Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustus: manipuloin ihastukseni kanssani parisuhteeseen

Vierailija
15.11.2019 |

Lyhyestä virsi kaunis: olen kaukana hänen "tasostaan", ja hän tiesi sen. Olosuhteiden pakosta joutui olemaan kanssani paljon tekemisissä. Aloin tahallisesti nakertaa hänen itsetuntoaan. Pieni piikki siellä, toinen täällä, sopivan huomaamattomasti. Aika äkkiä se alkoi tepsiä. Alkoi epäillä omaa tasoaan, kun minä (alempitasoinen) osoitin, ettei hän ole mitenkään kummoinen. Lopulta se olin minä, joka sai torjua hänet muutaman kerran (tiesin, ettei hän luovuta). Hän on riippuvainen kehuistani, ja siksi saan manipuloitua hänen mielialojaan ihan miten lystään. Nyt kun valloitus on tehty, en oikeastaan halua häntä enää. Tavalliset ihmiset nyt vaan ovat tosi tylsiä. Olen jo väläytellyt eron mahdollisuutta, ja hän on ihan hajalla siitä. Nautin.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis olet lukenut pari nettiartikkelia negaamisesta ja sitten kirjoitit lyhyen fanfictionin.

Whatever helps you sleep at night, darling.

Vierailija
22/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tuo uhrisi tuosta tokenee ja jatkaa elämää, hän muistaa sinut vaan outona ilkeänä ihmisenä ja huokaisee helpotuksesta kun pääsi nopeasti eroon. Niin kuin kaikki uhrisi. Kukaan ei muistele sua hyvällä, ihan yksin ihailet omia manipulointitaitojas (siis vau..). Loppujen lopuksi olet aina ikuinen häviäjä, kun joudut olemaan sinä. Muut osaavat rakastaa, antaa ja saada rakkautta, elää normaalia hyvää elämää. Sinä et tästä mitään ymmärrä, ja purat sitä muihin. Parempi olisi hankkia apua itsellesi!

En tarvitse apua. Minähän se tässä olen niskan päällä.

Minua rakastetaan. Olen kysyttyä seuraa. Saan kenet vain haluan (kuten aloituksessanikin osoitin).

Onpas jotenkin todella surkeaa, että kuvittelet, että tällaisella lässynläällä kuvittelet, että kokisin jonkin heräämisen ja toteaisin, että ai joo, olenpas ollut tuhma pieni poika. Valoja päälle nyt :D

Elän juuri sellaista elämää kuin haluan. Teen itse onneni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiö-, olohuone- ja makuuhuonepsykologi kirjoitti:

Klassista psykopatiaa joko huonosti naamioituna tai melkein onnistuneesti teeskenneltynä. 

For the last time: olen kaukana psykopaatista. Tiedän vain, miten maailma toimii, ja osaan hyödyntää sitä. Heikot eivät kestä sitä, ja keksivät sille erilaisia sairaudenkuvia.

Vierailija
24/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla vähän enemmän yksityiskohtia, jotta tarina olisi auttavasti uskottava. Englannintaitoinen löytää vaikka mitä pilleritarinoita inspiraationsa tueksi.

Vierailija
25/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla vähän enemmän yksityiskohtia, jotta tarina olisi auttavasti uskottava. Englannintaitoinen löytää vaikka mitä pilleritarinoita inspiraationsa tueksi.

Niin että minun pitäisi haluta tyydyttää tirkistelynhalusi? Ei ole kiinnostusta :)

Vierailija
26/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Narsismista ja Psykopatiasta jotakin ymmärtävänä väitän aloitusta provoksi...

Tarinassa vaan on muutama ristiriitaisuus ja epäjohdonmukaisuus joka ei istu kumpaankaan taudinkuvaan ;-)

Ihan hyvä yritys silti

Mistä kohtaa yritys oli hyvä?

Ei mistään.

Vierailija
27/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee mitä haluat, mutta ole teoistasi rehellinen. Ole rehellinen itsellesi - muutoin olet vain hölmö joka pettää itseään.

Nyt muutan itsepetossanasi rehelliseen muotoon:

1. Tuo ei ole "parisuhde", tuo on orjasuhde.

2. Hän ei ole "ihastuksesi", hän on vihastuksesi, siis sinä vihaat häntä, koska ethän sinä muutoin kohtelisi häntä väkivallo5in. Mitä todennäköisimmin vihaat myös itseäsi.

3. Et "nauti", vaan kärsit. Jos saa "nautintoa" muiden kärsimyksestä niin siinä on kyse vain siitä että sillä sadismilla onnistuu huijaamaan aivot pois omasta kärsimyksestä. Olet varmaan huijannut tietoisuuttasi pois kärsimyksestäsi jo vuosikausia. Jatka samaan tapaan jos tahdot loppuikäsi olla oman itsesi hölmö uhri. Suosittelen kyllä tekemään päinvastoin, siis pelasta itsesi itseltäsi, paranna kärsimyksesi jota olet vuosikausia pakoillut. Aivan sama mitä "ihastuksellesi" tapahtuu, itseäsi sinä kohtelet paljon pahemmin kuin häntä.

Näin sitä toivoisi. Kuitenkaan terveet ei voi ymmärtää miten psykopaatit ajattelee, koska meillä on omatunto. Viimeinen lause on puppua: ei ap tason kiusaaja kärsi yhtään mistään. Vaan saa voimaa pahuudestaan.

Vierailija
28/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassista psykopatiaa joko huonosti naamioituna tai melkein onnistuneesti teeskenneltynä. 

For the last time: olen kaukana psykopaatista. Tiedän vain, miten maailma toimii, ja osaan hyödyntää sitä. Heikot eivät kestä sitä, ja keksivät sille erilaisia sairaudenkuvia.

Käyttäydyt kuin psykopaatti. Selittelet tekojasi kuin psykopaatti. Miksi kukaan uskoisi sun olevan muuta kuin psykopaatti?

Vierailija
29/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että minun pitäisi haluta tyydyttää tirkistelynhalusi? Ei ole kiinnostusta :)

Ei, vaan jotta osoittaisit olevasi PUA-fantasiakirjailijaa isompi tekijä.

Negailet muuten koko ajan. Et ole miellyttävää keskusteluseuraa, vaikka se voi tehdä jotkut miellyttämisen_haluisemmiksi_.

Vierailija
30/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo se että on tarve luoda vastakkainasettelua, nimittää muita heikoiksi, kertoo vain sinun huonoudesta.

Vierailija
31/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, saat nyt yhden ”keittiöpsykologin diagnoosin”, vaikka näitä halveksutkin.

Tuo ”sairautesi” tuskin on Psykopatiaa, eikä välttämättä edes ’Narsistinen persoonallisuushäiriö’ siinä laajuudessa että se sellaiseksi diagnosoitaisiin, edes ammattilaisten toimesta...

(jep, rima on aika korkealla tällaisen diagnoosin saamiseen, ihan kevyin tai edes kohtalaisin perustein lanttutohtorit ei näitä anna)

Narsistiset piirteesi ovat kyllä korostuneet, ja ovat selvästi keskivertopulliaisen yläpuolella.

Mistäkö tiedän?

...koska olen kaltaisesi... ;)

Vierailija
32/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopatia ei ole sairaus vaan luonnehäiriö. Sen takana ei ole, etteivätkö 99% ihmisistä, jotka eivät ole psykopaatteja, kestäisi maailmaa, vaan se, että 1% psykopaatteja ei ole normaaleja aivotoiminnaltaan. 

Vierailija
33/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ei tule kestämään kauaa. Tasoerot tasoittuvat oikeastaan aina luonnollista tietä, ellet sitten pysty kontrolloimaan täysin kumppanisi menoja ja ajatuksia.

Sehän tässä tyydyttääkin. Kauniit naiset kuvittelevat olevansa jotakin ihmeellistä. Kun niille osoittaa, etteivät ole, hajoavat aivan täysin. Otetaan niiltä pois se, jonka ympärille ne on identitettinsä rakentaneet. Oikeastaan teen palveluksen: ei tarvitse pettyä sitten kun rupsahtaa vanhuuttaan, kun tajuaa jo kauan sitä ennen, ettei ole mitään ihmeellistä.

No, mitä kauniimpi niin sitä vähemmän aikaa sillä menee, että huomaa kun komeita roomeoitakin kiinnostaa ja ympärillä pörrää... siinä mielessä totta, että yllättävänkin monilla naisilla on hauras itsetunto vaikka olisivat kuinka kauniita. 

Vierailija
34/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee mitä haluat, mutta ole teoistasi rehellinen. Ole rehellinen itsellesi - muutoin olet vain hölmö joka pettää itseään.

2. Hän ei ole "ihastuksesi", hän on vihastuksesi, siis sinä vihaat häntä, koska ethän sinä muutoin kohtelisi häntä väkivallo5in. Mitä todennäköisimmin vihaat myös itseäsi.

3. Et "nauti", vaan kärsit. Jos saa "nautintoa" muiden kärsimyksestä niin siinä on kyse vain siitä että sillä sadismilla onnistuu huijaamaan aivot pois omasta kärsimyksestä. Olet varmaan huijannut tietoisuuttasi pois kärsimyksestäsi jo vuosikausia. Jatka samaan tapaan jos tahdot loppuikäsi olla oman itsesi hölmö uhri. Suosittelen kyllä tekemään päinvastoin, siis pelasta itsesi itseltäsi, paranna kärsimyksesi jota olet vuosikausia pakoillut. Aivan sama mitä "ihastuksellesi" tapahtuu, itseäsi sinä kohtelet paljon pahemmin kuin häntä.

Näin sitä toivoisi. Kuitenkaan terveet ei voi ymmärtää miten psykopaatit ajattelee, koska meillä on omatunto. Viimeinen lause on puppua: ei ap tason kiusaaja kärsi yhtään mistään. Vaan saa voimaa pahuudestaan.

Paatuneen kyynisen ihmisen ja "normaalin" ihmisen ero on ideaalien määrässä. Ei tarvitse olla psykopaatti, vaikkakin psykopaatitkin usein ovat varsin nihilistisiä.

Vierailija
35/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilen aloittajaa jonkin sortin addiktiksi, joka ei syystä tai toisesta pääse pois netistä.

Vierailija
36/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tuo uhrisi tuosta tokenee ja jatkaa elämää, hän muistaa sinut vaan outona ilkeänä ihmisenä ja huokaisee helpotuksesta kun pääsi nopeasti eroon. Niin kuin kaikki uhrisi. Kukaan ei muistele sua hyvällä, ihan yksin ihailet omia manipulointitaitojas (siis vau..). Loppujen lopuksi olet aina ikuinen häviäjä, kun joudut olemaan sinä. Muut osaavat rakastaa, antaa ja saada rakkautta, elää normaalia hyvää elämää. Sinä et tästä mitään ymmärrä, ja purat sitä muihin. Parempi olisi hankkia apua itsellesi!

En tarvitse apua. Minähän se tässä olen niskan päällä.

Minua rakastetaan. Olen kysyttyä seuraa. Saan kenet vain haluan (kuten aloituksessanikin osoitin).

Onpas jotenkin todella surkeaa, että kuvittelet, että tällaisella lässynläällä kuvittelet, että kokisin jonkin heräämisen ja toteaisin, että ai joo, olenpas ollut tuhma pieni poika. Valoja päälle nyt :D

Elän juuri sellaista elämää kuin haluan. Teen itse onneni.

Sun onnesi ja ihailusi on vain narsistista harhaa. Lässynlässynlää. ":D" Kyllä vituttais olla pipi päästään niin kuin sä.

Vierailija
37/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paatuneen kyynisen ihmisen ja "normaalin" ihmisen ero on ideaalien määrässä. Ei tarvitse olla psykopaatti, vaikkakin psykopaatitkin usein ovat varsin nihilistisiä.

Kyynisyys ja nihilismi on helppo erottaa psykopatiasta. Psykopatia on täysin ainutlaatuinen luonnehäiriö sikäli, että siinä kaikenlainen moraalin, empatian ja syyllisyydentunnon puuttuminen on ihan absoluuttista. Psykopaatilla ei kerta kaikkiaan ole minkäänlaista myötätuntoa, ei tunteen rippustakaan. Kyyniset, nihilistit, jopa sosiopaatit kyllä tietävät ja tuntevat tekevänsä väärin, kokevat ainakin jollain tapaa myötätuntoa uhrejaan kohtaan, syyllisyyttäkin. Heillä vain on syynsä, selityksensä ja selviämismekanisminsa sekä oman mielen oikeutus pahoille teoilleen. He oikeuttavat pahanteon, koska esim. kokevat itse tulleensa kaltoin kohdelluksi. Psykopaatilla ei koskaan käy edes mielessä että toisten satuttaminen olisi mitään muuta kuin jännää ajanvietettä.

Vierailija
38/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyynisyys ja nihilismi on helppo erottaa psykopatiasta. Psykopatia on täysin ainutlaatuinen luonnehäiriö sikäli, että siinä kaikenlainen moraalin, empatian ja syyllisyydentunnon puuttuminen on ihan absoluuttista. Psykopaatilla ei kerta kaikkiaan ole minkäänlaista myötätuntoa, ei tunteen rippustakaan. Kyyniset, nihilistit, jopa sosiopaatit kyllä tietävät ja tuntevat tekevänsä väärin, kokevat ainakin jollain tapaa myötätuntoa uhrejaan kohtaan, syyllisyyttäkin. Heillä vain on syynsä, selityksensä ja selviämismekanisminsa sekä oman mielen oikeutus pahoille teoilleen. He oikeuttavat pahanteon, koska esim. kokevat itse tulleensa kaltoin kohdelluksi. Psykopaatilla ei koskaan käy edes mielessä että toisten satuttaminen olisi mitään muuta kuin jännää ajanvietettä.

Ei pidä paikkaansa ja voisko näiden rikossarjoista opittujen psykopaattijuttujen levittämisen lopettaa? 

Vierailija
39/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko neuvoa mullekin kuinka toinen manipuloidaan parisuhteeseen? Ei huvittais sinkkuus enää.

Vierailija
40/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa ja voisko näiden rikossarjoista opittujen psykopaattijuttujen levittämisen lopettaa? 

Mikä ei pidä paikkaansa? Minä en ole oppinut mitään rikossarjoista. Olen täysin pätevöitynyt wikipedia-asiantuntija. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi