Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaalimadon radiomainokset

MaaliKato
15.11.2019 |

Radio Rockilla nuo mainokset tulee valehtelematta kymmeniä, ellei satoja kertoja päivässä. Niitä nyt aikani kuunneltuani tuli mieleen tälläinen elämää tärkeämpi kysymys näin tasa-arvon kulta-aikana eli toimisivatko mainokset miehen äänellä?

"....tähänkin väliin...", "...oi....", "...ja hanuriin..."

Ehkä kuitenkin vähemmän häiritsevää että ovat tehty viehkeällä naisen äänellä... vai..?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusallista tosiaankin. Mulla radio hiljaisella taustalla toimistossani missä käy harvakseltaan asiakkaita.

No eikös siinä sitten ollut vanhempi miesasiakas vastapäätä kun tämä kaalimadon mainos tuli niin mies lipevästi kulmiaan kohotellen iski silmää vino hymy naamalla. Hyi perkele.

Et sitten osannut vastata huumorilla?

Miten itse olisit vastannut? Itse ignoorasin koko eleen ja hoidin asiakaspalvelutilanteen loppuun täysin asialinjalla.

Vierailija
22/45 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa palautetta suoraan Kaalimadolle. Niin itse tein.

Vierailija
24/45 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen yleensä Spotifyta autossa, koska en jaksa kuunnella mainoksia enkä juontajia. Oli tosi hauskaa, kun lapsi oppi Kaalimadon mainoksen ulkoa päiväkoti-ikäisenä.

Vierailija
25/45 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Teen asiakaspalvelutyötä ja olisi mukava kuunnella Radio Rockia taustalla, mutta se on mahdotonta, kun vähän väliä joku voihkii ja ähkii taajuksilla "kuulit oikein, gumface"

Siis oikeesti nyt Sanoma ja radio Rock: kannattaako menettää kuulijoita tämän takia?

En edes ole mikään tiukkapipo, mutta tämä mainonta on hyvän maun vastaista ja hemmetin ärsyttävää!!

Vierailija
26/45 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdan radion kanavaa heti kun mainokset alkavat. 2-4 kanavan välillä joudun hyppimään, jottei tarvi kuunnella tuota paskaa.

Vierailija
27/45 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa oli taas viedä lasta päiväkotiin, kun jokainen kaupallinen kanava pommittaa teko**llumainoksilla jo aamukahdeksan pintaan. Sama meno jatkuu tällä firmalla vuodesta toiseen. Hyvin käy nähtävästi kiinalainen kumiroska kaupaksi, on varaa vetää kymmenvuotista mainoskampanjaa: https://www.finder.fi/Seksikauppa/Kentonec+Oy/Kerava/yhteystiedot/145875

Vierailija
28/45 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiha ylex:älle

Vierailija
29/45 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin aamulla radiosta jonkun Hot Lipsin mainoksen ja se aiheutti lähinnä tyrskähtelyä 🤷

Vierailija
30/45 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mahti-Timppa virittää hanurisi uusiin sävelkorkeuksiin!"

-Kualjmato-

Vierailija
31/45 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitäisi oikeasti kieltää pedofiliana. Radiota kuuntelevat myös lapset ja jos nykylogiikkaa ja  lainsäädäntöä  noudatetaan, kaikenlainen seksuaalinen lapsiin kohdistuvat toiminta pitää olla kiellettyä.

Olen ihmetellyt jo pitemmän aikaa, miksi sallittua.

Vierailija
32/45 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiusallinen se nykyinen mainos missä sanotaan ”päivän luontoääni” ja sitten kuuluu piiskaamista …

Vierailija
33/45 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Kaalimadon mainoksista, joten en enää kuuntele Radio Rockia. Kuuntelen Spotifyta, podcasteja, puheohjelmia Areenasta tai levyjä.

Vierailija
34/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ihmiset myös tunkevat noita kaalimatoja perseisiinsä, koska radiomainoksia on tullut lähes kaikilta kanavilta jo vuosikaudet. Ei ne mainokset ilmaisia ole.

Vierailija
35/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kiusallista nämä mainokset radiossa.

Vierailija
36/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluradiossa ei ole kaalimatomainoksia.

Vierailija
37/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo prisman mainokset on kiusallisempia.

Vierailija
38/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinimustat ovat tässäkin oikeassa!

Vierailija
39/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan jonkun mielestä tiukkapipoinen ja estynyt, mutta minusta näitä mainoksia ei pitäisi olla tv:ssa eikä radiossa. Niin monelta taholta olen kuullut valitusta kuinka aiheuttavat kiusallisia tilanteita esim. lasten kanssa. Itse muistan lasten lisäksi tilanteen n. vuoden parin takaa, jossa kaalimadon mainoksessa oli joku slogan tyyliin että "anoppisikin käyttää kaalimadon tuotteita" . Olin autolla viemässä surunmurtamaa anoppiani sairaalaan katsomaan sairaskohtauksen saanutta miestään. Kun tämä mainos tuli, tunsin suurta raivoa, mutta myös valtavan suurta myötähäpeää tämän kyseisen firman puolesta. Mainokset ovat yksinkertaisesti todella mauttomia ja saavat ainakin minut suhtautumaan, sinällään positiivisiin tuotteisiin ja firmaan, erittäin negatiivisesti.

Liityn kanssasi tiukkapipoisten ja estyneiden kuoroon. Mulla ei sentään ole mitään tuollaista henkilökohtaisesti ikävää ja surullista tilannetta takana, mutta yksi suuri syy sille, että olen lopettanut radion kuuntelemisen, ovat kaalimadon mainokset. Se, että pitää ajatella tekokikkeleitä ja muita vemputtimia joka kerta, kun sää tulee – en vain pidä siitä. Jonkun toisen mielestä seksilelut ovat varmasti yhtä neutraali asia kuin vaikkapa ruokakaupan mainoksen, mutta musta eivät ole. En pidä niistä, ja siihen mulla kai on oikeus. Kuuntelen nykyään autossa vain Spotifyta tai podcasteja, joskus myös äänikirjoja.

Vierailija
40/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on tietääkseni voimassa lainsäädäntö, jonka mukaan esim. telkkarissa ei saa näyttää seksikohtauksia kuin vasta myöhään illalla. Miksi sitten radiossa saa matkia seksin harrastamista jo aamukasilta?