Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sinulla on nyt paha mieli?

Vierailija
15.11.2019 |

-

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paha mieli siitä kun pari päivää sitten irti ollut iso koira hyökkäsi oman pienen koirani kimppuun...nyt tämä pikku kirppuni on täysin järkyttynyt kun kohdalle sattuu iso koira. Aikaisemmin koira oli erityisen sosiaalinen kaikkien koirien kanssa.

Ja paha mieli siitä etten iskänä voinut tarpeeksi suojella pikku prinsessaani. 

M46

Mullekin tuli tästä nyt paha mieli 😑 Enkä yleensä ees tykkää koirista.

Vierailija
22/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten negatiivisuudesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paha mieli siitä, että maailma ei ole kaikille oikeudenmukainen ja pahakaan ei saa aina palkkaansa.

Kiitollinen taas siitä, että mulla on asiat aika jees ja oon hetkittäin jopa onnellinen.

Vierailija
24/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyydestä. Ja tämä alkoholi vain lisää sitä surua. On mulla mun mielikuvitusmies vierelläni.. mutta ... niin.

N26

Mielikuvitusmies??

Ääliö trolli puhelin ja vauva sillä on vierellä saa lohtua kyttäämällä muita.

Trolli tiesitkö että tuo mielikuvitusmies on kirjasta? Etpä varmaan koska sen sijaan että lukisit kyttäät ja pilkkaat muita.

Vierailija
25/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyydestä. Ja tämä alkoholi vain lisää sitä surua. On mulla mun mielikuvitusmies vierelläni.. mutta ... niin.

N26

Mielikuvitusmies??

Ääliö trolli puhelin ja vauva sillä on vierellä saa lohtua kyttäämällä muita.

Trolli tiesitkö että tuo mielikuvitusmies on kirjasta? Etpä varmaan koska sen sijaan että lukisit kyttäät ja pilkkaat muita.

En kyllä tajunnut nyt yhtään mitä selität

Vierailija
26/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että joudun maksamaan perinnöstä minua kohtaan inhottavasti toimineelle leskelle tasinkona rahaa, joka ei hänelle kuuluisi, koska se on sukuni perintöä.

Vierailija
27/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paha mieli siitä, että maailma ei ole kaikille oikeudenmukainen ja pahakaan ei saa aina palkkaansa.

Kiitollinen taas siitä, että mulla on asiat aika jees ja oon hetkittäin jopa onnellinen.

Tuo on vain sinun illuusiosi asiassa. Et sinä ole mikään jumala maan päällä, joka näkisi kaikkien asioiden sisään ja voi tuomita toisia pahoiksi. Ns. paha ihminen on usein kärsinyt ihan hirvittävästi ja hyvillä on hyvä olla. Vai miten voi muka olla paha olla, jos on hyvä ihminen, selittäisitkö? Silloin kuuluu olla rauha sielussa, vaikka tulisikin vastoinkäymisiä.

Vierailija
28/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vain sinun illuusiosi asiassa. Et sinä ole mikään jumala maan päällä, joka näkisi kaikkien asioiden sisään ja voi tuomita toisia pahoiksi. Ns. paha ihminen on usein kärsinyt ihan hirvittävästi ja hyvillä on hyvä olla. Vai miten voi muka olla paha olla, jos on hyvä ihminen, selittäisitkö? Silloin kuuluu olla rauha sielussa, vaikka tulisikin vastoinkäymisiä.

Sivusta mutta psykopaateilla on yleensä aika hyvä olla kun ei omatunto kolkuta.

Ihmisillä yleensä on tunteet, ne hyvä ja huonot, joten aina ei voi olla hyvä olla. Kukaan ei toimi täydellisesti ja juuri omantunnon ja empatian takia ihmiset oppii virheistä oppii olemaan satuttamatta muita ja katumaan satutettuja.

Vierailija
29/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä unta ex-ihastuksestani ja suutelimme siinä. Aamulla tietenkin tajusin sen olevan vain unta :(

Vierailija
30/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suostunut kaverini kanssa hotellireissulle, jonne en oikeastaan jaksaisi yhtään mennä. Vituttaa kun haluaisin vain olla ja rötvätä kotona. Nyt ainoa vapaapäivä menee kaverin paatosta ja kuorsausta kuunnellessa. En enää ikinä sovi mitään menoja enkä lupaa mennä minnekään kenenkään kanssa, kunhan tästä selviydyn.

Vierailija
31/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas kissavanhus täytyy lopettaa 💔

Vierailija
32/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna töihin kello 7.00. Hyi.

Vierailija
33/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin viime yönä unta ex-ihastuksestani ja suutelimme siinä. Aamulla tietenkin tajusin sen olevan vain unta :(

Minulla oli myös samanlainen uni viime yönä. Istuin tämän ihastukseni kanssa samaan autoon ja suutelimme kiihkeästi. Sanoin ihastukselleni että rakastan häntä ja hän vastasi, että hän rakastaa minua. Olin niin onnellinen.

Mutta se oli vain unta. En ole nähnyt häntä kohta kolmeen kuukauteen.

Vierailija
34/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas kissavanhus täytyy lopettaa 💔

Kisut <3 ;(

Vierailija
35/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksinäinen olo. Olen sairaana ja se harmittaa, haluaisin mennä töihin jo. Tuntuu etten osaa tukea lastani oikein ja se tuntuu pahalta. Ei taidot riitä vaikka kovasti rakastan. Mietityttää että tätäkö se tulee aina olemaan, vaikeuksissa räpiköimistä.

Vierailija
36/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suren sitä, että yksi ystävä on etääntynyt masennuksensa vuoksi ja toisen kanssa vuorovaikutus latistui hänen aivoinfarktinsa jälkeen. En voi näiltä ihmisiltä vaatia enempää, mutta kaipaan sitä mitä oli ennen.

Vierailija
37/46 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun aikuinen on nimitellyt lastani koulussa. Asiaa on selvitetty syksyn aikana, ja aikuinen on myöntänyt tämän, mutta aina uudelleen asia nousee lapsen puheissa esille. Lapseni on ihan tavallinen koululainen.

Vierailija
38/46 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksinäinen ja haavoittuvainen olo. Niin yksinäinen että minua voisi nyt käyttää kuka vaan miten vaan hyväksi ja suostuisin kaikkeen. Kauhea olo ja tästä päivästä tulee taas ihan samanlainen kuin kaikista muistakin päivistä😔

Vierailija
39/46 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtiessäni eilen töistä omistajan vaimo pyysi minua viemään laiskat pentunsa uimahalliin kun eivät tahdo mennä pyörillä. Oli sir pakko viedä.

Vierailija
40/46 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paha mieli siitä kun pari päivää sitten irti ollut iso koira hyökkäsi oman pienen koirani kimppuun...nyt tämä pikku kirppuni on täysin järkyttynyt kun kohdalle sattuu iso koira. Aikaisemmin koira oli erityisen sosiaalinen kaikkien koirien kanssa.

Ja paha mieli siitä etten iskänä voinut tarpeeksi suojella pikku prinsessaani. 

M46

Ei hätää, koirallasi on ihanan kuuloinen omistaja ja toipuu tuota pikaa järkytyksestään <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi