Lihavana on mukavaa kun saa syödä mitä tahtoo
Kommentit (53)
Tästä ketjusta näkee hyvin miten hoikat ja wannabehoikat ovat onnettomia tosikkoja, jotka haluavat levittää kurjuuttaan onnellisempiinsa.
Hauska ketju.
Tulin just Cittarista, ja nauratti ja säälittikin ne siellä otsa hiessä ja posket punaisina kärryihinsä nojailevat lihavat, jotka pitivät lepotaukoja hyllyvälejä tukkien. Onhan se raskasta läähättäen lyllertää sinne tänne kun kauppa on iso, ja mukana on pahimmillaan sadan voipaketin verran kuollutta painoa. En kyllä ihan heti usko vakuuttelujanne onnellisuudestanne.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta näkee hyvin miten hoikat ja wannabehoikat ovat onnettomia tosikkoja, jotka haluavat levittää kurjuuttaan onnellisempiinsa.
Hei kamoon nyt...
Minä syön just sitä mitä haluan, mutta mulla on valikoiva makuaisti. En tykkää leivästä, suklaasta, karkeista ja muustakaan äklömakeasta. Maistuu niin kuralta ettei vaan pysty syömään.
Minä haluaisin syödä terveellistä, maukasta, ravinnerikasta, luomua, korkealaatuista ja jonkun minulle tuoreista raaka-aineista valmistamaa ruokaa. Tuon toteuttaminen on vaikeaa, joten en syö sitä mitä haluan. Jos söisin, olisin varmaan aika terve enkä kovin lihava.
Voi syödä ja nauttia siitä. N a u t t i a😘
Ketjussa huomaa, että lihavat hehkuttavat kuinka nauttivat syömisestä ja elämästä yleensä. Sitten moni (luultavasti) laiha haluaa painaa heitä alas ja suoranaisesti haukkuu lihavia. Ja osa tosi törkeästi. Ihan kuin lihavien ilakointl olisi heiltä pois tai olisi hyökkäys heitä vastaan???
Ahneus on kuoleman synti.
Eikö tympäise kuolla 60-vuotiaana possuna eri sairauksiin kun terveet ja liikunnalliset pyörii pitkin kyliä vielä 90-vuotiaana. Jos on kiire hautaan niin löytyy nopeampiakin konsteja päästää itsensä päiviltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt asian väärin päin. Hoikkana voin syödä mitä haluan, koska osaan syödä niitä kohtuullisen määrän. Sinä et osaa. Sinun tulisi siis rajoittaa syömisiäni.
Höpsistä. Sinä olet hoikka, koska olet aina kytännyt syömisiäsi, liikkunut pakonomaisesti, verrannut itseäsi muihin, tuntenut riittämättömyyttä, peilannut, kärsinyt...
Ja sitten suututtaa, kun joku antaa moisille sosiaalisille peleille piunpaut.
Täähhähhää..??? No nyt on kyllä jollain läskillä mennyt ihon alle ja kunnolla! :D:D:D
Suurimmaksi osaksi näyttää menneen laihoilla ihon alle. Ja hauskinta tässä on, että olin itse hoikka 49 vuotiaaksi. Tietyistä syistä (joita en tässä lähemmin avaa) aloin lihomaan ja vaikka kuinka vähensi syömistä, niin paino humahti 35 kg. Nyt on saatu tasaantumaan, mutta saavutetuista kiloista on vaikea luopua. Tämä voi tapahtua kenelle tahansa. Ei vaadita kuin pari vammaa ja tietynlainen lääkitys.
Iloitkaa laihuudestanne, niin kauan kuin se kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt asian väärin päin. Hoikkana voin syödä mitä haluan, koska osaan syödä niitä kohtuullisen määrän. Sinä et osaa. Sinun tulisi siis rajoittaa syömisiäni.
Höpsistä. Sinä olet hoikka, koska olet aina kytännyt syömisiäsi, liikkunut pakonomaisesti, verrannut itseäsi muihin, tuntenut riittämättömyyttä, peilannut, kärsinyt...
Ja sitten suututtaa, kun joku antaa moisille sosiaalisille peleille piunpaut.
Täähhähhää..??? No nyt on kyllä jollain läskillä mennyt ihon alle ja kunnolla! :D:D:D
Suurimmaksi osaksi näyttää menneen laihoilla ihon alle. Ja hauskinta tässä on, että olin itse hoikka 49 vuotiaaksi. Tietyistä syistä (joita en tässä lähemmin avaa) aloin lihomaan ja vaikka kuinka vähensi syömistä, niin paino humahti 35 kg. Nyt on saatu tasaantumaan, mutta saavutetuista kiloista on vaikea luopua. Tämä voi tapahtua kenelle tahansa. Ei vaadita kuin pari vammaa ja tietynlainen lääkitys.
Iloitkaa laihuudestanne, niin kauan kuin se kestää.
Oho, tarkoitus oli kirjoittaa 40 vuotiaaksi.
Voin hoikkana syödä mitä haluan, kyse on vaan määrästä. En tykkää övereistä alkoholinkaan suhteen, vaikka viinistä ja monista muistakin alkoholituotteista tykkääänkin. On myös kiva, kun lähes mikä vaan rätti näyttää päällä hyvältä. Alan olla keski-iässä, joten hoikkuuden terveysetuja alkaa varmaan arvostaa yhä.enemmän. Että en kyllä vaihtaisi siksi, että voisin syödä määrättömästi herkkuja.
Tässä se 40 vuotias lihava. En tykkää pullista tai kakuista tai limuista tai sipseistä tai hampurilaisaterioista. En majoneeseistä tai makkaroista, enkä tavallisista juustoista. Sokeripaheeni on salmiakki ja suolaisista jotkut erikoisjuustot, mutta niitä ei saa tavallisesta kaupasta, niin ei tule syötyä.
Annoskoot ovat pieniä. Mielestäni pienempiä, kuin laihoilla päivilläni.
Vatsani ei kestä rasvaa tai paistettuja ruokia. Syön paljon keittoja ja salaatteja. En käytä alkoholia, paitsi joskus harvoin viiniä. Mitähän vielä. Siinä pääosin. Lisään vielä, että en tykkää smoothiesta.
Voinhan minä rajoittaa syömisiäsi, mistä aloitetaan?