäni luovuta, että saisin käsitellä pettymykseni ja jatkaa eteenpäin. Mankuu takaisin ja kohta tuottaa taas samanlaisen pettymyksen.

Vierailija
42/46 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyydestä. Ja tämä alkoholi vain lisää sitä surua. On mulla mun mielikuvitusmies vierelläni.. mutta ... niin.

N26

Miksi juot alkoholia? Tuskin yllätyksenä tuli, että surua ei voi hukuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Hieman risoo tuo että palautukset lopetettiin jonkin keppostelun takia millä ei ole mitään yhteyttä mihinkään.

Vierailija
44/46 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yksinäinen ja haavoittuvainen olo. Niin yksinäinen että minua voisi nyt käyttää kuka vaan miten vaan hyväksi ja suostuisin kaikkeen. Kauhea olo ja tästä päivästä tulee taas ihan samanlainen kuin kaikista muistakin päivistä😔

Sama. Vaikka ehkä mitättömyys on mulla suurempi kokemus kuin yksinäisyys. Saisipa olla tarpeellinen ja tehdä jotain hyödyllistä. En vain pääse sinne vaikka kuinka yritän, ei jaksaisi yrittää. Olisi taitoja joita käyttää muiden hyväksi, muttei keinoja miten käytännössä päästä niitä hyödyntämään.

45/46 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin poikaani ://

Vierailija
46/46 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On yksinäinen ja haavoittuvainen olo. Niin yksinäinen että minua voisi nyt käyttää kuka vaan miten vaan hyväksi ja suostuisin kaikkeen. Kauhea olo ja tästä päivästä tulee taas ihan samanlainen kuin kaikista muistakin päivistä😔

Sama. Vaikka ehkä mitättömyys on mulla suurempi kokemus kuin yksinäisyys. Saisipa olla tarpeellinen ja tehdä jotain hyödyllistä. En vain pääse sinne vaikka kuinka yritän, ei jaksaisi yrittää. Olisi taitoja joita käyttää muiden hyväksi, muttei keinoja miten käytännössä päästä niitä hyödyntämään.

Haluaisitko kertoa vähän tarkemmin. Missä asiassa haluaisit olla tarpeellinen ja hyödyllinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän