Tunnustus: manipuloin ihastukseni kanssani parisuhteeseen
Lyhyestä virsi kaunis: olen kaukana hänen "tasostaan", ja hän tiesi sen. Olosuhteiden pakosta joutui olemaan kanssani paljon tekemisissä. Aloin tahallisesti nakertaa hänen itsetuntoaan. Pieni piikki siellä, toinen täällä, sopivan huomaamattomasti. Aika äkkiä se alkoi tepsiä. Alkoi epäillä omaa tasoaan, kun minä (alempitasoinen) osoitin, ettei hän ole mitenkään kummoinen. Lopulta se olin minä, joka sai torjua hänet muutaman kerran (tiesin, ettei hän luovuta). Hän on riippuvainen kehuistani, ja siksi saan manipuloitua hänen mielialojaan ihan miten lystään. Nyt kun valloitus on tehty, en oikeastaan halua häntä enää. Tavalliset ihmiset nyt vaan ovat tosi tylsiä. Olen jo väläytellyt eron mahdollisuutta, ja hän on ihan hajalla siitä. Nautin.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee mitä haluat, mutta ole teoistasi rehellinen. Ole rehellinen itsellesi - muutoin olet vain hölmö joka pettää itseään.
Nyt muutan itsepetossanasi rehelliseen muotoon:
1. Tuo ei ole "parisuhde", tuo on orjasuhde.
2. Hän ei ole "ihastuksesi", hän on vihastuksesi, siis sinä vihaat häntä, koska ethän sinä muutoin kohtelisi häntä väkivallo5in. Mitä todennäköisimmin vihaat myös itseäsi.
3. Et "nauti", vaan kärsit. Jos saa "nautintoa" muiden kärsimyksestä niin siinä on kyse vain siitä että sillä sadismilla onnistuu huijaamaan aivot pois omasta kärsimyksestä. Olet varmaan huijannut tietoisuuttasi pois kärsimyksestäsi jo vuosikausia. Jatka samaan tapaan jos tahdot loppuikäsi olla oman itsesi hölmö uhri. Suosittelen kyllä tekemään päinvastoin, siis pelasta itsesi itseltäsi, paranna kärsimyksesi jota olet vuosikausia pakoillut. Aivan sama mitä "ihastuksellesi" tapahtuu, itseäsi sinä kohtelet paljon pahemmin kuin häntä.
Näin sitä toivoisi. Kuitenkaan terveet ei voi ymmärtää miten psykopaatit ajattelee, koska meillä on omatunto. Viimeinen lause on puppua: ei ap tason kiusaaja kärsi yhtään mistään. Vaan saa voimaa pahuudestaan.
Paatuneen kyynisen ihmisen ja "normaalin" ihmisen ero on ideaalien määrässä. Ei tarvitse olla psykopaatti, vaikkakin psykopaatitkin usein ovat varsin nihilistisiä.
Kyynisyys ja nihilismi on helppo erottaa psykopatiasta. Psykopatia on täysin ainutlaatuinen luonnehäiriö sikäli, että siinä kaikenlainen moraalin, empatian ja syyllisyydentunnon puuttuminen on ihan absoluuttista. Psykopaatilla ei kerta kaikkiaan ole minkäänlaista myötätuntoa, ei tunteen rippustakaan. Kyyniset, nihilistit, jopa sosiopaatit kyllä tietävät ja tuntevat tekevänsä väärin, kokevat ainakin jollain tapaa myötätuntoa uhrejaan kohtaan, syyllisyyttäkin. Heillä vain on syynsä, selityksensä ja selviämismekanisminsa sekä oman mielen oikeutus pahoille teoilleen. He oikeuttavat pahanteon, koska esim. kokevat itse tulleensa kaltoin kohdelluksi. Psykopaatilla ei koskaan käy edes mielessä että toisten satuttaminen olisi mitään muuta kuin jännää ajanvietettä.
Ei pidä paikkaansa ja voisko näiden rikossarjoista opittujen psykopaattijuttujen levittämisen lopettaa?
Mikä ei pidä paikkaansa? Minä en ole oppinut mitään rikossarjoista. Olen täysin pätevöitynyt wikipedia-asiantuntija.
Ainakaan et ole suorittanut jatkotutkintoa ja lukenut vastaavaa englanninkielistä artikkelia koska jo siitä saa paljon nuansoituneemman ja problematisoidumman kuvan psykopatian käsitteestä ja psykopaatin profiilista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee mitä haluat, mutta ole teoistasi rehellinen. Ole rehellinen itsellesi - muutoin olet vain hölmö joka pettää itseään.
2. Hän ei ole "ihastuksesi", hän on vihastuksesi, siis sinä vihaat häntä, koska ethän sinä muutoin kohtelisi häntä väkivallo5in. Mitä todennäköisimmin vihaat myös itseäsi.
3. Et "nauti", vaan kärsit. Jos saa "nautintoa" muiden kärsimyksestä niin siinä on kyse vain siitä että sillä sadismilla onnistuu huijaamaan aivot pois omasta kärsimyksestä. Olet varmaan huijannut tietoisuuttasi pois kärsimyksestäsi jo vuosikausia. Jatka samaan tapaan jos tahdot loppuikäsi olla oman itsesi hölmö uhri. Suosittelen kyllä tekemään päinvastoin, siis pelasta itsesi itseltäsi, paranna kärsimyksesi jota olet vuosikausia pakoillut. Aivan sama mitä "ihastuksellesi" tapahtuu, itseäsi sinä kohtelet paljon pahemmin kuin häntä.
Näin sitä toivoisi. Kuitenkaan terveet ei voi ymmärtää miten psykopaatit ajattelee, koska meillä on omatunto. Viimeinen lause on puppua: ei ap tason kiusaaja kärsi yhtään mistään. Vaan saa voimaa pahuudestaan.
Paatuneen kyynisen ihmisen ja "normaalin" ihmisen ero on ideaalien määrässä. Ei tarvitse olla psykopaatti, vaikkakin psykopaatitkin usein ovat varsin nihilistisiä.
Kyynisyys ja nihilismi on helppo erottaa psykopatiasta. Psykopatia on täysin ainutlaatuinen luonnehäiriö sikäli, että siinä kaikenlainen moraalin, empatian ja syyllisyydentunnon puuttuminen on ihan absoluuttista. Psykopaatilla ei kerta kaikkiaan ole minkäänlaista myötätuntoa, ei tunteen rippustakaan. Kyyniset, nihilistit, jopa sosiopaatit kyllä tietävät ja tuntevat tekevänsä väärin, kokevat ainakin jollain tapaa myötätuntoa uhrejaan kohtaan, syyllisyyttäkin. Heillä vain on syynsä, selityksensä ja selviämismekanisminsa sekä oman mielen oikeutus pahoille teoilleen. He oikeuttavat pahanteon, koska esim. kokevat itse tulleensa kaltoin kohdelluksi. Psykopaatilla ei koskaan käy edes mielessä että toisten satuttaminen olisi mitään muuta kuin jännää ajanvietettä.
Nihilistin ja kyynikon ero on siinä, että kyynikko vielä sisimmissään välittää ja kyynisyys on enemmänkin puolustusmekanismi tai protesti maailmalle, joka näyttää oikean karvansa; nihilisti/sosiopaatti näkee kaiken vain välinearvon läpi eikä nakkaa paskaakaan. Enkä nyt halua olla vastarannan kiiski, mutta niinsanotuilla psykopaateillakin on usein herkät kohtansa, esim. ihmiset joista jollain tasolla välittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa ja voisko näiden rikossarjoista opittujen psykopaattijuttujen levittämisen lopettaa?
Mikä ei pidä paikkaansa? Minä en ole oppinut mitään rikossarjoista. Olen täysin pätevöitynyt wikipedia-asiantuntija.
Ainakaan et ole suorittanut jatkotutkintoa ja lukenut vastaavaa englanninkielistä artikkelia koska jo siitä saa paljon nuansoituneemman ja problematisoidumman kuvan psykopatian käsitteestä ja psykopaatin profiilista.
Kysyin, mikä ei pidä paikkaansa, sain vastaukseksi sivistyssanajargonilla tehdyn metakuvauksen. Joo, tämä on kuitenkin keskustelupalsta joten sillä tasolla mennään nyt, eikä nuansoida ja prblematisoida tarpeettomasti.
Vierailija kirjoitti:
2. Hän ei ole "ihastuksesi", hän on vihastuksesi, siis sinä vihaat häntä, koska ethän sinä muutoin kohtelisi häntä väkivalloin. Mitä todennäköisimmin vihaat myös itseäsi.
Mahtava kommentti. Mulla oli tuollainen pomo, jälkikäteen tajusin että hän yhtaikaa ihaili, vihasi ja kadehti minua.
Huvittavan kapealla tarinalla on lähtenyt tämäkin kinaaminen käyntiin.
Eihän tässä mitään muuta todellista ole, kuin ehkä se, että tasosta riippumatta itsetunto voi olla heikko.
Niin siis mitä sä voitat, kun mitään kilpailua ei edes ole? Ihan omassa päässäsi ”annat opetuksia” muille, ja kuvittelet saavasi jonkun palkinnon tästä ” voitosta”. Muut haluaa elää kivaa elämää kivojen ihmisten Kanssa, etkä se ole sinä. Mitä se hyödyttää, että esität mukavaa, loistotyyppiä joka saa kenet tahansa, kun lopulta kaikille kuitenkin paljastuu että olet täys mulkku josta halutaan päästä eroon. Kaikki muut tähtäävät olemaan niin mukavia, että heidän kanssaan halutaan viettää onnellisesti loppu elämä. Palkintona on ikimuistoinen ja hyvä elämä, täynnä rakkautta ja muistoja. Ja mitä sulla siis on? No, lämmittää se kusikin hetken housuissa pakkasella.
Narsistinen normaalia toimintaa. Toimit kaikissa ihmissuhteissa samoin. Narsismista ei voi parantua. Kannattaa ihmisten pysyä erossa sinusta, kaikkien.
Ap elää omassa fantasiamaailmassaan, jossa kuvittelee olevansa kovinkin älykäs keksittyine juttuineen.
Toivottavasti karma iskee takaisin, ja h*lvetin lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuo uhrisi tuosta tokenee ja jatkaa elämää, hän muistaa sinut vaan outona ilkeänä ihmisenä ja huokaisee helpotuksesta kun pääsi nopeasti eroon. Niin kuin kaikki uhrisi. Kukaan ei muistele sua hyvällä, ihan yksin ihailet omia manipulointitaitojas (siis vau..). Loppujen lopuksi olet aina ikuinen häviäjä, kun joudut olemaan sinä. Muut osaavat rakastaa, antaa ja saada rakkautta, elää normaalia hyvää elämää. Sinä et tästä mitään ymmärrä, ja purat sitä muihin. Parempi olisi hankkia apua itsellesi!
En tarvitse apua. Minähän se tässä olen niskan päällä.
Minua rakastetaan. Olen kysyttyä seuraa. Saan kenet vain haluan (kuten aloituksessanikin osoitin).
Onpas jotenkin todella surkeaa, että kuvittelet, että tällaisella lässynläällä kuvittelet, että kokisin jonkin heräämisen ja toteaisin, että ai joo, olenpas ollut tuhma pieni poika. Valoja päälle nyt :D
Elän juuri sellaista elämää kuin haluan. Teen itse onneni.
Etkä saa. Kukaan ei saa. Kaikki eivät ole manipuloitavissa suhteeseen.
Mä oon kaunis nainen ja välillä tulee näitä "negaajia" vastaan. Kavereiden kanssa naureskellaan näille.
Kun niiden temput ei tehoa, ovat ihan paniikissa, kun niiden jutuille vaan naureskelee ja toivottaa hyvät jatkot.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kaunis nainen ja välillä tulee näitä "negaajia" vastaan. Kavereiden kanssa naureskellaan näille.
Kun niiden temput ei tehoa, ovat ihan paniikissa, kun niiden jutuille vaan naureskelee ja toivottaa hyvät jatkot.
Kun nainen kohtaa hyvän tai komean negaajan, sanoo hän että miehessä pitääkin olla vastusta. Vain rumiluksille ja sosiaalisesti kömpelöille ressukoille naiset antavat huonoa palautetta. Ei mitään uutta auringon alla siis.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen kohtaa hyvän tai komean negaajan, sanoo hän että miehessä pitääkin olla vastusta. Vain rumiluksille ja sosiaalisesti kömpelöille ressukoille naiset antavat huonoa palautetta. Ei mitään uutta auringon alla siis.
Tämähän se on se raadollinen totuus...
Ja naisiin sisäänrakennettu ”paradoksi” :)
Tuo ilmiö realisoituu ensimmäisen kerran jo yläasteella:
Mitä häijympi kiusaaja/”kukko” -> sitä suositumpi tyttöjen keskuudessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis olet lukenut pari nettiartikkelia negaamisesta ja sitten kirjoitit lyhyen fanfictionin.
Whatever helps you sleep at night, darling.
Jaa se olikin vain S taas paikalla, joka trollasi sehän selittää kirjoitustyyli tunnistettu sekä provot. Teitä taitaa olla useampi katselija ja manipuloija, usko jo ettei sinua kukaan edes rakastanut vain sinä itse, uhrit kyllä tajuavat sen mitä on rakakus mitä on manipulointi, miten voisi rakastua valheeseen jota joku ylläpitää?
Vankilaan joudat kuten kaverisikin, voit sanoa terkut että rikoksen salaajat ovat aivan yhtä rikollisia, enkä tarkoita tuota manipulointi yritystäsi vaan tiedät kyllä mitä. Siellähän se korttipakka jo pikkuhiljaa kaatuu kun uutisia selaa, milloinhan olet sinä otsikoissa, aika näyttää.
Onko ystävät kuulolla tätäkö on "eliitti", varsinaisia voittajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis olet lukenut pari nettiartikkelia negaamisesta ja sitten kirjoitit lyhyen fanfictionin.
Jaa se olikin vain S taas paikalla, joka trollasi sehän selittää kirjoitustyyli tunnistettu sekä provot. Teitä taitaa olla useampi katselija ja manipuloija, usko jo ettei sinua kukaan edes rakastanut vain sinä itse, uhrit kyllä tajuavat sen mitä on rakakus mitä on manipulointi, miten voisi rakastua valheeseen jota joku ylläpitää?
Vankilaan joudat kuten kaverisikin, voit sanoa terkut että rikoksen salaajat ovat aivan yhtä rikollisia, enkä tarkoita tuota manipulointi yritystäsi vaan tiedät kyllä mitä. Siellähän se korttipakka jo pikkuhiljaa kaatuu kun uutisia selaa, milloinhan olet sinä otsikoissa, aika näyttää.
Nyt saat luvan ehdottomasti kertoa meille lisää? Sen verran salaperäistä oli nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt saat luvan ehdottomasti kertoa meille lisää? Sen verran salaperäistä oli nyt.
Eiköhän tuo riitä että henkilö itse itsensä tunnistaa, vai sanotaanko henkilöt.
Seuratkaa lehtiä mitä meidän tähtösille tapahtuu, sieltä selviää mistä meidän eliitti koostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki normaalit ihmiset etsivät tasapainoista parisuhdetta eikä mitää "haastetta". Yksikin "muka hyvin piiloteltu piikki" uudelta tuttavuudelta ja etsin normaalia hyväntahtoista seuraa.
Onko tämä keskustelu provo?
↑ = kyllä
↓ = ei
Älähän kompastu!
Siellä on h e l v e t i n
liukasta‼️