Tunnustus: manipuloin ihastukseni kanssani parisuhteeseen
Lyhyestä virsi kaunis: olen kaukana hänen "tasostaan", ja hän tiesi sen. Olosuhteiden pakosta joutui olemaan kanssani paljon tekemisissä. Aloin tahallisesti nakertaa hänen itsetuntoaan. Pieni piikki siellä, toinen täällä, sopivan huomaamattomasti. Aika äkkiä se alkoi tepsiä. Alkoi epäillä omaa tasoaan, kun minä (alempitasoinen) osoitin, ettei hän ole mitenkään kummoinen. Lopulta se olin minä, joka sai torjua hänet muutaman kerran (tiesin, ettei hän luovuta). Hän on riippuvainen kehuistani, ja siksi saan manipuloitua hänen mielialojaan ihan miten lystään. Nyt kun valloitus on tehty, en oikeastaan halua häntä enää. Tavalliset ihmiset nyt vaan ovat tosi tylsiä. Olen jo väläytellyt eron mahdollisuutta, ja hän on ihan hajalla siitä. Nautin.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kaunis nainen ja välillä tulee näitä "negaajia" vastaan. Kavereiden kanssa naureskellaan näille.
Kun niiden temput ei tehoa, ovat ihan paniikissa, kun niiden jutuille vaan naureskelee ja toivottaa hyvät jatkot.
Kun nainen kohtaa hyvän tai komean negaajan, sanoo hän että miehessä pitääkin olla vastusta. Vain rumiluksille ja sosiaalisesti kömpelöille ressukoille naiset antavat huonoa palautetta. Ei mitään uutta auringon alla siis.
Kaikki normaalit ihmiset etsivät tasapainoista parisuhdetta eikä mitää "haastetta". Yksikin "muka hyvin piiloteltu piikki" uudelta tuttavuudelta ja etsin normaalia hyväntahtoista seuraa.
Oikein! Kerrasta poikki vaan, säästyy paljolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kaunis nainen ja välillä tulee näitä "negaajia" vastaan. Kavereiden kanssa naureskellaan näille.
Kun niiden temput ei tehoa, ovat ihan paniikissa, kun niiden jutuille vaan naureskelee ja toivottaa hyvät jatkot.
Kun nainen kohtaa hyvän tai komean negaajan, sanoo hän että miehessä pitääkin olla vastusta. Vain rumiluksille ja sosiaalisesti kömpelöille ressukoille naiset antavat huonoa palautetta. Ei mitään uutta auringon alla siis.
Kaikki normaalit ihmiset etsivät tasapainoista parisuhdetta eikä mitää "haastetta". Yksikin "muka hyvin piiloteltu piikki" uudelta tuttavuudelta ja etsin normaalia hyväntahtoista seuraa.
No jaa. Eivät "kilt timiehet" silti tule koskaan olemaan hottia naisten silmissä. Jos ei uskalla "antaa sitä vastusta" tai ei omaa vahvaa persoonaa/freimiä niin jää ilman. Ihmisillä on vääristynyt kuva negaamisesta, ei siinä ole pelkästään kyse mistään ilkeilystä, vaikka sellainenkin näyttää usein tomivan kun sen tekee oikeanlainen mies...
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin outoa, että ittensä alempitasoiseksi mieltävä kuvittelee saavansa naisia piikittelemällä ja ilkeilemällä? Täytyy olla jollain lailla yksinkertainen. Ainakaan ei tunne naisten ajatusmaailmaa yhtään. Millaisia miehiä nämä sitten ovat olleet? En ole kyllä tavannut. Jos joku rupeaisi töissä ilkeilemään niin johan siihen pitäisi esimiehen apua pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Eiks suurin osa miehistä käyttäydy tolleen? N54
En ole kyllä ikinä tuollaiseen törmännyt. Mitä ihmettä? Pidättekö te muka yhteyttä kehenkään, joka piikittelee teitä? Ja rupeatte seurustelemaan sellaisen kanssa? Mitä ihmettä!
0/5. Miksi te lähdette mukaan näiden idioottiprovoihin? Eikö tällä palstalla ole jo tarpeeksi mtgwo jonnejen aloituksia niin te vielä ruokitte niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä ikinä tuollaiseen törmännyt. Mitä ihmettä? Pidättekö te muka yhteyttä kehenkään, joka piikittelee teitä? Ja rupeatte seurustelemaan sellaisen kanssa? Mitä ihmettä!
Kerran erehdyin pitämään sillä hänessä oli niin paljon muuta mikä vetosi. No, kokemuksesta viisastuneena en tekisi samaa virhettä toistamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Eivät "kilt timiehet" silti tule koskaan olemaan hottia naisten silmissä. Jos ei uskalla "antaa sitä vastusta" tai ei omaa vahvaa persoonaa/freimiä niin jää ilman. Ihmisillä on vääristynyt kuva negaamisesta, ei siinä ole pelkästään kyse mistään ilkeilystä, vaikka sellainenkin näyttää usein tomivan kun sen tekee oikeanlainen mies...
Miinusten määrästä näkee kuinka kovat defenssit ovat päällä.