Kuinka paljon syöt normaalikokoisesta pitsasta?
Kommentit (114)
Kokonainen
t. nainen 18v, 178cm, 85kg.
Useimmiten vedän koko pitsan kerralla. Syynä se, ettei ole käynyt kaupassa ja nälkä vaan yltyy -> tilaan pizzan järkyttävässä nälässä ja kahmaisen kitusiini.
Nyt olen pizzalakossa koska tätä tapahtui liian usein. Koitan pitää ruokaa kaapissa aina. Ihan normaalipainoinen olen kuitenkin vielä!
Syön aina puolet. Varmaan menisi kokonaankin jos en olisi syönyt mitään koko päivänä, mutta ajatus siitä että vetäisin 1000 kaloria yhdellä aterialla on tosi ahdistava.
Minä hotkaisen kokonaisen, kaikki kerralla, nam!
N 173 cm/57kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön koko pizzan. Mutta vain 1-2 kertaa vuodessa. Olen normaalipainoinen.
mitä tekemistä sun painolla on tän kysymyksen kanssa?
Ohis, mutta painosta voi päätellä onko treenattu pizzan kokonaan syömistä.
Ei voi päätellä. Kaikenpainoisten kaverieni kanssa ollaan nuorina saatu kokonainen pizza syötyä kerralla. Nyt vanhempana meistä suurin osa ei jaksa kokonaista, mutta painoa on tullut itse kullekin lisää.
Nuorena söin kokonaisen, nykyään usein 3/4.
Aina menee kokonainen. Loppupäivänä ei sitten tarvitsekaan syödä mitään. Jos tekee itse pellillisen pitsaa niin sitä en kyllä jaksa kokonaan.
Olen hoikka, syön pitsaa 1-2krt kuukaudessa.
Jos on kova nälkä, menee kaksi pitsaa.
Kokonaan syön! Nyt asun skutsissa niin pizzaa on tullut syötyä harvemmin kuin ennen, mutta söisin mieluusti vaikka pizzan viikkoon. Pienirukoista porukkaa, nälkäisenä illalliseksi menee kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
N 173 cm/57kg
Täsmälleen mäkin ja juuri noilla mitoilla! On kiva syödä silloin kun on aidosti nälkä, ja pizza on todellakin parasta nälkäruokaa. Sen sijaan olen ihmetellyt ravintolassa ihmisiä, jotka tilaavat kaikki omat pizzat ja jättävät 2/3 syömättä. Paljon ruokahävikkiä. Miksei porukka syö pizzaa vaikka puoliks toisen seurueen hlön kanssa?
Kokonaan, lisäksi salaatti ja päälle jälkkäri esim. suklaata tai jäätelöannos.
Yleensä kokonaisen. Syön pitsaa maksimissaan kerran kuukaudessa, mutta en edes joka kuukausi kuitenkaan. Olen reilusti ylipainoinen.
Keski-ikäinen kirjoitti:
Kaikki. Tietenkin. Yksi asia, jota en voi sietää, on se, että ruokaa ostetaan/tilataan/otetaan yli tarpeen.
Harmi, kun pizzeriat ei myy puolikkaita. Se riittäisi. Mutta sen puolikkaan voi syödä seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 173 cm/57kg
Täsmälleen mäkin ja juuri noilla mitoilla! On kiva syödä silloin kun on aidosti nälkä, ja pizza on todellakin parasta nälkäruokaa. Sen sijaan olen ihmetellyt ravintolassa ihmisiä, jotka tilaavat kaikki omat pizzat ja jättävät 2/3 syömättä. Paljon ruokahävikkiä. Miksei porukka syö pizzaa vaikka puoliks toisen seurueen hlön kanssa?
Mua ihmetyttää enemmän, että miksi menee hävikkiin, eivätkä kääri folioon ja ota kotiin mukaan ja syö siitä vielä seuraavallakin aterialla?
Puolikas pitsahan ei kalorimäältäkään mikään älyttömän suuri ole.
Pakastepizzasta puolet ja on sopivan kylläinen olo. Pizzeria pizzoista yleensä myös puolet ja on ähky (loput seuraavalle aterialle tietty).
Tuntuu pöljältä että pitäisi alkaa puolustelemaan jos syö "vähän", mutta siltä tuntuu että saa jatkuvasti olla tekemässä. Ravintoloissa annokset on mielestäni aina liian isoja, ja en saa millään aina kaikkea syötyä vaikka nälkäisenä syömättä menisi (riippuu tietty ravintolasta). Lappaan ruokaa suuhuni, kunnes tuntuu että oikeasti oksennan ja muu pöytäseurue saa syötyä ihan mallikkaasti omansa ja alkaa kauhistelu kun "sinä nyt söit nuin vähän, syö nyt vielä". Kotona saa onneksi nauttia ruuasta juuri niinkuin haluaa (ilman kauhisteluja ja huonoa omaatuntoa siitä että ruokaa pitää ehkä heittää pois jos sitä ei jostain syystä saa mukaansa), siksi ennemmin otan mukaan ja jätän loput ruuat seuraavalle aterialle.
-N29 169/57 toimistotyö ja vähäinen liikunta
Kotipizzan yms. pizzan jaksan kokonaan, nykyään. Kun olin alipainoinen, ei kyennyt millään. Silloin annoskoot olivat muutenkin järkevämpiä...
Paikallisen turkkilaispizzerian lätyt ovat niin isoja että kannattaisi suosiolla ottaa puolet mukaan kotiin. Jos yritän väkisin syödä loppuun, olo on todella tuskainen eikä ole siltikään mitään varmuutta että kaikki mahtuisi.
Ja mikäköhän se on se 'normaalikokoinen'?
Eipä ole sellaista yhdelle syöjälle tarkoitettua (siis ei mitään 11 hlön futisjengipizzaa) vastaan, joka ei olisi kokonaan mennyt. Joskus siihen päälle menee vielä kaverin pizzastakin pala. :)
Riippuu nälästä. Useimmiten menee kerralla 1/3 - 2/3, mutta joskus menee kokonaan. Yleensä jää jotain seuraavaksi päiväksi.
Jaksan kokonaisen, mutta silloin on yleensä vähän ähky. 3/4 olis optimi.