Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 25v ja epäilen etten koskaan pääse työelämään

Vierailija
14.11.2019 |

Olen ollut jo kaksi kertaa psykoosissa. Toisen kerran pitkän ajan, olin yli 6kk sairaalassa eri osastoilla. Epäilen etten koskaan pääse työelämään enää. :(

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Toivottavasti teillä menee nykyään paremmin! Ajattelin kuitenkin laittaa likoon myös omat pari senttiäni. Omaan sosiaaliseen ahdistukseeni auttoi tosi paljon jatkuva muuttaminen. 6 vuoden ajan muutin noin puolen vuoden välein milloin mistäkin syystä, pätkätyöt, opinnot, harjoittelut, huvikseen jos sattui olemaan mahdollisuus yms. Se ajatus helpotti että vaikka miten mokailee ja nolaa itsensä niin muutto on edessä, silloin kaikki jää taakse, uusi alku, eikä taakse jääviä ihmisiä tarvitse tavata enää koskaan jos ei halua. Vaikka muuttaminen olikin kyllä välillä rasittavaa mutta kannatti. Näin ajatellen uskalsin myös pikku hiljaa ottaa vastaan töitä jotka oli mukavuusalueen ulkopuolella ja vaikka välillä vähän söhläten meni niin eipä haittaa, pikku hiljaa taidot kehittyy ja kokemusta kertyy. Jos hakee koko Suomen alueelta, kaupungeista, pikkukylistä, taajamista ja vaikka ulkomailtakin, vaihtoehtoja on paljon enemmän. Ja pomo tykkää kun kertoo että haen juuri tänne töihin myös sen takia että tämä teidän paikkakunta on vaan niin mielenkiintoinen ja kaunis metsineen ja järvineen yms... kuullut niin paljon hyvää tästä paikasta että pakko on päästä itse kokemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla